בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
ממחר דיאטה 

ממחר דיאטה

 
 
תרבות נענע

הדס גוברין, מאמנת כושר, מסבירה איך חוזרים לכושר אחרי ההריון

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לאחר הלידה, שרירי הבטן רפויים מאד ויש לדבר חשיבות מכרעת, לא רק מבחינה אסטתית אלא גן מבחינה רפואית: לאחר לידה כאמור, הבטן רפויה וקיימת הסכנה שהאיברים הפנימיים יצאו החוצה עם כיוון הבטן ויכולים לגרום לעקמת בגב ולבעיות אורטופדיות שונות.

שרירי רצפת האגן משחקים תפקיד מכריע בכל הקשור בהריון ובתקופה שאחריו. במהלך ההריון, הרחם לוחצת על שרירי רצפת האגן ועל השרירים התחתונים וגורמת להיחלשותם. מומלץ לעשות תרגילים על מנת לחזק את שרירי רצפת האגן הן במהלך ההריון והן לאחריו.

מומלץ להתחיל להתעמל באופן סדיר כחודש וחצי אחרי ההריון. אם היה צורך בניתוח קיסרי או אם נוצרו סיבוכים אחרים במהלך ההריון, יש להתייעץ עם גורם רפואי מוסמך לפני שמתחילים באימונים. שמירה על אורח חיים בריא, שתיה ותזונה נכוה תסייע הן להחזרת המראה האסטתי של "לפני ההריון" והן להמשך חיים בריאים לאחריו.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by