בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
ברנדו על נסיעה לעבודה 

ברנדו על נסיעה לעבודה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(ג`ו שפקוט)
 (ג`ו שפקוט)   
במיוחד את שמה לב לברכיים
של כולם חוץ משל עצמך, אבל
כשאת יושבת
את לא יכולה שלא לנעוץ מבט
באזורים הפרטיים יותר
למרות שאנשים חוסמים אותם
עם מה שביכולתם: עיתונים,
תיקים, מעילים. אנחנו מתקרבים
לאורות הרציף הבא
בעדינות כמו אוניה גדולה
הנושקת למזח.

את חושבת על סקס ברכבת התחתית,
הרבה, ואפשר לראות שגם
האחרים: אחות שוכבת על מיטה
זרועה מסמכים חשובים
מדיה הלבנים מקופלים
סביב מותניה, המסמכים
דביקים ומקומטים מתחתיה.
את לא יכולה ממש לראות את הגופות
באור הירח. גוגן

וליגרי עכשיו בלונדון
אומרים הפוסטרים מעבר
לפסי הרכבת. אני אוהבת אשה
שמבינה את גוגן
ואת ליגרי ואני אוהבת אותה
במשי, תמונה
ששודרה אלי דרך הזוהמה.

היא תהיה מגניבה,
ממשפחה שיש לה חברה
העומדת לפשוט כמו פיראטים
על שווקי הכספים
של העולם. אנחנו נשחה

ערומות וניגע
מתחת למים במשך מה
שייראה כמו שנה
עד שאפרוץ את
הביישנות שלה כמו אביר ממסעי הצלב.

בחום של הרכבת התחתית
בין הקווים הצבעוניים
הרכבות מחככות אף ברציפים
כמו דגים. הן חרשות
וחייהן שקטים
ומפוארים כשהן אוספות
ואחר כך מקיאות חזרה את אשפת
האנשים לכל אורך
גופיהם הגמישים.
הן נוסעות לנקודות החשובות

של המערכת: צילום
אינו יכול לתפוס אותן במנהרות
כשהן חותכות זו את זו ומשתרגות,
משחקות כמו יונקים מימיים.
אני חושבת שהן עושות הכל
כאן למטה, מציגות את עצמן
בצבעי חיזור, כל
חלק מהן בוהק כמו קרח.

איך בדיוק אחת משרתת את השניה,
איך קירות הזכוכית של צידיהן
נשארים שלמים, איך
מונעים מהן לעוף
ולברוח עם המאהבים שלהן -
אם בכלל מונעים מהן,
עד כמה שידוע לי אנחנו יכולים להיות
בדרך למקום אחר - אני פשוט לא יודעת.
לדבר הזה יכולים להיות מפרשים, או כנפיים
בעודו נוסע לעבודה, אנחנו נוסעים לעבודה,
אני נוסעת לעבודה, ובסוף מתרוממת
ועוזבת את המחזה
על גבי מדרגות נעות, מתרוממת
ומביטה בהערכה על אמנות הפוסטרים
בעודי יוצאת.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by