בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
בר רפאלי מפסידה כסף 
 
 (מתוך קטלוג פלפל)   
 
מערכת מיקסר

חויבה לשלם 60 אלף שקל לתחנת רדיו אינטרנטית בה שידרה - שאותה תבעה לאחר שפרסמה תמונה שלה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בית המשפט דחה את תביעתה של בר רפאלי נגד אורן ציבלין ורדיו האינטרנט שלו, WWWFM, וחייב אותה בתשלום של 60 אלף שקלים. המאבק המשפטי החל כשתבעה הדוגמנית את תחנת האינטרנט על כך שפרסמה תמונות שלה לצורך קידום מכירות - וזאת מבלי לבקש את רשותה. יש לציין כי באותה תקופה הגישה רפאלי תוכנית רדיו בתחנה.

בית המשפט העיר כי בחוזה שנחתם בין רפאלי לתחנה אמנם לא דובר מפורשות על השימוש בתמונות שפורסמו, ואולם בהחלט סוכם על קידום מכירות. "מעריב" מדווח היום (שלישי) כי שופט בית משפט השלום בתל אביב, טל שחר, אף הוסיף כי "תביעתה של בר רפאלי גובלת בטרדנות ובקנטרנות" וחייב אותה לשלם 55 אלף שקל לתחנה ו-5,000 שקל לעורך התחנה, אורן ציבלין.

בתוך כך, נמסר לנו, העלתה חברת "פלפל" תמונות חדשות של רפאלי לאתר האינטרנט שלה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by