בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
זהירות מצלמה! 

זהירות מצלמה!

 
 
הדס בשן

הדס בשן חושבת שהעונה החדשה של ה"פמלייה" נפתחה בפרק מוקומנטרי כמעט נפלא

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אדריין גארנייה, בתפקיד וינס צ'ייס, בתפקיד פבלו אסקובר (יח"צ)
 אדריין גארנייה, בתפקיד וינס צ'ייס, בתפקיד פבלו אסקובר (יח"צ)   
לו הייתי ארי גולד – ואלוהים עדי שהייתי שמחה להיות - הייתי אומרת שאתמול בלילה צופי ה"פמלייה" סבלו מפליטה מוקדמת, לאחר שהתחרמנו יותר מדי וטופלו מהר מדי. הרי כל כך מצופה היה הפרק הראשון של העונה הרביעית ועם זאת הוא הגיע אלינו בכזה ספיד- שתחושת ה"אופס" הייתה כמעט בלתי נמנעת.

בדיעבד, אפשר היה לחכות לפרק הזה עוד קצת. לסבול לפחות עוד שבוע אחד בלי וינס והחבר'ה, שבוע של געגוע, של פנטזיה, של בישול פתילייה איטי. אבל לא - האנשים הטובים ביס החליטו לפנק אותנו איתו מיד לאחר סיום העונה השלישית ואנו נותרנו עם תאוותנו המבוזבזת בידינו, ועם ההכרה שבאמת קשה לרצות אותנו.

בפתחו של הפרק תחושת ההבטחה הייתה בשיאה. לאחר שבסוף העונה האחרונה נודע כי סרט החלומות של הסופרסטאר וינס צ'ייס, "מדיין", עומד סוף סוף להתגשם, אנחנו פוגשים את החבורה בקולומביה, עם צוות של סרט תעודה פיקטיבי המתעד את הצילומים. כלומר, הפרק של "הפמלייה" בנוי וערוך כמוקומנטרי על הפקת סרט הפיקטיבי "מדיין". נו, למה לא. כולם אוהבים מוקומנטרי. מאז "ספיינל טאפ" ועד "המשרד" הייתה זו דרך מצויינת לחשוף את הנסתר, לתפוס ניואנסים קומיים, ולתת לגיבורים לדבר אל המצלמה. המוקומנטרי של "מדיין" מתרכז במשימה הבלתי אפשרית של הפקת הסרט, כולל תקציב מוגבל ובמאי מטורלל אה-לה-פרנסיס פורד קופולה באפוקליפסה עכשיו.
 
בהפסקת פול יותר עדיף. הפמלייה (יח"צ)
 בהפסקת פול יותר עדיף. הפמלייה (יח"צ)   
עם זאת, מהוקצע ככל שהיה, די מהר הבחנו כי שיאו של הפרק מאחורינו. למעשה, יש מצב שהוא התרחש עלינו כבר בפעם הראשונה שראינו את וינס תחוב בחליפת שומן, מאמץ עליו את בן דמותו החדש, ברון הסמים פבלו אסקובר, הדמות שאמורה להוביל אותו לגדולות. אחרי כמעט רבע פרק, הפרינציפ הובן והעלילה לא ממש התקדמה. ולא, העובדה שהבמאי התאהב בשחקנית הראשית, לא הספיקה כדי להשאיר אותנו מרותקים.

אז עלתה השאלה- מדוע בעצם "הפמלייה" צריכה מוקומנטרי? מה נותן לנו פרק כזה שלא התרגלנו לקבל בשלוש עונות מתוקתקות וממכרות עד היום? האם מישהו אי פעם הרגיש חוסר באמינותה של הסדרה? הרי גם בלי המצלמה התזזיתית והקריינות התיעודית- הפמלייה היא המוקומנטרי האותנטי ביותר שהטלוויזיה יצרה אי פעם. ובכלל, האם אנחנו בכלל רוצים לראות את וינס אשכרה עובד? זה לא יותר מעניין להסתובב בעיר ולחפש לו עבודה וזיונים, וליהנות מכל הכסף שהוא עושה מאשר להזיע אתו בלוקיישן?

שאלות כבודות, ללא ספק, וזה לא הזמן והמקום לענות על כולן. מה שחשוב הוא שבשבוע הבא נחזור עם וינס והגאנג לאל.איי, נתכנן איתו את היחצנ"ות לליל הפרמיירה, ונשב איתו במשרד ממוזג, שם נקשיב כולנו לארי כשהוא מטיח הערות גזעניות בלויד. כחברי הפמלייה המורחבת של וינס נסענו אתו לחצי שנה של צילומים מפרכים, אבל לכל דבר יש גבול.

רוצים לצפות בטריילר המפוברק של "מדיין"? לחצו כאן>>
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by