בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אין הפסקות לפרסומות 
 
 
מערכת מיקסר

ניסוי חדש מנסה לשנות את עולם הטלוויזיה כפי שאנחנו מכירים אותו. התוכנית עצמה הופכת לפרסומת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אשר יגורנו בא. מפיקי הטלוויזיה כבר מזמן הבינו שחוץ מכמה פסיכים חולים לדבר, הרי רוב רובו של קהל הצופים מנצל את הפסקות הפרסומות לקפיצה קלה לשירותים או למטבח. לאחרונה גם נוספו כל מכשירי ההקלטה שמלכתחילה מקליטים את התוכניות ללא הפסקות הפרסומת, דבר שממש מרתיח את המפרסמים. אלא שפתרון אחר לא נראה מעשי.

אז זהו, שעכשיו הוא הופך למעשי. הניו יורק טיימס מדווח כי מפיק טלוויזיה בכיר בתעשייה האמריקנית החליט ללכת על כיוון חדש. טלוויזיה בלי הפסקת פרסומות. בשיתוף עם מפרסמים גדולים, בהם פפסי ונוקיה, הוא רכש שש שעות שידור ברשת וורנר במטרה להציג את הפורמט החדש. על פי המפיק, מייקל דייויס, מדובר בתוכנית לצעירים, בסגנון תוכניתו של אד סאליבן, רק הרבה יותר קולית ונמרצת, בה לא יהיו כלל הפסקות לפרסומות.

במקום הפסקות הפרסומות ישולבו המפרסמים עצמם בתוכנית, שתרוץ במשך שישה שבועות. כך הבמה עליה יופיעו אמנים תכוסה בלוגואים וסלוגנים, המערכונים בתוכנית יסובו סביב אחד ממוצרי המפרסמים, ועוד הברקות מפחידות שכאלו.

אם הניסוי יצליח, ייתכן ואנו בפיתחו של עידן בו היצירתיות המוגבלת גם כך של התסריטאים והמפיקים תתפוגג לחלוטין. אנחנו עוד נתגעגע לערוץ 2.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by