בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
וידאו: בוסקילה רוצה אותך 

וידאו: בוסקילה רוצה אותך

 
 
אמיר עמרמי

סלקום משיקה תוכנת Player שתאפשר, בין השאר, השמעת אלבומיהם של בוסקילה וחדד לפני צאתם, ותכלול ספריית שירים להורדה ובלוגים מוקלטים של אמנים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אני כן זמין. סקעת (צילום: יח"צ)
 אני כן זמין. סקעת (צילום: יח"צ)   
מי שדאג שהראל סקעת לעולם לא יתקדם ממשבצת המקום השני, או שאל את עצמו לאן נעלם יהודה פוליקר ובאיזו פלטפורמה מסחרית עוד לא שיווקו את מאיה בוסקילה, יכול להניח בצד את המחשבות המטרידות הללו. אל הרשימה הבלעדית הזאת מצטרפים שלמה ארצי, משינה, הגיים בויז, שרית חדד, ארקדי דוכין, דוד ד'אור ואבי מסיקה, וביחד הם מאיישים את רשימת האמנים של עולם המוסיקה הסלולרי של חברת סלקום.

היום בבוקר (ראשון) התקיים במועדון הבלה שלומקינס בת"א אירוע ההשקה של סלקום ווליום 2006 שבו הופיעו ארקדי דוכין ודניאל סלומון. במקום להטריד אתכם ביותר מדי נתונים טכנולוגיים משעממים, אסכם, שבגדול, חברת סלקום משיקה תוכנת Player חדשה להורדה חינמית ללקוחותיה, הן באמצעות מכשירים חדשים, והן באמצעות מכשירים קיימים. תוכנת ה- Player תאפשר למשתמש לנהל את התוכן המוסיקלי שלו ברשת בצורה יעילה וזריזה, דרך חבילות שירות שונות ומבצעים נוספים.

השירות החדש יאפשר הורדת קליפים באורך מלא, טריטונים, רינגטונים ושירים מתוך ספרייה המכילה 10,000 שירים, השמעה בלעדית של האלבומים החדשים של מאיה בוסקילה ושרית חדד לפני צאתם לחנויות, השתתפות בתחרות 'רינגטון נולד 2006', יצירת פליילסט להשמעה במכשיר וחידושים נוספים.

מנכ"ל לוגיה (החברה שמנהלת לסלקום את עולם התוכן), קובי מרנקו, סיפר ל'תרבות נענע' שזו הפעם הראשונה שארקדי דוכין, יהודה פוליקר, שלמה ארצי ומשינה הסכימו להעלות שירים שלהם לעולם הסלולרי. "בין היתר, אנחנו עומדים לקדם שני אמני שוליים פחות מוכרים, שאנחנו נלווה את תהליך היציאה שלהם. האחת היא דין דין אביב, שהיא גם די מוכרת, ופרוייקט נוסף שאנחנו נעשה בקרוב".
 
 
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום, שרואה ורודות מצהיר: "בשנת 2006 יעברו מכירות המוסיקה הסלולרית את מכירות הדיסקים". לפני שתגלגלו עיניכם בספקנות, אזכיר לכם שאת הרינגטון של 'מי אוהב אותך יותר ממני' הורידו בשנה שעברה מעל 100 אלף לקוחות, ואת 'תתנו לו צ'אנס' הורידו למעלה מ- 75 אלף איש. דרך הווליום Player החדש יוכלו הלקוחות לשמוע את השירים והרינגטונים שנפשם חשקה בהם, טרם הורדתם למכשיר. לפני שתשמט לכם הלסת מפרטים יבשים נוספים, נעבור לחלק האמנותי.

סלקום מציגה שירות נוסף הנושא את השם Pod Casting, ובשפה פשוטה - בלוגים מוקלטים בלעדיים של האמנים החתומים אצלה. בשלב הראשון, האמנים יעלו בלוג שבועי בן 5-6 דקות, בו הם ידברו וישמיעו קטעים מוסיקליים. התכנים הללו יהיו בתשלום סמלי וניתן יהיה להוריד אותם למכשיר הסלולרי, וכמובן, דרך האינטרנט. בשלב השני, יוכלו כל הלקוחות להעלות קבצי וידאו ואודיו לרשת, כדי שכל מען דבעי, פלוני ואלמוני, יוכלו להוריד לשמוע אותם.

וצ'ופר אחרון - במסגרת ההשקה של ווליום 2006, משתתפת סלקום בפסטיבל ה- Unplugged הראשון שיתקיים בת"א בחודש פברואר, ותעניק 25% הנחה לכל לקוחותיה.

לסיכום, עדיין לא מדובר בחברת תקליטים חדשה או במהפכה תרבותית, אלא בשדרוג הממשק הטכנולוגי שמבקש להיות ידידותי יותר למשתמש.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by