בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אינטרוויזיה בחו"ל 

אינטרוויזיה בחו"ל

 
 
נילי אורן

סאות' פארק והסימפסונס בסלולרי, וידאו גולשים בטלוויזיה, ו-CBS מחבקת את יו-טיוב. חדשות הטלוויזיה ברשת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
קני מת, וחי בסלולרי (יח"צ)
 קני מת, וחי בסלולרי (יח"צ)   
סאות' פארק בסלולרי
ערוץ קומדי סנטרל ישיק בהמשך השנה אפליקציה שתאפשר לבעלי טלפונים סלולריים לצפות במכשירים שלהם בקטעים מתוך הסדרה המצויירת "סאות' פארק". העיקר שלא יתגעגעו יותר מדי לקני, קרטמן, קייל וסטן.

גם משפחת סימפסון בסלולרי
החטיבה האמריקנית של "סמסונג", ואולפני FOX, חברו יחדיו כדי לקדם את הסרט החדש של "משפחת סימפסון" שעומד לעלות בקיץ הקרוב על מסכי הקולנוע של ארה"ב. במסגרת השת"פ, תייצר "סמסונג" טלפונים ניידים במהדורה מוגבלת, בצבע צהוב כשל הסימפסונים, עליו יהיה לוגו הסרט, ובתוכו ישכנו לבטח, קטעים אקסקלוסיביים מתוך הסרט. שתי החברות ישת"פו שוב לקראת הקרנת הבכורה של הסרט, שצפויה להתקיים ב- 27 ליולי.

עוד תכניות חדשות ובידור בסלולרי
לרגל תצוגת הגאדג'טים הגדולה בלאס ווגאס, הכריזה רשת NBC כי לבעלי סלולריים יוצע מגוון מתכניות אקטואליה שלה, וכן שלל פרקים של ג'יי לנו, קונאן אובראיין ותכניות בידור אחרות. הפרקים יוצעו בשני ערוצים, לחדשות ולבידור, במסגרת השירות "מדיה פלו", של חברת "וויאקום", המשדרת תכנים למספר חברות סלולריות בארה"ב. באמצעות השירות כבר מועברים כיום לסלולרי תכני וידאו של MTV, CBS, ומחלקת החדשות של FOX.

קומדי סנטרל בסדרות ייחודיות לאינטרנט
ערוץ הצחוקים האמריקני מגביר נוכחות ברשת, ויוסיף השנה 36 סדרות חדשות ומקוריות לאינטרנט. 11 מתוכן, לצפיה בפס רחב. כך למשל אחת הסדרות - Judge Fudge היא ספין אוף לריאליטי האנימציה "דירת המצויירים", ואילו אחרת The Watch List היא הראשונה לארח את מיטב הקומיקאים המוסלמים מארה"ב.

CBS תאפשר חיתוך קליפים מתוך תכניות שלה
רשת הטלוויזיה CBS תאפשר לגזור קטעים ממגוון התכניות שלה, להדביק אותם יחד, ולשלוח לחברים. כך הודיע ביום שלישי שעבר בתצוגת המדיה הגדולה בלאס ווגאס, מנכ"ל תאגיד CBS לסלי מונווס. הרשת משתתפת בבחינת פונקציה חדשה למכשיר הסלינג בוקס, המעביר שידורי טלוויזיה לכל מחשב המחובר לאינטרנט בבית. במסגרת השת"פ יוכלו משתמשי המכשיר לגזור קטעים קצרים מתכניות חיות או מוקלטות של CBS, ולהעלות אותם לאתרי אינטרט, כדי שאחרים יוכלו לצפות בהם.

בנוסף, השיקה CBS קמפיין טלוויזיוני ל"יו טיוב" במסגרתו מוזמנים הצופים לשלוח מסר וידאו מעורר השראה בן 15 שניות באתר. קטעים נבחרים מביניהם ישודרו בטלוויזיה, בשידור ההקדמה למשחק ה"סופר בול". במהלך הפרומואים למשחק, יבחרו חמשת הטובים ביותר, שיועלו לאתר CBS.com, וזה מביניהם שידורג ראשון על ידי השופטים, ישודר בסלוטים נחשקים במהלך רבעי המשחק.

גם סוני מביאה וידאו גולשים לטלוויזיה
באותה תצוגת ענק לצרכני שוק האלקטרוניקה בלאס ווגאס, בה הוכרזו בשבוע שעבר רוב ההכרזות הדרמטיות בתחום, הודיעה סוני כי תשיק את מערכת הוידאו האינטרנטי הראשונה, ברוב הטלוויזיות שלה. החל באביב הקרוב, עם הדור החדש של טלוויזיות ה-LCD שלה, יצויידו במכשיר שיאפשר קליטת וידאו אינטרנטי ושידורו בה, ללא צורך במחשב. אתר הוידאו הויראלי "גרופר" אותו רכשה סוני בשנה שעברה, יקבל ערוץ משלו, וכמוהו גם AOL, יאהו!, וכן אולפני המוזיקה והסרטים של סוני. המערכת תחל להמכר בקיץ, במחיר שעדיין לא פורסם.

TV Guide באינטרנט
מגזין הטלוויזיה האמריקני הפופולארי, הצטרף לרוב תחנות הטלוויזיה עליהן הוא מדווח, ופתח אתר באינטרנט. שיהיה במזל.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by