בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אכלת זרג? שתה מיץ 
 
 הפרסומת באתר המשקה   
 
אסף אביר

אסף אביר גמר לשתות את המשקה החדש 'אורגזמה' ועכשיו הוא היה שמח לפגוש את האנשים שמגיעים לפורקן מסירופ נגד שיעול

 
 
 
 
 
 
 
 
 
באתר הפרסומי של משקה האנרגיה 'אורגזמה' כורע גבר שרירי וחלק מאחורי פחית ענקית המכוסה בשושנים אדומות. בעיניו מבט מפתה, ומתחתיו מופיע הכיתוב: "אין מצב שלא תגמור".

האמירה השיווקית הזו ראוייה להערכה, אבל גם לחשד. מי שרוצה לפרוץ עם משקה חדש, ועוד בשם 'אורגזמה', הגיוני שיזמין את הצרכנים לרוקן את תכולת איבר מינם לפחות על הג'ינג'ית האתלטית של תפוזינה, ולא על איזה מוכר בגדים בכאוס. למה לפרסומת למשקה לוותר מראש על עיקר האוכלוסיה, ולדבר ישירות אל קהל מצומצם ומסויים כל כך? משהו בפרסומת הזו עשוי בגסות כזו, כאילו היבואן בעצמו רוצה לרמוז: "אל תקנו, זה שתיה להומואים".

אבל יש לו סיבה טובה לוותר על עיקר הקהל, והטעימה הראשונה חושפת אותה: זה משקה נורא, שהקשר היחיד שלו לאורגזמה מתחיל ונגמר, אם בכלל, בתחושת הפלישה והחילול ששוטפת את הלוגם בעת התפרצות הזירמה אל תוך לועו הפעור.

אלא שבאורגזמה האמיתית, הביתית, התחושה הזו מלווה לרוב בשמחה גדולה שלאחריה באות שלווה ורגישות לפרטים הקטנים והיפים של העולם. באורגזמה בפחית, הלגימה מעוררת בעיקר מתיחות. המתיחות נובעת מכך שהטעם הזה, הרע, הוא גם מוכר מאוד. זה טעם שאי אפשר לפספס, גם בגלגולו החדש, עטוף בכמויות של סוכר וקפאין. זה טעם מהעבר שלך, מהימים שהיית צעיר וטיפש, אחד ששותה בשקט את מה שמגישים לו. זה טעם שחשבת שהנחת מאחוריך, וכעת, אחרי שנים, הוא חוזר אליך כמעדן לאוחצ'ות. זהו טעמה של תיפלות ילדותך. אבל איך קוראים לו?

אתה ממשיך להזרים את המשקה פנימה, בתקווה ששלושת השלוקים שנשארו בפחית ירעננו את זכרונך. המשקה זורם, אבל הזיכרון לא, והשם של הטעם הזה נשטף לך מקצה הלשון לתחתית הקיבה. חיפוש ברשימת המרכיבים לא מספק רמזים, אבל מגלה שכרגע שתית תערובת של חומצת לימון, חומצה פחמתית, חומצה פנטוטנית, חומצת אמינו גפריתית בשם טאורין, סוכר, גלוקוזה, קפאין, ועוד חומרים מזינים שכאלה.

בדקות הבאות תשמע את הדי המפגש הקשה בין משקה האנרגיה לקיבה שלך. אתה תחוש קצת יותר עירני וחסר מנוחה, ותלמד ש(א) לא קל לעשות קולה (ב) אפילו רד בול, מסתבר, לא כל כך קל לעשות (ג) מי שהולך לקנות אורגזמות בפחית, עלול למצוא את עצמו עם תותית מעורבבת בסירופ נגד שיעול (אאוריקה! זה הטעם) ו-(ד) לפעמים עדיף לוותר מראש על הפסגה, ולנסות ללכת חזק על השוליים. כמו שהיבואן של המשקה הזה עשה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by