בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
המחיר הנמוך 

המחיר הנמוך

 
 
תרבות נענע

עו"ד ירון לוינסון על מודעות צרכנית וחיסכון באופן כללי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Photos.com)
 (Photos.com)   
בישראל קיימת בעיה חמודה של מודעות צרכנית. בעוד שחברות צרכנות ברחבי העולם מצליחות ליצור לחץ על ספקים וייבואנים, לעורר מודעות צרכנית בקרב הציבור ולארגן מרד צרכנים כולל, בישראל אין כמעט מודעות צרכנית ומעולם לא הצליח מרד צרכנים כזה או אחר. באוכלוסיות מסוימות בארץ, מרד הצרכנים עובד לעיתים רחוקות, בעיקר בזכות אוכלוסיה הומוגנית ומגובשת. האוכלוסיה ההטרוגנית של ישראל מקשה על חברות הצרכנות לעורר מודעות כלשהי בקרב הציבור ובוודאי שלא לארגן מרד צרכנים על מוצר או חברה מסוימת.

לאחרונה, הודפסה חוברת שעיקרה הוא מידע צרכני ליצבור הרחב אשר תנסה לעורר מודעות צרכנית בקרב אזרחי המדינה. בין הנושאים החשובים בחוברת הם תעודות אחריות, השוואת מחירים, עיקרון החזרת מוצרים לבתי עסק, מה קורה אם אנו לא שבעי רצון ממוצר מסוים וטיפים חשובים לקניית מוצרים.

עצה חשובה אותה אני יכול לספק לציבור הקוראים נקראת "עיקרון המחיר הנמוך": קרה לכם פעם שניגשתם לסופר, ראיתם מחיר מסוים על המדף אך בקופה גיליתם מחיר שונה לחלוטין? לא עוד! עיקרון המחיר הנמוך קובע כי עליכם לשלם את המחיר הנמוך מבין המחירים וחשוב מאד להתעקש על כך!

בהצלחה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by