בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
"ערוץ התכלת" משנה כיוון 
 
 
מערכת מיקסר

בערוץ לא מרוצים ממספר המנויים ומעוניינים לעבור לפרסומות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
שנה לאחר שעלה ערוץ היהדות "התכלת" לאוויר, טוענים בכירים כי למודל על פיו הערוץ ממומן מדמי מנוי אין עתיד. לערוץ כיום פחות מ-90 אלף מנויים, המשלמים דמי מנוי חודשיים. בערוץ מאד לא מסופקים ממספר המנויים ומתכוונים לשינוי גישה.

"מעריב" מדווח כי בערוץ מתכוננים להתמודד במכרז לערוץ המורשת - הערוץ הייעודי האחרון שיעלה בכבלים ובלוויין וימומן מפרסומות, לאחר שישראל פלוס ומוסיקה 24 כבר עלו לאוויר, ובתכנון גם ערוץ החדשות והערוץ בערבית.

במקביל התפטרה מתפקידה מנכ"לית "התכלת", איריס הוד, לאחר הקיצוץ בתקציב הערוץ. בעלי המניות בערוץ, שלמה בן צבי ורון לאודר, בעלי המניות בערוץ 10 ובעיתון "מקור ראשון" , מעוניינים להרחיב את שליטתם בערוצי התקשורת, וההתמודדות על ערוץ המסורת תואמת את האסטרטגיה העסקית שלהם.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by