בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
במשפחות הכי טובות 

במשפחות הכי טובות

 
 
פרופ` עמוס רולידר

קלף הקסם של פרופסור רולידר והפעם: על מתבגרים ומטלות הבית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מטלות בבית כאמצעי להקניית ערכי אחריות, עצמאות, התחשבות בזולת וחריצות

1. כשאפשרי – גוון במתן המטלות (לא כל הזמן אחראי לשטוף את הכלים אחרי הארוחה)
2. כשאפשרי - רוטציה בין האחים (מותנה בגילאים)
3. אין דבר כזה מטלות לבנות ומטלות לבנים – כולם עושים הכול
4. ההורים מנהלים את עניין המטלות תוך שיתוף הילדים ע"י הצעת טווח / סל מטלות מתוכו יכול הילד לבחור – מטלה א' או ב' או ג'
5. מטלה צריכה להיבחר כך שלא תחרוג מכ 1/2 שעה ביום
6. הגדרת ציפיות :

-מתי – מטלה תמיד מוגדרת ביחס לזמן ולא "לא איכפת לי מתי תנקה - העיקר שהחדר יהיה נקי"
דוג' : "מייד בסיום הארוחה – להכניס את הצלחות למדיח"
- איך בדיוק ? - תיאור אופרטיבי מלא של המטלה
- באיזה נסיבות מוותרים – חולה, חוג, מבחן (מה שניתן מראש – במהלך התכנון השבועי)
- מה התוצאה לאי עשייה

7.עידוד ושבח על עשייה

בהצלחה,
פרופ' עמוס רולידר
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by