בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אנה פראנק זאפה 
 
 המודעה הראשונה שפורסמה בסופ``ש מתוך הקמפיין    
 
מיכל רגולנט

קמפיין חדש שהושק בסוף השבוע משדך בין הנערה והיומן, אנה פראנק והמוסיקאי המחונן פראנק זאפה. מארגני הקמפיין מבטיחים להמשיך ולזעזע את הציבור

 
 
 
 
 
 
 
 
 
המודעה הבאה שעתידה להתפרסם בהמשך השבוע
 המודעה הבאה שעתידה להתפרסם בהמשך השבוע   
בסופשבוע האחרון פרץ אנה בר בקמפיין פרסום, המציג זוגות של אייקונים תרבותיים שהחיבור ביניהם הוא רנדומלי לכאורה. בפרסום הראשון נראים אנה פראנק ופראנק זאפה שבידו מושתלת תמונה קטנה של הנערה והיומן. השניים חוברו יחדיו בעקבות המילה המשותפת בשמם, אך מעבר לכך הם נציגים מתוך מכלול של אישים שלכל אחד מהם מקום בזיכרון הקולקטיבי.

הקמפיין נועד להכין את תל-אביב לפן התרבותי של אנה בר המתעתדת להפוך בנוסף להיותו בר-מסעדה, לחלל תערוכות אלטרנטיבי, שיארח בעיקר צלמים ואמני וידיאו תחת הכותרת – אנה smart bar. הרציונאל שמאחורי הקמפיין כפי שהסבירו יגאל שתיים (צלם, צייר והוגה הקמפיין) הוא במציאת "'אבני היסוד המרכיבות את דמות כולנו". לדברי יגאל, הדמויות נבחרו מתוך מאגר של כמעט מאתיים דמויות מוכרות המאה ה-20 וה-21, המייצגים כל אחד מושגים מתחומים שונים, כגון רגש, אומץ, אינטלקט, סבל, ידע ועוד. דמויות נוספות צפויות להגיח במודעות הבאות, בהן, יגאל עמיר, אריק שרון, אדולף היטלר, קז'ישטוף פנדרצקי, פידל קסטרו, זיגמונד פרויד, יצחק רבין, האחים צ'פמן ועוד.

במהלך חודש אפריל תוצג התערוכה הראשונה, שתכניה המדוייקים נשמרים בסוד והמכילים בין השאר דיוקנאות רבים של דמויות מפתח מעוררות מחלוקת. בהמשך, יציגו אחת לשבועיים אמנים שונים. בהמשך (בעוד כשבועיים) יושק אתר אינטרנט בו מחשב ירכיב זוגות של דיוקנאות, באופן רנדומאלי מתוך מאגר אישים.
 
 
המסר העומד בבסיס התערוכה גורס כי אם נרצה או לא, אנו מורכבים בדיוק מאותם אייקונים בהם עושה הקמפיין שימוש, כלומר מתכונות אופי שנעים לנו להודות בהן כתבונה, יצירתיות, מנהיגות, לצד תכונות אופי שפחות נעים להודות בהן כרודנות, תוקפנות, התקרבנות, ועל כן יש מקום הן בקמפיין והן בשרטוט דיוקן עצמי, בשימוש בצירוף מרכיבים 'נעימים לצד 'מזעזעים' שכביכול אינם במקומם.

השימוש בדיוקנאות האייקונים אנה פראנק (קרבן רדיפה וכותבת יומן) לצד פראנק זאפה (גאון מוסיקלי שהמילה SMART היא אנדסטייטמנט עבורו) לא רק שמניבה משחק מילים נאה (אנה פראנק זאפה) עבור קמפיין של אנה (בר), אלא היא גם צירוף דיוקנאות נעים יחסית לצירופים שמבטיח הוגה הקמפיין בעתיד.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by