בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
התחייבות: רק 5 דקות פרסומות 
 
 (מתוך פרסומת למשקה קל)   
 
טלי לכיש

תוצאות ראשונות למחאה הציבורית: רשת בתי הקולנוע 'לב' חתמה על אמנה בה היא מתחייבת שהזמן המוקדש לפרסומות בבתי הקולנוע שלה לא יעלה על 5 דקות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
התפתחות חיובית במאבק הציבורי בין הצופים לבין רשתות בתי הקולנוע בארץ: בעקבות מחאת הצופים על זמן הפרסומות, שלאחרונה הולך ועובר כל גבול, רשת בתי הקולנוע 'לב' חתמה על אמנה בה היא מתחייבת בפני הצופים שפרק הזמן המוקדש להקרנת הפרסומות בבתי הקולנוע שבבעלותה, לא יעלה על 5 דקות.

האמנה התפרסמה על גבי פוסטרים שנתלו בבתי הקולנוע של הרשת ביום שבת האחרון, ובימים הקרובים היא תישלח בדואר למנויי הרשת.

"בכוונה לא יצאנו בהכרזה לתקשורת בעניין הזה, כדי שזה לא ייראה תרגיל ביחסי ציבור", אמרה נציגת רשת 'לב', נטלי שני. "אמנם משמעותו של צעד כזה הוא הפסדים כלכליים, אך מה שעמד לנגד עינינו הוא האינטרס של הצופים. גם אנחנו בתור צופים מתעצבנים על הפרסומות הבלתי נגמרות בבתי הקולנוע. בסופו של דבר, אנו רוצים שהאנשים המגיעים לבתי הקולנוע שלנו ייהנו מתנאים אופטימליים ולא יצטרכו לסבול במשך חצי שעה."

ובנוגע לתכני הפרסומות: בזמנו הייתה סערה סביב תשדיר של ארגון 'בצלם' שהורד מן המסכים בבתי הקולנוע שלכם, בעקבות תלונות צופים לדבריכם. האם תסכימו בעתיד לשדר פרסומות בעלות אופי פוליטי?
"לא. אנחנו מוסד תרבותי ולא מעוניינים להיות מקדמים של אג'נדה פוליטית מכל סוג שהוא. את הדיונים הפוליטיים אנו שומרים לארוחת הערב. כזכור, חברה בשם 'סינמה פלוס' מכרה עבורנו זמן פרסום מסכי, ואנו כלל לא היינו מודעים לתכני הפרסומות המוקרנות אצלנו. מאז התקרית ההיא עם התשדיר מטעם ארגון 'בצלם' הפסקנו את ההתקשרות עם חברה זו, וכעת כל התכנים עוברים דרכנו, בדיוק על מנת שלא יחזור על עצמו שוב עניין כמו מה שקרה עם 'בצלם'."

עכשיו נותר רק לראות האם גם בתי קולנוע אחרים ילכו בעקבות רשת 'לב' ואפילו רחוק יותר (מה עם הורדה של מחירי הכרטיסים, או הוזלה גורפת של מחירי החטיפים במזנונים, למשל?), ואולי נהיה עדים כאן לאחת ההצלחות היחידות אי פעם של מחאה צרכנית בארץ.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by