בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אינטרוויזיה בחו"ל 

אינטרוויזיה בחו"ל

 
 
נילי אורן וטל היינריך

יו טיוב וגוגל בתנופת פיתוחים לבייבי המשותף שלהן, אפל מנצחת את מייקרוסופט בחג המולד, ופוקס מוכרת פוטבול ברשת. כל החידושים בעולם הווידאו האינטרטי בחו"ל

 
 
 
 
 
 
 
 
 

יו טיוב מוסיפה פיצ'רים חדשים

רוצים להקליט את לונלי גירל? עכשיו אתם יכולים
 רוצים להקליט את לונלי גירל? עכשיו אתם יכולים   
עדיין לא יבשה הדיו על החוזה המדובר בין גוגל לאתר שיתוף הווידאו "יו טיוב", וכבר הוא משתדרג. גולשים יוכלו למצוא בו עתה אפשרות "להקליט" וידאו, על ידי תוכנת פלאש ומצלמת אינטרנט. בנוסף, נחנך מסך כניסה מחודש לאתר, בו צומצמו אפשרויות הבחירה ביעילות גוגלית אופיינית, כשכל הפונקציות החברתיות נאספו תחת הכותרת "קהילות". מלבד אלה, נוסף גם אזור שנקרא "טסט טיוב", בו יוכלו מספר גולשים לצפות באותו זמן בווידאו קליפ יחיד, בעודם מצ'וטטים ביניהם.

גוגל בוחנת פרסומות בווידאו ברשת

בשבוע שעבר החלה גוגל בפרסום נסיוני בתוך קטעי וידאו באינטרנט, במטרה ליצור מערכת שתזווג בין גולשים יוצרי וידאו, לבין מפרסמים, בדרך שדומה לפרסומות החכמות ("אדסנס") של החבדה. לפי הדיווח במגזין "אדוויק", הפרסומת הראשונה בניסוי, של חברת הביטוח "אולסטייט", באורך 15 שניות, הוצמדה לקטעי וידאו של "ביט טי.וי", המפיק ראיונות עם בכירים בעולם הווידאו האינטרנטי. התשלום על הפרסומת נקבע ל-15 דולר לכל אלף חשיפות, וגוגל ו"ביט טי.וי" יתחלקו ביניהן ברווחים ממנה. למודאגים, נגלה שאת הפרסומת הציבו לאחר קטע הווידאו, ולדברי בכיר בגוגל, מדובר בהמשך ישיר לניסוי הפרסומות הקודם של החברה, בו מוקמו מסרים שיווקיים בסופי קליפים של הוגי שגעת המנטוס והדיאט קולה המפורסמת. אנחנו בעדם.

פוקס תמכור משחקי פוטבול להורדה ברשת

לראשונה בתולדותיה, אגף הספורט של קונגלומרט התקשורת FOX יחל למכור משחקי פוטבול שלמים של ליגת המכללות. בנוסף, ב-1 לינואר העבירה פוקס בשידור ישיר ברשת משחק מרכזי, בחינם. המשחקים בתשלום ימצאו במקומות שונים ברשת, כמו AOL, iTunes, הערוץ של פוקס ספורט ב-MSN, ועוד. המשחקים המרכזיים של סיום הליגה יוצגו גם כן באינטרנט עבור כ-3 דולר, ומפוקס נמסר כי הם יהיו מוכנים להורדה תוך 24 שעות מסיומם. כמה מהאתרים המציגים אותם אף יאפשרו להזמין משחקים מראש, החל מאתמול (ראשון). כך שאולי במונדיאל הבא כבר לא נצטרך לסמוך על היעדר טוב ליבם של קברניטי צ'רלסטון.

עליה של 413 אחוז בביקורים ב-iTunes בחג המולד

למרות איומים מצד ה"זיון" של מייקרוסופט, ה"איי-פוד" נותר מלך מתנות חג המולד גם השנה, מה שהביא לקפיצה של 413% בביקורים באתר iTunes במהלך יום החג, בהשוואה לשנה שעברה. כתוצאה מזה דורג האתר במקום הרביעי בין אתרי הקניות בכריסטמס. מ- Hitwise, החברה שמודדת את תעבורת הגולשים, נמסר כי היחס בין הכניסות לאתר של אפל, לכניסות לאתר מייקרוסופט היו – גולש 1 ב-Zune.net על כל 30 גולשים ב-iTunes. אמאזון נותרה החנות המקוונת בעלת מספר המבקרים הרב ביותר, ואחריה האתר של "וול מארט". לעומתם, המוצרים שהכי הרבה גולשים חיפשו בחג, היו "נינטנדו DS", "איי פוד", וקונסולת המשחקים החדשה של נינטנדו – Wii.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by