בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
YES או NOT 
 
 
מערכת מיקסר

לא תוכנן: השם החדש של חברות הכבלים הופך ברוסית ל-"NOT"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כולם כבר יודעים כי מחודש דצמבר ממתגות עצמן חברות הכבלים המתאחדות תחת השם HOT. לוגו חדש עוצב, קמפיין עצום ממדים יצא לדרך. אלא שמתברר שבחברות הכבלים לא ממש בדקו את כל הפינות.

חברת הייעוץ האסטרטגי TASC גילתה בעיה בשם החדש בקרב המגזר הרוסי בישראל: מאחר והאות H נקראת ברוסית כ-N, הרי ששם המותג ברוסית הופך ל-NOT. לפתע המלחמה בין הכבלים ללוויין במגזר הרוסי היא בין YES ל-NOT.

המגזר הרוסי מונה כמיליון איש, המהווים כ-350 אלף בתי אב, 85 אחוז מתוכם מחוברים לטלוויזיה הרב-ערוצית. "ידיעות אחרונות" מדווח כי בחברת הייעוץ מעריכים את ערכו של שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית במגזר הרוסי בכ-600 מיליון שקל בשנה. חברות הכבלים מוסרות כי "השם נבדק מראש ואינו עשוי להוות בעיה".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by