בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
קוקו וסטיב רוצים ג'ובות 
 
 מצלצלים בכל פינת רחוב   
 
מערכת מיקסר

במסגרת מסע ההתמסחרות החלו השניים לסנן שיחות בעולם הסלולארי וגם לנגוס קצת בביטוח. כשהקיפוד רוצה עוד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אסי וגורי, הפורקים סחורה בשמם של קוקו וסטיב, הצטרפו לעוד אמצעי תקשורת שצפוי להכניס כמה גרושים לכיס.

השניים הופכים לחלק אינטגרלי מהשירותים המוספים של חברת סלקום, ומעכשיו הלהיטים הגדולים שלהם ניתנים להורדה כצלצולים לניידים, מה שככל הנראה יציף אותנו בקרוב באלפי צילצולי "אתה לא קיפוד" שיעלו לכולם על העצבים.

חוצמזה, ניתן להאזין לשירים מהדיסק החדש שלהם וגם להשתתף במשחק IVR בנושא האולטימטיבי - הביוגרפיה של השניים. נשמע אולי אינפנטילי, אבל למי איכפת כשהפרס הוא חופשת סקי בקלאב מד שוויץ.

המעוניין בהשפלה מושלמת יכול להשתתף במשחק SMS במטרה לגלות אם הוא דומה יותר לקוקו או לסטיב. תודו שזה בדיוק מה שהיה חסר לכם בחיים.

וכשהדולרים מתרוצצים מול העיניים, אי אפשר להפסיק. בלי קשר לסלקום, יככבו הזוג גם בקמפיין פרסומי של חברת הביטוח AIG , קמפיין בהיקף של מיליון וחצי שקל. כשיש לך כסף, לא משנה אם אתה קיפוד או לא.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by