בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
לאכול אותה בגדול 
 
 
מערכת מיקסר

בתגובה לסרט "לאכול בגדול", במהלכו חלה הבימאי לאחר שאכל מקדולנדס בלבד במשך חודש ימים, פצחה מקדונלדס בקמפיין התגוננות מאסיבי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בתגובה לסרטו של מורגן ספרלוק – "Super Size Me" ("לאכול בגדול"), במהלכו אכל הבימאי רק מקדונלדס במשך חודש ימים, וזכה למחלת כבד, יצאה רשת מקדונלדס בסדרת מודעות שמגנות על מוצרי המזון שלה.

מקדונלדס הפיצה מודעות ענק בחמישה עיתונים גדולים בבריטניה, בהן טענה שהסרט עשוי היטב, אך בצורה חלקלקה שמאירה את מקדונלדס באור שלילי. מקדונלדס הודתה שלאכול יותר מדי זה אכן מזיק, אבל האוכל שלה איננו מזיק באופן מובהק, ואת הארוחות שלה צריך לאכול כחלק מ"דיאטה מאוזנת". עוד (כנראה) כתגובה לסרט הודיעו במקדונלדס שהם מתכוונים להפסיק את מסורת הארוחות המוגדלות עד לסוף השנה.

גם בארץ התמלאו לאחרונה סניפי מקדונלדס במודעות שמתגאות במעבר לשמן אכיל, ולפני כמה חודשים, כשיצא הסרט באוסטרליה, השקיעה החברה בקמפיין ענק שנועד לשיפור תדמיתה. אנדרו מקי, מפיץ "לאכול בגדול" באוסטרליה, אמר ל-Hollywood Reporter שמקדונלד'ס הוציאו כ-1.4$ מיליון דולר על מסע שיקום התדמית (פי ארבע וחצי מתקציב ההפקה של "לאכול בגדול"). לאתר ScreenDaily.com אמר מורגן ספרלוק: "זה נפלא, יצרנו סרט שגרם לתאגיד ענק לבחון מחדש את הפרקטיקות העסקיות שלו".

הסרט, שזיכה את יוצרו בפרס הבימאי הטוב ביותר בפסטיבל סאנדס 2003, יצא לאקרנים בישראל ובאנגליה בשבוע הקרוב.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by