בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אינטרוויזיה בחו"ל 

אינטרוויזיה בחו"ל

 
 
נילי אורן

ערוץ סלבריטיז חדש ברשת, גוגל מפיצה קליפי מוזיקה, MTV מפיקה הופעות לסלולרי, ניקולודאון משיקים עולם וירטואלי חדש, ועוד חדשות מהתחום שבין הטלוויזיה לאינטרנט

 
 
 
 
 
 
 
 
 

US וויקלי חונך ערוץ סלבריטאים ב-Veoh

בריטני. מי רוצה עוד ממנה? (רויטרס)
 בריטני. מי רוצה עוד ממנה? (רויטרס)   
אתר שיתוף הוידאו Veoh חבר למגזין US וויקלי, ויפתח עימו בחודש הבא ערוץ און לייני חדש, שיוקדש לסלבריטאים. הערוץ יכלול סרטונים ממסיבות סלבז, כתבות וידאו על מפורסמים מהמגזין והאתר, וכן וידאו פפראצי שיעלו גולשים. כי באמת, חסרה לסלבז קצת תשומת לב.

גוגל מפיצה קליפי מוזיקה

גוגל חתמה על הסכמים עם החברות הגדולות בשוק המוזיקה בארה"ב – סוני, BMG ווורנר, ותחל להפיץ קליפי מוזיקה של האמנים שלהן, באינטרנט. הקליפים יופצו לאתרים, באופן דומה לפרסומות החכמות של גוגל, התשלום עליהן יהיה פר צפיה, ויתחלק בין האתר בו יוצב לינק הכניסה לקליפים, גוגל, וחברות המוזיקה.

באדוויזר מעלה לאינטרנט ערוצי טלוויזיה מוגבלי גיל

ב-4 לפברואר, מייד אחרי משחק הגמר של הסופר בול, תעלה יצרנית הבירה באדווייזר אתר אינטרנט ובו 7 ערוצי וידאו. מטרת החברה למשוך אליו את ופי המשחק שירצו לשוחח עליו מיד בסיומו, אבל הערוץ יתקיים גם אחר כך ויהיו בו מלבד פרסומות לבאדוויזר גם קטעי וידאו, סדרות וידאו לרשת, וידאו גולשים, וכיוב'. החידוש באתר יהיה שהוא יעשה שימוש במערכת זיהוי גולשים, כדי למנוע כניסת צעירים מתחת לגיל השתייה החוקי בארה"ב (21). גולש שירצה להכנס לאתר יצטרך להקליד את שמו המלא, תאריך הלידה שלו, וספרות המיקוד של כתובת הדואר שלו, המערכת תבצע חיפוש במסדי נתונים ציבוריים, ואם המידע שהגולש נתן אכן יהיה תקין, הוא יקבל סיסמת כניסה קבועה לאתר. מעניין יהיה לראות כמה גולשים באמת יסכימו לעבור את מבחן הקבלה הזה.

MTV מתכננת סדרת הופעות חיות לסלולרי

סדרת הופעות חיות בהפקת MTV ישודרו ללקוחות חברת הסלולרי האמריקנית "וורייזון" המנויים על שירות "ויקאסט", כמו גם באתר של תחנת המוזיקה באינטרנט. מדי חודש תוקלט הופעה חיה ב"הארד רוק קפה, בניו יורק". הראשונה ב-6 לפברואר תהיה של להקת האימו – fall out boy, והבאים אחריו יהיו ראפרים. השידור ילווה בפרסומות טלוויזיה רגילות, ו"וורייזון" קיבלה גם את הזכויות לרפד את מקום ההופעה ב"תוכן שיווקי" מגוון.

מומחי נילסן: פלטפורמות דיגיטליות טובות לטלוויזיה

הפלטפורמות הדיגטליות מהוות זרוע נוספת של רשתות הטלוויזיה, אומרים מומחי נילסן לאחרונה, ומעריכים כי רשתות הטלוויזיה רק מרוויחות מהן, בעיקר בכל הנוגע לפלח הצעיר באוכלוסיה. לדברי המומחים, על כל רשתות הטלוויזיה וערוציה למצוא מודלים כלכליים לפתיחת אתרי אינטרנט, שכן אלה מביאים להם צופים צעירים ואינטיליגנטים. למעשה, מצאו מומחי נילסן שהחשש מפני וידאו אינטרנטי שאחז ברוב רשתות הטלוויזיה בעבר, לא היה מוצדק, והמגמה האמיתית הפוכה. בעיקר בקרב צופים בני 18-34, שנחשבים בעיני ערוצי הטלוויזיה, והמפרסמים, לקהל יקר ערך.

מחקר: אחד מכל חמישה גולשים מוריד סרטים

מחקר שנעשה בארה"ב בקרב יותר מ-2600 איש, מצא כי כמעט מחצית מהאמריקנים בני ה-12 ומעלה הורידו מוזיקה מהאינטרנט, ואילו 18% מהם הורידו סרטים. 12% מהעונים אמרו כי חוקי הגנת זכויות היוצרים על סרטים "אינם רציניים בכלל", ו-11% אמרו דבר דומה לגבי מוזיקה. לשם השוואה, כשאותם אנשים נשאלו על פריצה לחנות כדי לגנוב DVD או דיסק, רק 4% ענו אותה תשובה. ממצאים אחרים בסקר נגעו לשימוש במחשב האישי. 79% אמרו שהם משתמשים בו כדי לשמוע מוזיקה, 62% צורבים בו מוזיקה, 42& העבירו ממנו שירים לנגני מוזיקה, 56% צפו בו ב-DVD, 47% צפו או הורידו בו סדרת טלוויזיה או וידאו, ו-33% צרבו בו וידאו ל-DVD.

ספורטס אילוסטרייטד מוסיפים וידאו לאתר

מגזין הספורט הנחשק השיק ביום ראשון האחרון אתר חדש, ובו נוכחות מוגברת של תכני וידאו. בנוסף, יוכלו גולשי האתר להשתמש בווידג'ט מיוחד שיאפשר להם לבחור לגבי איזה תחום ספורט הם רוצים לקבל עדכוני חדשות, וכן להתעדכן ברכילות ספורט שקיבלה מקום חדש ומכובד באתר, מתחת לתכני הוידאו.
 

ניקולודאון משיקים עולם וירטואלי

בוב ספוג. גם הוא באינטרנט (יח"צ)
 בוב ספוג. גם הוא באינטרנט (יח"צ)   
רשת MTV השיקה אתר חדש לניקולודיאון – ניקטרופוליס. מדובר בעולם ווירטואלי רב משתתפים, כדוגמת "סקנד לייף", המיועד לילדים ובני נוער שצופים בשידורי ניקולודיאון. הוא יחולק לאזורים, לפי מיטב סדרות וגיבורי הערוץ, בהם ישולבו משחקים, קטעי וידאו, ואפשרות לצ'וטט עם יתר המשתתפים. האתר יעלה ללא פרסומות, אבל שואף למשוך אליו נותני חסות גדולים. בהמשך ישולבו באתר גם תכני האתר הרגיל של ניקולודאון – ניק. קום.

גולשי יו טיוב לא רוצים פרסומות לפני סרטוני הוידאו

קרוב לשלושה רבעים מגולשי יו טיוב ענו כי אם יתווספו פרסומות וידאו לפני קטעי הוידאו באתר, הם יבקרו בו פחות. מתוכם, 42% ענו כי יבקרו בו מעט פחות, ואילו 31% אמרו כי יבקרו בו הרבה פחות. כך עולה מסקר האריס שפורסם ביום שני האחרון. יו טיוב עדיין לא הודיעה על כוונתה להוסיף פרסומות וידאו לפני הסרטונים באתר, אבל בראיון שערך ה- BBC עם מייסד יו טיוב, צ'אד הארלי, הוא אמר כי יתכן שבקרוב יתווספו סרטוני פרסומות של שלוש שניות לפני קטעי וידאו הגולשים באתר. עוד עולה מהסקר כי אחד מתוך שלושה נשאלים ענה כי הוא מבלה פחות זמן בצפיה בטלוויזיה מאז שהוא גולש ביו טיוב.

פרסומות הסופר בול ברשת

האתרים פוקס ספורט. קום ו-MSN ישדרו לגולשיהן את כל פרסומות הסופר בול, מעט אחרי שידורן בטלוויזיה. לאחר מכן יתבקשו הגולשים לדרג אותן. כמו כן, יציעו האתרים הללו קטעי וידאו ממשחקי הסופר בול הקודמים לגמר.

ערוץ יפסיק לשדר בלווין ויעבור לאינטרנט ולסלולרי

הערוץ האמריקני Lime TV המתמחה בלייף סטיל, ומשודר ל-7 מיליון בתי אב, יחשיך את מסכיו בסוף פברואר, ויעביר את תכניו רק דרך הרשת והסלולרי. הערוץ המשודר דרך רשתות לווין בארה"ב, לא הצליח להפיץ עצמו מספיק באמצעות הטלוויזיה, לכן החליט לעבור רק לפלטפורמות דיגיטליות, ובשני האחרון אף הפית ערוץ פס רחב חדש בחסות מפרסמות גדולות כמו טויוטה ודומותיה.

ביל גייטס: האינטרנט ישנה את הטלוויזיה

לדברי מייסד מייקרוסופט, האינטרנט צפוי לשנות את פני הטלוויזיה בעוד 5 שנים, בזכות תכני הוידאו שמעלים גולשים. ולנו רק נותר לשאול – מה אתה אומר? רגע, זה לא מה שכבר קורה עכשיו?

קצרצרים

יו טיוב תשלם לגולשים - גם אתר הווידאו הגדול בעולם נכנע לטרנד וישלם לגולשים שיעלו אליו סירטונים פופולריים.

אירופה נגד iTunes - בעקבות צרפת, גם נורבגיה וגרמניה מצטרפות למאבק נגד שירות ההורדות בתשלום של אפל.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by