בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הצילו את מיה ישעיהו  
 
 ג. יפית (צילום: יחסי ציבור)   
 
לילך וולך

לילך וולך נגעלת מנוזל הכביסה קליה, וקוראת לשחרר לאלתר את מיה מאחיזתה התפלצתית של החותנת ג'. יפית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
למרות שמחקרים אחרונים קבעו שבזמן הפרסומות רוב הצופים מנצלים את הזמן לעשות פיפי-להשכיב את הילד-לבדוק את האורז, והדבר האחרון שאנחנו עושים זה באמת לצפות בפרסומת, לא מפסיקים משרדי הפרסום להפציץ אותנו בפרסומות, רובן לא מקוריות, חלקן דוחות ורובן ככולן יוצאות מנקודת ההנחה שאנחנו שימפנזים שלא מזהים מניפולציות זולות.

חלק לא קטן מהפרסומות, מוקדש באופן מתמיד לנשים, אותו פלח שאותו תופסים המפרסמים כאווזות פותות שמבלות מחצית היממה בליטוף עצמי מול מראות דמיוניות ומתענגות על קרם גוף או סבון רחצה, משל היו אורגזמה משולשת, ובמחצית הנותרת מהיממה עוטות סינר דודתי, מתפעלות מאבקות כביסה בפרט ומקרצוף בכלל, ומוטרדות נוראות מהוויטמינים וממערכת החיסון של ילדינו ובעלינו.

הפרסומת המנג'סת ל'כוח הורוד של קליה', על אף שאינה חדשה, מצליחה לעמוד במבחן הזמן ולעורר שוב ושוב את אותם רגשות גועל כלפי הסיטואציה – עומד איש עם מראה חלקלק, ומפתה נשים אל האוהל הורוד שלו, שם הוא שופך להן על הבגדים מיני נוזלים דוחים,עד כאן אתם איתי? יפה. המקסימום שהנשים הבוגרות האלו עושות, זה לצייץ בהפתעה ובמחאה קלושה – "מה זה, אתה נורמלי?" ובכן, ווטסון, מסתבר שלא, כי הוא כרגע שפך לך קטשופ על החולצה, ואת בכלל בכיכר דיזנגוף, בדרך לקחת את הילד מהגן.

הסוף כמובן הוא טוב. הן זוכות בסווטשרט מכוער וורוד, ולאחר שעמדו בשמש 45 דקות למכונת כביסה סטנדרטית ועוד כשעה בשביל מייבש – הפלא ופלא, הן מקבלות את החולצה שלהן בדיוק במצב איתו הן הגיעו. אכן מדהים. היה שווה כל רגע, שלנו ושלהן. בנות, היזהרנה מבחורים בעניבות ורודות...

בואו נדבר על מה קרה למיה ישעיהו, כי אולי אנחנו עוד יכולים לעשות משהו ולהציל את המצב. למי שלא זוכר, הרבה לפני שישעיהו נהייתה פיתום גדל מידות שמחייך קפואות על ברכיה של ג. יפית, היא היתה בחורה נחמדה מאוד – היא רצה הרבה, דיברה באופן טבעי בדרך כלל, ובאופן עקרוני, לא היה ניתן לראות שום חוטים שקופים שקשורים למפרקיה הדוגמניים.

מאז, הנסיכה הטובה מיה, נישאה לבחור מאוד נחמד. הבעיה היתה שהבחור הנחמד סחב איתו עוד מהבית, את אמא – המכונה גם ג. .והנה, ראתה ג. את הפוטנציאל שבפנים יפות וחדשות לרענן את פרסומותיה מדכדכות הנפש האנושית. בפרק זמן זה, ניתן רק לשער מה קרה. העולם אכן מסתורי הוא, אך העובדות מלמדות אותנו שאותה נסיכה נחמדה רוצחת לעצמה את הקריירה בהצטרפותה אל הקמפיינים הנוראים והמעושים בהם נראות עכשיו, לא רק אישה אחת מזוגגת עיניים עם חיוך גדול ומטריד, אלא שתיים, ושתיהן מצווחות כאחת – "סויה טרי! סויה טרי!".
היזהרו מסויה, היזהרו מג. יפית...
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by