בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
גוון סטפני בראש 

גוון סטפני בראש

 
 
נילי אורן

שיטת דירוג חדשה של MTV מגלה כי הקליפ שלה הוא הנצפה ביותר בשנה האחרונה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
11 אלף הופעות. סטפני (אימג'בנק ישראל/gettyimages)
 11 אלף הופעות. סטפני (אימג'בנק ישראל/gettyimages)   
הקליפ של גוון סטפני לשיר Sweet Escape הוא הנצפה ביותר בשנה האחרונה ברשת MTV הבין לאומית, עם יותר מ-11 אלף הופעות. זאת לפי שיטת דירוג חדשה שהשיקה לאחרונה MTV, על פיה ינתנו פרסים לוידאו קליפים המצליחים ביותר ברחבי העולם. בדומה לדרך בה חברות התקליטים בארה"ב מחליטות מיהם האלבומים והסינגלים הנמכרים ביותר, גם מחלקת המוזיקה והטאלנטים של MTV תחלק פרסי זהב ופלטינה לוידאו קליפים שיצליחו בתחנות הרשת מחוץ לארה"ב.

קליפים שישודרו 3,000 פעם בתחנות הרשת העולמיות, יזכו בפרסי זהב, בעוד שקליפים שישודרו 6,000 פעם יקבלו פרסי פלטינה. הפרסים הראשונים כבר חולקו בהתבסס על נתונים שנאספו מהראשון לפברואר עד ה-30 ליוני השנה, מ-39 תחנות MTV מסביב לעולם, כולל איטליה, אפריקה, אוסטרליה, ברזיל ועוד. אחרי סטפני ברשימה, נמצא הקליפ של נלי פורטדו לשיר All Good Things Come to an End, ששודר 9,000 פעם.

"הפרס משקף איזה וידאו הכי השפיע על התחנות והקהל שלנו. עד היום אמנים אמריקאים לא ממש הצליחו להעריך עד כמה הקליפים שלהם מצליחים ברחבי העולם, לכן השיטה החדשה שלנו קצרה מהם תשואות" אמר ג'יימי קארינג, סמנכ"ל במחלקת המוזיקה והטאלנטים הבין לאומית של MTV.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by