בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
צומת מילר 

צומת מילר

 
 
גולן כספי

"ראיון לילי" הוא עוד בחירה מוצלחת בדרך של סטיב בושמי. בעיקר בגלל סיינה מילר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
דלות תקציב, עושר קולנועי (יח"צ)
 דלות תקציב, עושר קולנועי (יח"צ)   
"ראיון לילי" הוא הסרט הכי סקסי ומדליק שיש כרגע על המסכים, ללא ספק. תסריט של יצירות דלות תקציב, המבוססות על דיאלוג ופינג- פונג אנושי חייב להיות כתוב בצורה מדויקת על מנת לצלוח את המשימה. ראיון לילי הוא דוגמא נהדרת לסרט שמצליח לספק התרחשות סוחפת, גילוים והתפתחות בשיחה פשוטה, בין שני זרים.

הסיפור מציג ריקוד לילי מפתה בין פייר פדרס (סטיב בושמי הנהדר) כעיתונאי פוליטי מריר, שסיקר בעברו אזורי לחימה וקונפליקטים בינלאומיים. פייר מקבל מעורך העיתון שלו משימה "בזויה" לראיין את קטיה (סיינה מילר ההורסת) כוכבנית קולנוע וטלוויזיה. המפגש הראשוני בין השניים מתפוצץ במהרה, כאשר קטיה נוכחת לגישתו המזלזלת של המראיין הבלתי שגרתי שמולה. היא עוזבת בכעס, הוא עולה על מונית שמתנגשת בעמוד אחרי מספר מטרים ונחבל בראשו, היא מזמינה אותו לדירתה הסמוכה לקבלת עזרה ראשונה ומכאן הראיון נפתח מחדש.

חבטות מילוליות הופכות למתח מיני, שאלות חטטניות הופכות לגילוים וכנות הדדית, אינטימיות מתערבבת באינטרסים. מחול של מילים מייצר דינאמיקה מפתה ומאתגרת בין שני זרים.

אינטימיות במילים
בושמי שגם משחק וגם מביים מזמין את הצופים לבלות ערב אינטימי עם שני זרים. גבר ואישה, עיתונאי יהיר במשבר, כוכבת יפהפייה ומצליחה החייה בלופט ענק ומעוצב. הניסיון האבוד של פייר לתלוש את המסכה מעל הפרסונה החיצונית המושלמת של הכוכבת שלפניו מייצר מתח קולנועי שעובד ומחזיק רב הזמן.

יש משהו מתגרה באווירה שבושמי מצליח לייצר, שטוענת את הסרט במורכבות מעניינת ודרמטית למדי. לנוכחות המהפנטת של סיינה מילר היפהפייה יש משקל רב בזרימה של הסרט. היא פשוט כל כך, כל כך יפה שגם אם היא הייתה מקריאה את תקנון הביטוח לאומי במקום לשחק זה היה לגמרי נסבל.
 
מהממת (יח"צ)
 מהממת (יח"צ)   
הדיאלוג השנון בין השנים מעלה על שולחן הניתוחים את משחק הפיתוי המתקיים באופן אינסטינקטיבי בין שני המינים. קטיה מודעות לעוצמה המינית ולכישוף שהיא מייצרת אצל גברים, נועצת את שיניה הצחורות בבלון החשיבות העצמית של מראיינה.

האינטראקציה המזויפת שנרקמת בין מראיין למרואיין במהלך כתבה "חושפנית" נפרשת בצורה מהנה. בושמי מוביל את צופיו בריקוד הפכפך בו המוביל יהפוך למובל ולהיפך. מסך של מילים אשר משלים פאזל עגום של זיוף והטעייה. מה מהות החשיפה? האם הסלבריטי באמת חושף את נשמתו או שמה מדובר במניפולציה אינטרסנטית, דו כיוונית. מי השולט ומי הנשלט?

סטיב בושמי ביסס את מעמדו כשחקן איכותי ומיוחד בבחירות נהדרות שעשה במהלך הקריירה העמוסה שלו (פארגו, כלבי אשמורת, העולם שבפנים, הסופרנוס וכדמותו הבלתי נשכחת כ"דוני" בביג לובוסקי). גם הפעם הוא מגיע לעבודה ומציג עבודת בימוי ומשחק מרשימה שמובלת על ידי כישרון ענק.

על אף שההתפכחות הדרמטית מונעת לקראת הסוף בעזרת בחירות מאולצות, העלילה אמינה, קולחת ומהנה. כיף של סרט. בגלל האווירה, בגלל המשחק, בגלל הדיאלוגים הנהדרים, ובגלל סיינה מילר. הו! סיינה מיילר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by