בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אינטרוויזיה בחו"ל  

אינטרוויזיה בחו"ל

 
 
נילי אורן

Heroes משיקה אתר אינטראקטיבי, "24" מזדרזת לצאת ב-DVD, ספין אוף מצויר ל"סמולוויל" בסלולרי, MySpace משיקה דף קהילה חדש ובו ראיונות וידאו של סלבז, ועוד דברים שקרו השבוע בין הטלוויזיה לאינטרנט

 
 
 
 
 
 
 
 
 

"24" – העונה החדשה גם באינטרנט

ג'ק באואר. תוך 12 שעות אצלכם (יח"צ)
 ג'ק באואר. תוך 12 שעות אצלכם (יח"צ)   
רשת פוקס תפיץ ב-DVD את שני הפרקים הראשונים של העונה החדשה של סדרת האקשן מרובת הרייטינג שלה – "24" בתום 12 שעות בלבד משידורה בטלוויזיה. את ה-DVD ניתן יהיה לרכוש בחנויות ברשת כמו אמאזון ונטפליקס, וכן בחנויות הוידאו ברחבי ארה"ב.

Heroes משיקה אתר אינטרנט

הסדרה החדשה והפופולארית של NBC השיקה אתר אינטרנט שישלים את הפרקים בטלוויזיה. בין היתר ניתן יהיה לצפות בו במהלך הצפיה בפרקי הסדרה החדשים, כדי לקבל בו מידע משלים על הנעשה מהדמויות עצמן. באתר יהיו קטעי וידאו לאינטרנט ולסלולר, שירחיבו את עלילת הסדרה, ויספקו עוד מידע על הרקע שלה, וכן קליפים אינטראקטיביים, שישתפו גם את הגולשים במהלך העלילה.

ספין-אוף מצוייר בסלולרי ל"סמולוויל"

"החץ הירוק" גיבור על שהוצג בעונה הנוכחית בארה"ב של "סמולוויל" זוכה לסדרת בת משלו, על מסכי הסלולריים של "ספרינט" באמריקה. הסדרה מצויירת, נקראת: "מורשת סמולוויל: יומניו של אוליבר קווין", ומספקת את הרקע להתהוותו של "החץ הירוק". היא בת 6 פרקים, החלה ב-18 לינואר, ועם תומה, תשודר כולה ב-22 לפברואר באתר של CW ברשת.

MSN השיקה תכנית אינטראקטיבית

האתר השיק בארה"ב סדרה אינטראקטיבית חדשה בשם – The Big Debate (הוויכוח הגדול, בתרגום חופשי), ובו יוצגו שני מומחים לתרבות הפופ, שידסקסו ביניהם על ענייני דיומא בידוריים, כדוגמת טקס פרס גלובוס הזהב, בהשתתפות הגולשים.

"מיי ספייס" השיקה אתר לראיונות עם סלבז

האתר החברתי "מיי ספייס" השיק בשבוע שעבר אתר קהילתי, ובו קטעי וידאו של מפורסמים מתחום הבידור, הספורט והאופנה, המראיינים זה את זה. בהשקה עלו לרשת 11 קטעי ראיונות של סלבז, כמו ראיון של זמר הרוק מרילין מנסון עם המוזיקאי דני אלפמן, ושל להקת הרוק הקומית "טנשיוס די" עם דייב גרוהל (לשעבר מתופף להקת "נירוונה", וכיום מנהיג להקת ה"פו פייטרס"). אמנם קטעי הווידאו הללו עלו לפני כן ל"מיי ספייס", אבל לא נמצאו בדף מרוכז אחד. עדיין ניתן למצוא אותם כמובן גם בדפיהם הפרטיים של האמנים המופיעים בהם. האתר עלה בחסות חברת הסרטים "ניו ליין סינמה", המקדמת באמצעותו את הסרט החדש של ג'ים קארי – The Number 23.

פוקס ניוז בסלולרי

חברתה חדשות של רשת פוקס, מאפשרת לכל בעל סלולרי בארה"ב, להאזין לשידור זורם של תכניותיה. כל מה שמשתמשי הסלולרי המכורים לחדשות מזווית ימנית במיוחד, יצטרכו לעשות הוא לחייג #FOXN, להאזין, ולשלם כ-3 דולר לחודש, בנוסף לתשלום על זמן האוויר.
 

כולם שונאים את כריס ביאהו

כריס. למה כולם שונאים אותו? (יח"צ)
 כריס. למה כולם שונאים אותו? (יח"צ)   
רשת הטלוויזיה המאוחדת CW חברה ל-CBS והעלתה ליאהו פרק של "כולם שונאים את כריס" לפני עלייתו לשידור בטלוויזיה. בפרק אפשר היה לצפות במשך שבוע, עד עלייתו אתמול (שני) לשידור בארה"ב. מקור ב-CW מסר כי האקט נעשה "כדי לחשוף יותר קהל לסדרה המבריקה והמצחיקה הזאת".

סדרה חדשה באתר MTV

החל מהחודש הבא תשודר סדרה שבועית באתר של MTV ברשת, בשם Life after Juvies, שתעקוב אחר חייהם של 18 נערים שהשתחררו מבית כלא לנוער עבריין. התכנית אמורה להשלים סדרת תעודה בשם MTV Juvies שתעלה ברשת הטלוויזיה ב-8 לפברואר, ותעקוב אחר פסקי הדין של הנערים, והזמן שריצו בכלא.

יו טיוב תזרים וידאו קליפים מפסטיבל סאנדאנס

אתר הוידאו, חבר למארגני פסטיבל הסרטים העצמאיים "סאנדאנס", ופתח עבורו ערוץ באתר. בערוץ יעלו קטעי סיקור של הפסטיבל, פרופילים של יוצרי הסרטים, קטעי ארכיון, וידאו בלוג של של יוצרי סרטים ומבקרים, ועוד. עם סיום הפסטיבל הערוץ ימשיך לשדר קליפים מסדרות וסרטים של סאנדאנס.

JuiceCaster לכוכבי הריאליטי "נאשוויל סטאר"

תכנית הריאליטי "נאשוויל סטאר" של רשת USA היא סוג של "כוכב נולד" לזמרי קאנטרי. בעונה החדשה שהחלה לפני כשבוע בארה"ב, הוענק למתחרים השירות JuiceCaster שמאפשר להם לשלוח קטעי וידאו ותמונות שצולמו באופן דיגיטלי, שיועלו לאחר סינון על ידי אנשי רשת הטלוויזיה, לאתר הסדרה, וישלחו לסלולריים של המעריצים הרשומים באתר.

ערוץ חדשות מקומי ביו טיוב

ערוץ חדשות מקומי בקליפורניה,החל להעלות אייטמים חדשותיים וספורטיביים ל"יו טיוב", כדי לצבור לעצמו קהל צופים גדול יותר. עשרות קליפים חדשותיים כבר הועלו ל"יו טיוב", שמהווה מקום מצוין לחשיפה עצומה ללא תוספת מחיר. למרות שמדובר בתחנת הטלוויזיה המקומית שמנצלת כך את יתרונותיה של יו טיוב, יתכן שהמעשה שלה מרמז על האופנה הבאה בקרב יצרני וידאו מקומיים, שעשויה לעשות להם רק טוב.

שברולט מכינה סדרה לאתר של CBS

יצרנית המכוניות שברולט, העלתה אתמול (שני) לאתר CBS.com סדרה בת 8 פרקים, שתעקוב אחר הכנת הפרסומת של החברה לסופר בול. הסדרה תציג מה קורה מאחורי הקלעים של הפרסומת המבוססת על תוכן גולשים, שתשודר במהלך משחק הגמר של הסופרבול. החברה ארגנה תחרות בין תלמידי מכללות, שהתבקשו להפיק קליפים בני 30 שניות שישודרו כפרסומות של שברולט במהלך הסופר בול. הסדרה תעקוב אחר 5 הפיינליסטים בתחרות, כשהם מגישים את הצעותיהם לקברניטי שברולט, והמנצחים יוכרזו ב-2 לפברואר במשדר פרסומות סופר בול מיוחד ב-CBS.

משרד פרסום השיק אתר לדירוג פרסומות הסופר בול

משרד פרסום בארה"ב העלה לרשת אתר לדירוג פרסומות הסופר בול, בו מתבקשים הגולשים לדרג את הפרסומות, ולומר מי לדעתם קלעה ומי החטיאה את מטרתה. התוצאות יאספו אמנם בזמן אמיתי, אך לא יראו, כדי שלא לגרום להטיות בדעת הקהל. בחצות הליל של יום משחק הגמר, יוכרזו התוצאות. אז משרדי הפרסום יוכלו לדעת האם המיליונים שהשקיעו בגמר הסופר בול הזה, בו מחיר הפרסומות היה היקר ביותר מאז ומעולם, אכן עבדו בשבילם כמו שצריך.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by