בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
מלוא הכוס הריקה  
 
 סערה בכוס תה. ורד (צילום: יח``צ)   
 
אמיר עמרמי

ההומור הריקני במופע של רמי ורד 'חצי הכוס הריקה', פשוט לא מצחיק. אמיר עמרמי מצפה לקצת יותר מההומור שהוא צורך

 
 
 
 
 
 
 
 
 
סערה בכוס תה. ורד (צילום: יח"צ)
 סערה בכוס תה. ורד (צילום: יח"צ)   
בדרך החוצה עשיתי כל מה שצריך. ז'קט קל, חגורה במכנסיים, רישיונות של האוטו, כסף קטן למדחן, טישו ולסגור את האור בשירותים. הכל, חוץ מדבר אחד - לקחת ציפיות. יצאתי מביתי לא מצפה לדבר. להיפך, אפילו הכנתי מקום קטן למטען קל של אכזבה, אותו אוכל לסחוב חזרה הביתה.

מעולם לא יצא לי לצחוק יותר מדי מרמי ורד. אף פעם לא הייתי בהופעה שלו, אך בכל הפעמים שיצא לי לראות אותו בטלוויזיה, גירדתי את הראש בעצבים ושאלתי את עצמי "מה לעזאזל הוא רוצה?". הכל עניין של הגשה, אמר פעם מישהו, ובמובן זה, מעולם לא התחברתי לרמי ורד. תמיד זקפתי לזכותו את העובדה שהחומר שלו טוב יותר מהאופן שבו הוא מגיש אותו. הכתיבה, כך הרגשתי תמיד, היא הצד היותר חזק שלו.

ביום חמישי האחרון הוא העלה פרמיירה של המופע החדש שלו, חצי הכוס הריקה. שמתי פעמיי לעבר תיאטרון היהלום, כשכאמור, לא נשאתי עמי משקל עודף של ציפיות. ניסיתי להיות כמה שיותר נטרלי.

ורד פתח את המופע עם הקביעה שמרמז עליה שם המופע שהוא אדם שלילי - אחד כזה שתמיד רואה את הצד הרע של הדברים. ורד עלה לבמה ודיבר על הדברים הרעים שקורים לנו בשדה התעופה, על חוויות מחופשה בטורקיה, על שחייה משותפת עם הזקנה הממוצעת בבריכה הציבורית, על המסאז'יסטיות המבוגרות, על היחסים עם האישה, וכמעט על כל דבר שאפשר למצוא בו את הצד השלילי, ולצחוק עליו. הכל טוב או יפה, אלא שמעבר לזה, לא יכולתי למצוא עניין של ממש.

ככותב בתוכניתו של יצפאן, ורד מכוון בעיקר למכנה משותף נמוך. בדיחות על תחת תמיד יהיו מצחיקות - השאלה היא עד כמה הן גורמות לך לחשוב. סליחה אם זה נשמע קצת פלצני, אך זה מה שאני בעיקר רוצה לקבל מהחוש הזה שנקרא הומור - הסתכלות על דברים כואבים בצורה משעשעת, כדי שאדע איך להישמר מהם, ויותר מזה, איך לגבור עליהם.

ורד כותב טוב, שחקן טוב, ופרפורמר טוב, ויש לו קשר טוב עם הקהל. אך מצוין הוא לא. חסרה לי הנועזות והכריזמה שהיתה יכולה לקחת אותו שלב אחד קדימה. למען ההגינות, אציין שרוב הקהל נהנה עד הסוף מהמופע של ורד. חלק מהצופים אף נקרע מצחוק מספר לא מועט של פעמים. אני, לעומת זאת, לא בדיוק יצאתי מהמופע כשאני מגרד לסת מרוחה על הרצפה. יצאתי ממנו פחות או יותר באותו מצב צבירה בו נכנסתי.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by