בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
כרטיס צהוב 

כרטיס צהוב

 
 
לילך וולך

אנשי "התעשייה" מפטפטים עצמם לדעת בערוץ הבידור, יותר מאשר הם עושים משהו. עם כל הכבוד לרכילות, יש גבול למיחזור ודלות החומרים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אמדורסקי וחברים מהביצה (צילום: לירז עמיר)
 אמדורסקי וחברים מהביצה (צילום: לירז עמיר)    
"התעשייה", כמו שביצת הבידור הישראלית קרויה בפי עצמה, מפטפטת עצמה על כל שעל וטופחת בידה האחת על כתפה האחרת, יותר משהיא עושה דברים. הסטארים הישראלים גילו, כך נראה, שאין דבר ששורף קלוריות מהר יותר מאשר התלקקות הדדית עם סטארים אחרים. כך מתרבים להם הפסאודו סטארים כדי לשמר את הגזע. הגזע, אם פיספסתם, הוא צנום, מחומצן, חובב פאייטים וצחקוקי סלון מעושים, ובעיקר, מביט עמוק למצלמה כשהוא כאילו מדבר עם זה שעומד לידו.

שימו לב עד כמה דלה העשייה בפועל - עד כדי כך, שצריך להמציא עשרות דרכים לשווק לכם את אותו מוצר, רק עם חוטיני אחר. כאילו לא די בסבוניית "האלופה", אנו נדרשים גם למיכל אמדורסקי ב"חדר הלבשה", שתעלה גירה על הסדרה, שממילא רובצת לנו על המסך באופן יומיומי. מה יש בתוכניתה של אמדורסקי, תשאלו. ובכן, בעיקר את הגברת אמדו' מתנשפת עמוקות לפני שחרור כל מילה, מראיינת את השחקנים שאך לפני רגע ראינו, נבוכים מכך שאין להם מושג למה בעצם הם שם.

כמו כן, במיטב מסורת ערוץ E! המשמים לכשעצמו, מקפידים בערוץ הבידור לשדר באופן רפטטיבי-חולני, שלל מצעדים שנועדו לרכז לנו אינפורמציה מהותית. כמו מה למשל? טוב ששאלתם - הערוץ אוהב לעשות חתכים גזעיים ואיכותנים כמו מצעד ה"תימנים הלוהטים", "השמנמנים" וגם "התסרוקות". אני רק יכולה לייחל ולהחזיק אצבעות ליום בו יערכו מצעדי "הרווחים בשיניים המרשימים ביותר" ומצעד "הפלולה הסמכותית".

במסגרת ההכללות הפרועות אשר מתחייבות מהצורך לייצר "מצעד" אינסטנט, תוכלו לגלות שהתסרוקת של מאיה בוסקילה השפיעה על חייכם יותר משידעתם, ושהיה פעם זמר בשם חופני. והוא תימני, אך לא לוהט. לא כמו שאר התימנים שדירגנו מהקל אל הכבד כאילו היו מוצגים במוזיאון השעווה של הרייך השלישי. בערוץ הבידור, כמובן, לא מבינים על מה ההתרעמות. מה קרה, כבר אי אפשר לפרגן בשקט על רקע שומן ומבטא חית ועין?

מיעוט החומר הקיים בערוץ הבידור, הוא האחראי לשידורים מחזוריים בערוץ, שהיו גורמים אפילו ללופ סוף השבוע של ערוץ 23 להסמיק. אז אם צריך להקרין כל תוכנית 3 פעמים ביום, ואז למחזר אותה עוד ימים ארוכים, האם אין מי שמבין את הרמז? עם כל הכבוד לרצון האנושי לרכילות, מידע מאחורי הקלעים ותשובות לשאלות הקיומיות כמו איזה קרטיב דיאטטי אהוב על נינט, יש גבול לכמה אפשר להתל בצרכן. העובדה שזה מגיע חינם אין כסף, לא מחייב שנכניס את זה לפה.

בקטנה
הפרסומת לגלידות "לה קרמריה", המציגה את תסכולה של צעירה שדופה אל מול נשים מלאות ויפות, היא חביבה למדי. למרות שהיא מכוונת דווקא לשוק הדיאטטי, היא עושה זאת בלי לבזות ולהיות דכאנית.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by