בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
MC דונלד'ס 
 
 
תרבות נענע

חברת מקדולנד'ס מוכנה לשלם הרבה כסף לראפרים שיכניסו לשיריהם מילים על ההמבורגר שלה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
המשווקים של רשת מקדונלד'ס חיפשו דרך חדשה להגיע לבני נוער שעוזבים אט אט את הטלוויזיה לטובת משחקי מחשב, אינטרנט ומוסיקה, ומצאו. החברה תשלם הרבה כסף, לא ידוע כמה, לאמני ראפ שיחשגזו אודות הביג מאק שלהם.

זו לא הפעם הראשונה שבה ממתגים שירים. חברת סיגרמ'ז ג'ין שילמה תמלוגים למוסיקאים ששתלו במילות שיריהם את המוצר שלהם – בין 1 ל-5 דולר עבור השמעה, בהתאם לרמת הבולטות של המוצר בשיר. אחד מאותם שירים, Freek-a-leek, שיר היפ הופ של פיטי פאבלו, זכה להצלחה רבה בשנה שעברה.
 
 
הדובר של מקדונלד'ס אמר שהחברה רוצה להגיע ללקוחות צעירים בדרכים "רלבנטיות ובעלות משמעות תרבותית". מקדונלד'ס, כך מסר, תהיה זו שתאשר סופית את המילים, כדי לוודא שהביג מאק שלה משתלב במילים הולמות.

בשנה שעברה מקדונלנד'ס זכתה לציון אחד בשיר Lifestyles of the Rich and Famous של הגוד שרלוט, שהגיע לראש מצעד הפזמונים, ואלו מילותיו:
"and did you know if you were caught and you were smoking crack McDonalds wouldn't even want to take it back"
על השיר הזה, סביר שמקדונלד'ס לא משלמים תמלוגים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by