בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אינטרוויזיה בחו"ל 

אינטרוויזיה בחו"ל

 
 
נילי אורן וטל היינריך

ישנן בנות ברשת, לגולשים לא מפריע תוכן שיווקי, תחרות להפקת פיילוט, ועוד חדשות בנושא אינטרנט וטלוויזיה מחו"ל

 
 
 
 
 
 
 
 
 

"ישנן בנות" פותחת רשת חברתית באינטרנט

אליס שיין ודיינה. בקרוב גם ברשת
 אליס שיין ודיינה. בקרוב גם ברשת   
"ישנן בנות", דרמת הלסביות של שואוטיים, המשודרת אצלנו בלווין, תשיק ב-7 לינואר רשת חברתית באינטרנט כדוגמת "מייספייס". הרשת תפעל בדומה לרשת החברתית אותה יוצרת בסדרה דמותה של אליס, המתעדת את מערכות היחסים של בנות קהילתה הקרובה. בפרק הראשון של העונה הרביעית של הסדרה, שתחל בארה"ב ב-7 לינואר, אליס תסתכל על הלוח שלה עליו שרטטה את הזיווגים והפרידות של כל הבנות, ותגיד לעצמה: "או מיי גוד, יצרתי מייספייס של לסביות". בדיוק באותו רגע תיפתח באינטרנט הרשת החברתית החדשה. למחפשות, כתובתה תהיה: www.OurChart.com. מלבד זאת, רשת הכבלים שואוטיים גם חברה למספר מעצבים מובילים בתחום, והם ייצרו קולקציית בגדים ותכשיטים מוגבלת לפי הדמויות ב"ישנן בנות". כך שמי שתרצה לראות ולהראות ברשת החברתית החדשה, תוכל לעשות זאת בסטייל.

מחקר: תוכן שיווקי לא מפריע לרוב גולשי האינטרנט

קרוב ל-70% מהגולשים שמשתתפים בדיונים ברשת על הצגת מותגים בתכניות טלוויזיה, סדרות וסרטים, מתייחסים לכך באופן נייטרלי או חיובי. כך פורסם על ידי חברת New Media Strategies. החברה פיקחה על 862 דיונים ב-43 אתרים שונים, כולל כאלה המתמקדים בתרבות ומשחקי מחשב. ככלל, 32% מהדיונים על הצגת מותגים במוצרי תוכן, היו שליליים. עם זאת, רוב הגולשים היו מוכנים לקבל תוכן שיווקי אם הוצג בצורה שנונה או מתוחכמת. הסרט המדובר ביותר בכל הנוגע לתוכן שיווקי הוא יצירת ג'יימס בונד האחרונה, "קאזינו רויאל" בו הוצגו מחשבים, טלפונים ודיסקים של סוני, בירה של הייניקן, מכוניות של פורד, שעוני אומגה, מטוסים של וירג'ין וודקה סמירנוף. יחסם של רוב הגולשים לסרט הזה היה נייטרלי עד שלילי. הסדרה "המשרד" בגרסתה האמריקנית, דווקא זכתה לציונים חיוביים מפי הגולשים, על ההסכם שלה עם חברת שדכני סיכות משרדיים, שנכלל באופן משעשע בתסריט. לדברי המחקר "הגולשים מוכנים לקבל תוכן שיווקי כל עוד הוא לא מסיט את תשומת ליבם מחוויית הבידור".

מי רוצה להפיק פיילוט?

קומקאסט, ספקית הפס הרחב הגדולה בארה"ב, והשניה בגודלה מבין ספקיות האינטרנט האמריקאיות, משתפת פעולה עם חברת הפקות הטלוויזיה אנדמול ("דיל או לא דיל", "האח הגדול"). השתיים תשקנה בקרוב תחרות אינטרנטית למפיקי וידאו טריים, שהזוכה בה יקבל את הזכות להפיק פיילוט עבור סדרת טלוויזיה פוטנציאלית, וחוזה הפקה בשווי 50 אלף דולר. ויש כמובן גם טוויסט – הפיילוט הזוכה יופק תוך עשרה ימים בלבד, ותהליך העשיה המזורז יצולם לעוד ריאליטי שישודר בהמשך באתר תוכן הגולשים של קומקאסט – זידיו, ובאגף ה-VOD של קומקאסט. מתחרים פוטנציאליים מוזמנים לשלוח קטעים לתחרות דרך זידיו. בנוסף לתחרות, בקומקאסט מחפשים גם כשרון קומי חדש, דרך זידיו ובשיתוף עם פסטיבל אמנות הקומדיה האמריקנית של HBO. מועמדים שולחים את הקטעים שלהם לאתר, ועשרה זוכים מאושרים יופיעו בפסטיבל. אכן, לפעמים שווה להיות אמריקני.


MTV מקימה אגף ייחודי לסלולרי

רשת MTV הודיעה כי היא מקימה יחידה עסקית נפרדת לסלולר, שתפקח על עסקאות הפצת התוכן הקיימות כבר בפלטפורמות הסלולר השונות, ובפיתוח תוכן לפלטפורמות סלולריות. הקמת היחידה הייעודית אינה מפתיעה, שכן הרשת הוכיחה עניין אגרסיבי בתחום מזה זמן, הן על ידי חתימת הסכמים עם חברות סלולר בעלות מיתוג צעיר, וכן על ידי פיתוח תכניות ומצעדים ייחודיים לסלולר. מלבד אלה, תחנת הטלוויזיה MTV הודיעה לאחרונה כי תשיק את bananas, שירות תוכן למנויים, שיופץ ברשתות הסלולריות. שיהיה להם בהצלחה.

רויטרס בסלולרי

חברת הידיעות הבינלאומית השיקה שירות וידאו חינמי ומבוסס פרסומות לסלולרי. מהחברה נמסר כי כל בעל טלפון נייד, שיכנס לאתר mobile.reuters.com יוכל לצפות על גבי מסך הסלולרי שלו בידיעות וידאו של כתבי רויטרס. עם זאת, כמובן שלא מדובר באמת בכולם, אלא רק בבעלי הטלפונים הניידים המתקדמים, המסוגלים להראות קטעי וידאו, וגם להתחבר לאינטרנט כמובן.

סוני פותחת את ה-PSP להורדות וידאו

ענקית האלקטרוניקה מנסה להאבק בשוק המוצף והמידלדל כאחד של מכשירי המשחק הידניים, והיא תפתח בתחילת השנה הקרובה שירות הורדות של תכני וידאו למכשירי ה-PSP שלה. ההחלטה, שעשויה לערער את מעמדה של חברת אפל, הפועלת כיום כספקית תוכן הוידאו הגדולה בענף, ולאפשר הורדה חוקית של סרטים מאתר סוני למחשב האישי, וממנו למכשיר ה-PSP. סוני כבר חתמה הסכמים עם כמה ספקיות תוכן, והשירות אמור להפתח ברבע הראשון של 2007.

מדריכי לונלי פלאנט בווידאו באינטרנט

חברת האינטרנט Roo שבבעלותה אתר לצפיה בווידאו, חברה להוצאת "לונלי פלאנט" שבבעלותה ספרי טיולים, אתר אינטרנט, והפקות טלוויזיה. השתיים ישדרו בערוץ ייעודי שיוקם עבור "לונלי פלאנט" ב"רו", מדריכי טיולים שיתמקדו ביעדים עירוניים וקלים.

אתר חדשות הגולשים digg מקבל הרחבת מולטימדיה

Digg, האתר החברתי בו הגולשים מדווחים על ידיעות חדשותיות, וקובעים את סדר החשיבות שלהן, הוסיף קטגוריות וידאו ופוד-קאסט נרחבות. אגף הווידאו יאכלס ידיעות וידאו שגולשים יצלמו, ופוד קאסטים (שידורי רדיו) של פרשנות או ידיעות, שייצרו הגולשים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by