בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
סטרימינג 07' 

סטרימינג 07'

 
 
מעיין כהן

מעיין כהן סבורה שהלאפטופ החליף את כלי הנגינה, שהתקליט מאיים בתחייה, שהבלוגים הפכו למעצבי הדעה ושהאלטרנטיבי הפך לקצת יותר תאגידי השנה. סיכום המגמות הבולטות באינדי השנה

 
 
 
 
 
 
 
 
 

קולקטיב הלאפטופ

Animal Collective. מנגנים מהלאפטופ
 Animal Collective. מנגנים מהלאפטופ   
האלסידי סאונדסיסטם, קולקטיב החיות, דב הפנדה וקריבו בלטו השנה עם יכולות הלאפטופ שלהם, שהפך לכלי המוסיקה המרכזי אצלם. האלסידי סאונדסיסטם עם הסדר הרפטטיבי והרוק הרקיד שלהם, אנימל קולקטיב, פנדה בר וקריבו פירקו והרכיבו מחדש את המבנים של הפופ, והתוצאה היתה בדרך כלל דיסהרמוניה. יכול להיות שאני לא מבינה כלום, ברוב המקרים אותי זה לא ריגש.
דף המייספייס של lcd soundsystem>>
דף המייספייס של Animal Collective>>
דף המייספייס של Panda Bear>>
דף המייספייס של Caribou>>
 

מה, בלי הייפ?

"קובעי דעת קהל". הגורילה והדוב
 "קובעי דעת קהל". הגורילה והדוב   
כדי להישאר רלוונטיים השנה, "קובעי טעם" למיניהם המשיכו לחפור כדי לנסות למצוא משהו חדש לדחוף לקהל, גם אם השוליים כבר צפופים מדי. הבלוגים הפופולריים של מוסיקת האינדי היו לתחליף הולם למכונות ההייפ המשומנות של הפיצ'פורק או ה-NME. אז למה אף אחד לא הצליח השנה לגלות את "הדבר הבא" כמו הארקטיק מאנקיז או מחאו כפיים ואמרו לא תודה?
סטראוגאם, הבלוג>>
ברוקלין-וגאן, הבלוג>>
גורילה נגד דב, הבלוג>>
 

התקליט הרג את התקליטור?

יפה יותר בוויניל
 יפה יותר בוויניל    
המגזין ווירד (Wired) פרסם לאחרונה מאמר בו טוען הכותב שפורמט הויניל (תקליט) יכול להיות המסמר האחרון בארון הקבורה של ה CD (תקליטור). אני מסכימה שלוויניל יש ערך אסתטי גדול יותר מל-CD, ויש גם את האפיל הסנובי המצורף להצהרות כמו "יש לי את זה בוויניל". אבל אם נניח את הפרופגנדה לאליטיזם בצד, הבעיה היא ש-90 אחוז מהקונים לא יודעים שפורמט הוויניל עדיין קיים. ועד שכולם יקבלו את המזכר, זה כנראה יהפוך לעוד טרנד מעייף.
הספד ל-CD, ולחיי הוויניל>>
 
 

אינדי תאגידי

פייסט לאייפוד
 פייסט לאייפוד   
זו היתה שנה טובה למכירות האינדי. המגנטיק פילדס מכרו את וולוו, ספון מכרו את עצמם לכל מיני סדרות נעורים ("ורוניקה מארס", "מגרש ביתי") ופייסט מכרה אייפוד. הארקייד פייר, השינס, ברייט אייז ומודסט מאוס הגיעו השנה לראש טבלאות המכירות בארצות הברית. המוצר השיווקי שנקרא אינדי, מעבר לדיסוננס (עצמאי ממה?), הוא היום רק מושג המבקש לקטלג ז'אנר של מוסיקה חדשה. בשנת 2007 החליפות יודעים איך אינדי נראה, נשמע ולמי אפשר למכור את זה.
סטיבן מריט ממגנטיק פילדס מפרסם וולוו>>
פייסט בפרסומת לאייפוד>>
בריט דניאל מספון ב"וורוניקה מארס">>
 

האנטומיה של המסך

עטיפת הפסקול-אינדי של גריי
 עטיפת הפסקול-אינדי של גריי   
פעם כל אזכור של להקת אינדי בסדרת פריים טיים נראה לנו כמו פלא הבריאה. איפשהו בדרך, הילדים המגניבים, בוני הסצינה ואנשי היח"צ עלו על זה והפכו את האינדי לפסקול שלהם. היום זה כבר מובן מאליו שיש לשבץ מוסיקת אינדי כמעט בכל סדרת טלוויזיה. "בנות גילמור", "האו.סי", "ורוניקה מארס", "העשב של השכן", "דקסטר" ויותר מכולם, הפסקול המאולץ של "האנטומיה של גריי" מבהירים בבחירותיהם המוסיקליות שזה אינדי מוכתב. יכול להיות שהסיבה נעוצה בעלות הנמוכה יחסית של שיר אינדי ויכול להיות שהם פשוט קיבלו מזכר.
אלבומי הפסקול של "האנטומיה של גריי", להאזנה מלאה ברשת>>
 

אוקיי רדיוהד

כבר לא "במחיר לבקשתך". רדיוהד
 כבר לא "במחיר לבקשתך". רדיוהד   
עשר שנים אחרי "OK Computer", וכולם מדברים על האלבום החדש של רדיוהד. בעצם, קצת על האלבום עצמו, אבל יותר על הקונספט של "שלם כמה שאתה רוצה" ותוריד באיכות גרועה. רוב האנשים לא שילמו. מבלי לפרסם נתונים רשמיים, נראה לי שרדיוהד עדיין עשו יותר כסף מהעסקה הזו מאשר הם היו מרוויחים מחברת התקליטים. הנבואה הטכנולוגית האפוקליפטית של האלבום ההוא מלפני עשר שנים, מתגשמת היום ומוכיחה שהשליטה נמצאת באמת בידי המחשב.
שני שירים מ-"In Rainbows" עדיין בחינם במייספייס של רדיוהד>>

קבלו עדכונים ב-RSS על מדור זה (מה זה RSS?)
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by