בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
נערי הפוסטר  
 
 
לילך וולך

לילך וולך מאמינה שיעל בר זוהר ויהודה לוי הם פחות פלקטיים מכפי שגיא פינס מתעקש להציג אותם, שוב ושוב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
יעל בר זוהר רוצה להיות אמא. זה הסקופ הלא מרתק היחידי שניתן היה לקבל מ'הבה טקילה', סרטון הפרסומת הארוך ביותר שנראה במחוזותינו. מאחר שלא הזכירו את שם חברת האופנה שפרסמו יב"ז ובן זוגה שלא לחיים – אך כן לפרסומת –יהודה לוי, נשאלת השאלה, למה כן היתה הפרסומת?

לא ממש ברור. יותר מכל היה נראה שכל עניין הדוגמנות הוא סוג של מטרד עבור הנוצצים, והם בכלל היו מעדיפים לשבת בבית, עם כוס תה ולהתעמק ב'בעקבות הזמן האבוד'. הם התגעגעו, התלוננו ונראו שחוקים ונטולי עניין.

יהודה לוי העדיף לדגמן מודעות חברתית כשהם צילמו על רקע בקתה מתפוררת ו"אותנטית" במקסיקו, והיה מודע לאירוניית המצב – "אנחנו מצלמים פה חברה שרק הולכת ומתעשרת. זה עושה לי עצוב. אני לא יכול להצטלם עכשיו", אמר, חצי בקריצה, מודע לכך שכוחו הוא בעיני הפלדה שלו ולא בתובנות ברזל . מיד לאחר מכן חזר, כמובן, כמו טעטעלע, לדפוק פוזה גברית אך רגישה למצלמה.


כשדוגמנים מביעים משהו שהוא מעבר לשיחה על מקדמי הגנה לשמש, קשה להשתכנע, וזה אולי חבל, הרי מן הסתם, יעלי אינה אווזה פותה כמו שמתעקשים לעשות ממנה. מעבר לעובדה שהיא בחורה מתוקה ויפה, היא כבר מספיק זמן בתעשייה כדי לנטוש את מניירות בובת הפיתום שיש לכל כך הרבה דוגמניות שלא משחררות משפט לעיתונות בלי להתייעץ עם הרוברט/בטי/אריק שלהן.

אנחנו מעדיפים את הדוגמנים שלנו פחות או יותר במקום בו הם נמצאים (לא שאני חס וחלילה מציעה כאן שכל בוהדנה בפוטנציה תתחרה על מקומו של עמנואל הלפרין...). אנחנו אוהבים לגדול על הטרגדיות הידועות, סטייל מרילין מונרו האומללה, שרק רצתה להיות נאהבת וחימצנה עצמה לדעת כל יומיים שמא יחשדו בה בברונטיות, אבל לא מפסיקים לייצר דופליקציות שלה.

גם סרט בהפקת גיא פינס יכול היה לייצר עניין רב יותר ממה שקיבלנו, אולי אם היו שואלים את הדוגמנים שאלות מעניינות יותר, הם לא היו יוצאים כל כך פלקטיים.
בתכנית 'הדוגמניות' שואלת את המתמודדות קארין מגריזו – האקסטנציה הנשית והמרושעת של גיא פינס – עם כמה גברים הן שכבו, ואחרי שהיא דוחקת אותן לפינה, היא מזדעזעת עד מעמקי המייק אפ שלה מכך שהן באמת עונות לה. אז נכון שלא כל העולם ואשתו חייבים לשמוע מה הן התנוחות המועדפות שלך, אבל למצלמה ולמראיינים יש סוג של נוכחות מאיימת שגורמת לכל מיני אנשים לומר שטויות. אז מה המוסרנות המטופשת הזו – מי שלא רוצה לשמוע תשובות דביליות, צריך להימנע משאלות דביליות.

כך גם במקרה של 'הבה טקילה', סרט במשקל קצפת, נמתח ומשעמם, שאפשר היה להוציא ממנו הרבה יותר, אם רק היו טורחים להתייחס למרואיינים ברבע מהרצינות שמקדישים לכל עוזי כהן וואנה-בי. זה לפעמים מאוד מפתה לשטח דוגמנים לכדי קרטון ביצוע - חלק מהם אפילו שמחים לעשות זאת בעצמם - אבל בכל זאת, איש שטח מנוסה כמו גיא פינס הצליח לפספס את הסרט בהחלטה הלא אמיצה להשאיר אותו כמו מגזין דוגמנות מוכר ומשמים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by