בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
שיר מספר 12 בדיסק של זהבה - פרסומת 
 
 
מערכת מיקסר

רצועה באלבום החדש של זהבה בן מתפקדת למעשה כפרסומת לקזינו המקוון "המלך שלמה"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לראשונה בהיסטוריה של הזמר העברי הוחדרה פרסומת לתוך קרביים של יצירה מקורית. "יצאת מלך", שיר מספר 12 באלבום החדש של זהבה בן, מתפקד למעשה כשלוחה של הקמפיין הפרסומי לקזינו המקוון "המלך שלמה". אתר "דה מארקר" חושף היום כי את השיר המדובר כתבו אנשי משרד הפרסום "אליקים רגב", שמקמפיינים את הקזינו תחת הסלוגן "נכנסת למחשב, יצאת מלך". מהפרסומאים נמסר כי עלות הפקתו של שיר הפרסומת, הקליפ שהוצמד אליו והטיזר שכבר רץ בבתי הקולנוע מאומדנת בחצי מיליון דולר.

לטענת אנשי הקזינו, זהבה בן לא ידעה כשהקליטה את השיר כי היא למעשה משדרגת קמפיין פרסומי. "בן נשכרה לבצע את השיר ולא היתה שותפה כלל בסוד העניינים". נציגי הקזינו, הפועל מאנגליה, הסבירו ל"דה מארקר" כי שיטת הפעולה שלהם מנסה לעקוף את האיסורים שחלים עליהם בארץ: "מזה זמן רב נאבקים אתרי ההימורים הווירטואליים בזכותם האלמנטרית לפרסם עצמם באמצעי המדיה המרכזיים בישראל - הרדיו, הטלוויזיה והעיתונות. אתרים אלה הם אתרים בינלאומיים הפועלים במקביל במספר רב של מדינות, והם מאוד פופולריים בקרב קהיליית הגולשים. זו הדרך שלנו לעקוף את איסור הפרסום במדיות המרכזיות".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by