בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
על פי הטבעת 

על פי הטבעת

 
 
גליה דן-לי, ניו יורק

מה בדיוק קורה כשעוברים חמצון אנאלי? וגם מונופול לבנות ופופקורן גורמה. סאבווי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ניפ/טאק (jasonawhite@Flickr.com)
 ניפ/טאק (jasonawhite@Flickr.com)   
השבוע במדור: על שיגעון הישבן הוורוד שמגיע לעיר ומתקבל בתחושות קשות; על משחק מונופול, גם כן וורוד, שעושה לפמיניסטיות חשק להתחיל לשרוף מחדש חזיות, ואייטם אחרון שאם תיקראו אותו לעולם לא תוכלו להסתכל על הפופקורן שלכם שוב באותה צורה.

מצעד ההבלים של הישבן האמריקאי

אם צנזורה עצמית של כל מה שמריח מסקס היא ברומטר לצניעות דתית, הרי שניו-יורק סיטי היא הרבה יותר בני-ברק מסדום. פרסומת הישבנים המחייכים של וושלט הגיעה עד לבית המשפט העליון והורדה אחר כבוד מחוצות הטיים סקוור, תערוכת הגלריה שהציגה את חלציו של ישו עשויים משוקולד איכותי נסגרה גם היא טרם זמנה לקול מחאות הציבור, ועכשיו, אחרי תקופת רגיעה טהורה שבה לא היה לאף אחד על מה למחות וממה להזדעזע, הגיע לסצינה הניו-יורקית אבי כל החטאים והמידות הרעות: החמצון האנאלי.

את החמצון האנאלי אימצה בחום קהילת הגייז, שבערך כל דבר שיוצא מבית הספר שלה מעורר קול זעקה ציבורית. הפרוצדורה הקוסמטית ההזויה הזו החלה לצבור מוניטין שלילי אחרי שהוצגה לעולם במסגרת ריאליטי הניתוחים הפלסטיים של ערוץ E!, "ד"ר 90210".

התכנית, שבתחילת דרכה עברו בה בסך שורה של וונאבי-סלבס שביקשו לעצמם את השדיים של פמלה, האף של מייקל, והשפתיים של אנג'לינה, הפכה בהדרגה ליותר ויותר אדג'ית ופריקית, בהתאם לעליית סף הגירוי של הצופים. כך קרה שממש מבלי לרצות נחשפנו לכל מיני פרוצדורות המיועדות לאנשים שהסקס אצלם חייב להיות סימטרי ובגוון הנכון. במסגרת הטו-מאץ'-אינפורמיישן, עשו לנו שם קלוז אפים על הקטנת השפתיים התחתונות, הרמת שק האשכים, והדובדבן שבקצפת- החמצון האנאלי.

החמצון האנאלי מטרתו לבטל את הפיגמנטציה החומה במקום שבו לגוון הזה יש אסוציאציות לא חביבות. במקום החום האזור הופך לוורוד, המתקבל ככל הנראה בהרבה יותר הערכה כשמדובר בפי הטבעת. כל עוד החמצון האנאלי המשיך להתקיים בחוות הגידול הטבעית שלו הקליפורניה, לא הייתה אתו שום בעיה. הבעיות התחילו כשאדון אנריק רמירז, מנהל מכון היופי "FACE TO FACE" בצ'לסי שבמנהטן, ביקש לצאת בקמפיין חמצון אנאלי שיעשה לסיטי הכרות עם החיבור שבין הוורוד לישבן.
 
הישבנים המחייכים של טוטו
 הישבנים המחייכים של טוטו   
כמי שמחמצן חצי תריסר ישבנים בשבוע, רמירז יודע בדיוק מיהו קהל היעד שלו, ולשם בדיוק הוא מכוון. הפרסומת לשירות הקוסמטי שלו היא אובר-פרובוקטיבית ואקסטרה-הומואית, ובמהלכה שלושה גברים רוטטים בתחתונים צמודים רוכנים סביב גופתו המוכנה ומזומנה לטיפול של גבר רביעי, שמעליו, מצוייד בכפפות שחורות, רוכן מנהל המכון, בכבודו ובעצמו.

לניו-יורקים, כצפוי, הפרסומת הזאת לא באה טוב. תעשיית מכוני היופי המקומית התייחסה בהתנשאות אל החמצון האנאלי, והותירה את "FACE TO FACE" כסלון הבלעדי שמציע את השרות הביזארי. על פי הניו-יורקים, לריקנות ולטמטום הצועדים יד ביד ברחובות אל.איי ומתאפיינים במאניית הטיפולים הפלסטיים, אין מקום באפר איסט סייד של האינטלקטואלים כבדי הראש. מהצד השני של המפה, גם לדתיים יש הרבה דברים לא יפים להגיד על הרקטומאניה המסתמנת. גם ערום, גם גברים, גם רמיזות אסורות, וכל זה בשביל הליך קוסמטי שהרבנים והכמרים כאחד היו מוכנים להעלות באש את ישבנו הוורוד של מי שעבר אותו.
 
עברי בדרך צלחה, קבלי מניקור(טויז אר אס)
 עברי בדרך צלחה, קבלי מניקור(טויז אר אס)   
לאור הלך הרוח השלילי שמעורר החימצון האנלי ברחוב הניו-יורקי, הבעלים של מכון היופי עם הכי הרבה ביצים בעיר, מנסה כעת לשמור על פרופיל נמוך. את הפרסומת הפרובוקטיבית הוא החליט להפיץ רק במגזינים של גייז ובתאי טלפונים ציבוריים בשדירה השמינית; ואם יישרפו לו את הפוסטרים, יש תמיד את הלקוחות הנלהבים שמתנדבים לשמש כפרסומת מהלכת, כמו זה שמיד אחרי שעשה שינוי צבע לישבן, רץ לספר לעיתון מקומי ש"אני מרגיש ממש כמו בחורה אחרי ניתוח הגדלת חזה. אני מראה את התחת שלי נון סטופ במסיבות, וכולם מקנאים בי".

לא יפה בוורוד

בטויז אר אס המקומי, יכולים היום האמריקאים לרכוש בחדווה את המונופול הכי סקסיסטי שיכולתם להעלות בדעתכם: מונופול ורוד לבנות. הבנות הרכות בשנים יוכלו לקנות לעצמן בוטיקים וקניונים ורודים ולחוות בעצמן את תחושת "אני עושה שופינג משמע אני קיימת" של אימותיהן. אבל אם כבר שופינג, למה רק בגדים וקניונים? אולי כי מפתחי הרעיון הגאוני סבורים שנדל"ן רציני כמו מלונות ובתים זה כבר עסק לגברים בלבד, אלה עם המוח עיוור הצבעים, הגדול והמפותח.
 
 

הפופקורן שלא הכרתם

נובל קוויזין (wrwn@Flickr.com)
 נובל קוויזין (wrwn@Flickr.com)   
הפופקורן האמריקאי, כמו כל דבר אמריקאי אחר, הוא יותר גדול והרבה יותר משמין מזה הישראלי. מה לעשות, האמריקאים אוהבים להעצים בקלוריות, וגם יודעים איך לעשות את זה באפקטיביות רבה. אז כבר השלמנו עם הפופקורן המבחיל עם הקילו חמאה נמסה מעל בקולנוע, אבל מה תגידו על החדירה הפרועה שעשה הגרגר החלול הזה אל מסעדות הגורמה שבעיר? השפים הניו-יורקים, שנדרשים כל הזמן לחדש ולהמציא מחדש את הקיים, גילו שהפופקורן, ממש כמו הטופו והחסה, סופג כל טעם בהכנעה שלמה. כך קרה שהפופקורן מצא את דרכו לצלחותיהם של מי שלא מהססים להוריד מאות דולרים כדי לעשות לקיבה קצת גוד טיים.

הווריאציות המגוונות של פופקורן גורמה המככבות כיום במסעדות הסיטי כוללות פופקורן עשוי בשומן חזיר ומעוטר בחתיכות בשר חזיר; פופקורן עשוי בשומן אווז ומעליו גבינת איכות מגורדת ושמיר קצוץ; פופקורן בצ'ילי; ופופקורן כשחקן חיזוק לדיזרט קרמל. אז בפעם הבאה שאתם יושבים במסעדה פלצנית בחברת אנשים מכובדים ומנסים לעשות רושם חיובי, היזהרו מלגלגל עיניים בשוק פרובינציאלי בשעה שהפופקורן מגיע אליכם לשולחן כשהוא מנותק לגמרי מכל הקשר קולנועי.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by