בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
"אני זונה" 
 
 התמונות לקוחות מספיישל המכירה הגדול   
 
אהוד קינן

אהוד קינן חושב שגם כשהוא מוכר את עצמו לתאגידים, קונאן אובריאן עדיין עושה טלוויזיה מצוינת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
קונאן אוברייאן מנחה כבר יותר מ-10 שנים לייט נייט מההזויים באמריקה. קהל המעריצים הקבוע שלו אוהב מאוד את השטיקים הקבועים, וכבר במשך שלושה חודשים צוחק בהיסטריה כשקונאן מושך ידית ומראה קליפים בני 20 שניות מתוכניתו של כוכבן סרטי הפעולה ליגה ז', צ'אק נוריס – "ווקר" שמה. מה שמחזיק אותו באוויר כל כך הרבה זמן, זה הציווי הטלוויזיוני הבלתי ניתן למעקב: לחדש או לחדול.

בשבוע שעבר בארה"ב (ואצלנו אמש, ביס+) ניסה אובריאן, שכבר מזמן הפך לתאגיד תקשורת של איש אחד, לשחזר את החן החתרני שהיה לו בתחילה, אותו חן שמשתחרר מדי פעם בתוכניות רגילות ומחזיק את התוכנית המענגת הזו על הרגליים. הסיבה למסיבה: יציאת הדי.וי.די החדש של אובריאן, ולצידו די.וי.די נוסף, של דמות מיתולוגית מהתוכנית – טריומף הכלב, בובת היד הוולגרית בגילומו של רוברט סמייגל המבריק (העומד, בין היתר, מאחורי "שיחות מלוכלכות" וקטעי האנימציה בסאטרדיי נייט לייב).

התוכנית לא הייתה רגילה, אלא פרסומת בת 45 דקות לדי.וי.די החדשים בסגנון אינפו-מרשל (infomercial בלעז). הווה אומר, בפורמט תשדירי ערוץ הקניות, שבו מסבירים לכם ארוכות, ותוך הדגמת מנחים צחורי שיניים, מדוע סט של 200 סכינים לעבודה ולמטבח זה בדיוק הדבר שיהפוך את חייכם ליפים וטובים יותר.

כמיטב מסורת האינפו'ס האלה, אוברייאן החליף במהלך התוכנית סוודרים צבעוניים צעקניים, שלא היו מביישים את ארון החורף של יובל כספין. הוא נעמד מאחורי שולחן גדול שעליו סודרו הדיסקים, וניסה לשכנע מדוע צפייה חוזרת בהם תעשה לכולם רק טוב. הטיעון המרכזי היה שככל שהוא ימכור יותר, הוא יוכל לפרוש מוקדם יותר. זה משחק ידוע מראש: כאן היה על הקהל להגיב במחיאות כפיים מוגזמות. המטרה: למסמס את הגבול בין פארודיה לדבר האמיתי.

את המשדר ליוו שני אורחים מרכזיים. הראשון הוא ברוס ג'נר, מדליסט אולימפי ותיק וכוכב פרסומות למוצרי ספורט בפני עצמו. השני הוא הכלב טריומף, כוכב הדי.וי.די. השני, ששימש כצפוי אנטיתזה לכל הסאגה ההזויה שהתרחשה סביבו.

בעוד ברוס וקונאן מתבדחים ביניהם תוך חשיפת שיניים צחורות כנהוג בז'אנר, ומציעים זה לזה שימושים אלטרנטיביים במארז הדי.וי.די. (כמו לסובב קצת את האריזה בכל צפייה), יצא טריומף למכור את המוצר שלו – האטרקציה האמיתית של הערב, השטופנייטור. מדובר במכשיר שעליו יושב הכלב, ומזיין כלבה בלי שיצטרך לזוז בכוחות עצמו.

הרשת שבה משודרת התוכנית, NBC, רצתה לעשות עוד קצת כסף על הסטאר הוותיק שלה (10 שנים זה נצח במונחים טלוויזיוניים). היא לא טרחה להסתיר זאת, ומי שהגדיר זאת טוב ביותר היה אובריאן עצמו. בתוכנית ששודרה ערב קודם, הוא נתן קטעים וטיזרים מהאינפומרשל, הקריא במונוטוניות את המקומות מהם ניתן לקנות את הדי.וי.די., ולאחר השתהות של שניה הצמיד מיקרופון לפיו והכריז בקול: "אני זונה".

________________________
קונאן אובריאן, תוכנית ה-infomercial – היום בשידור חוזר ב-17:30 בערוץ יס+
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by