בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הציבור מתעצבן מהפרסומות הישראליות 
 
 
מערכת מיקסר

סקר חדש מורה כי 71% מאזרחי ישראל שונאים עד לא מסמפטים את התשדירים המקומיים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
רובו המכריע של הציבור הישראלי סבור כי הפרסומות שמיוצרות כאן לא שוות את הפלטפורמה שעליה הן משודרות. כך עולה מסקר שערך מכון "שילוב" עבור אתר "אייס". על פי המדגם, 71 אחוז מהתושבים העניקו ציון נמוך עד ממוצע לסרטוני הפרסומת הישראליים.

הנשאלים נתבקשו לדרג את אמת הסרטונים הן בטלוויזיה והן בקולנוע בסולם של 1 (הציון הנמוך ביותר) עד 7. כרבע מהנשאלים נתנו ציון של 1-3 לסרטוני הפרסומת הישראליים, ואילו 45 אחוז נתנו להם ציון ממוצע של 4-5. רק 18 אחוז של לוקאל-פטריוטים קיצונים, נתנו למפרסמים הישראלים ציון של 6 או 7. הציון הממוצע שהוענק לפרסומות הישראליות הוא 4.26, או במילים אחרות - לא משהו.

פילוח דקדקני של התוצאות מעלה מסקנה כמעט מעניינת: בעלי השכלה תיכונית או פחות מזה, העניקו לפרסומות ציון ממוצע של 4.66, גבוה לעומת ציון 4 בלבד שהעניקו להם בעלי ההשכלה האקדמאית.

הסקר הקיף 502 נשאלים בין הגילאים 18 עד 70.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by