בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
צילומי אופנה בשטחים 
 
 
מערכת מיקסר

בית האופנה קום איל פו בחר לצלם את הקטלוג החדש שלו על רקע גדר ההפרדה. גורם מדיני בכיר: "אני מקווה שהם לא יצליחו למכור אפילו חולצה אחת"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בית האופנה התל אביבי "קום איל פו" בחר לצלם את קטלוג הקיץ שלו בשטחים. "מעריב" מדווח היום כי צילומי הקמפיין החדש יתחילו מחר על רקע גדר ההפרדה, תחת הכותרת "נשים חוצות גבולות". את הרעיון לקמפיין יזמה הסופרת ורד מוסינזון.

"אני כישראלי מתבייש, ואני מקווה שהקמפיין ייכשל ושהם לא יצליחו למכור אפילו חולצה אחת", אמר לעיתון גורם מדיני בכיר. "זו בושה. עוד לא ראיתי חברת אופנה פלסטינית או אחרת שצילמה קמפיין ליד שלד אוטובוס שנפגע בפיגוע.

זו לא הסערה הפוליטית הראשונה בה מתנסה קום איל פו - לפני כשנתיים הציג בית האופנה קטלוג שבמרכזו צילום של אם ותינוק באווירת ישו ומריה, הנשענים על חמסה שבה כתוב "די לכיבוש".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by