בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
סופר קלאסיקו 

סופר קלאסיקו

 
 
נילי אורן

הסופרבול בא והלך ואנחנו, כמו בקולנוע מהסבנטיז, בכלל באנו בשביל הפרסומות. ג'סטין טימברלייק בפפסי, סטואי ופלוטו הולכים מכות ואדריאנה לימה בתחתונים. המיטב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
עוף סטואי, עוף (מתוך הפרסומת של קוקה קולה)
 עוף סטואי, עוף (מתוך הפרסומת של קוקה קולה)   
הפרסומות הטובות ביותר בטלוויזיה האמריקנית מפציעות מדי שנה בהפסקות השידור החי מאירוע הסופרבול. הן שופעות כוכבים, זמרים ושאר גימיקים שמטרתם להפוך דווקא את הפרסומת הזו לנושא שיחות הברזיה ביום שאחרי המשחק. בגמר הסופרבול שנערך בארצות הברית אתמול (א')" למשל, כיכבו בפרסומות ג'סטין טימברלייק, וויל פארל, נעמי קמפבל, סטואי מ"איש משפחה", אליס קופר והרשימה עוד ארוכה. אספנו את הפרסומות הבולטות מהערב, בלי הפוטבול שבאמצע. תהנו.
 

1. פפסי

לא יודע מה צפוי לו. טימברלייק (מתוך הפרסומת)
 לא יודע מה צפוי לו. טימברלייק (מתוך הפרסומת)   
פרסומות הן לרוב דבר מרגיז למדי. הן נמתחות, הן חסרות מעוף, הן גוזלות זמן שאפשר להעביר בצפיה במשהו שלשמו הדלקנו את הטלוויזיה, והן תמיד נדחפות ברגעים המותחים. אבל לפרסומת הזו יש גם ערך מוסף, המקטין את כל הבעיות עליהן דיברנו. קוראים לו שמחה לאיד, שכידוע אין שמחה כמותה. וכשזה בא על חשבון ג'סטין טימברלייק זה אפילו עוד יותר נחמד. וגם בונוסים למתקדמים – הפרסומת השניה של פפסי מהסופר בול המצחיקה גם היא, ועוד אחת גאונית ומקסימה.
 

2. קוקה קולה

 
בדומה למתחרים, גם בקוקה קולה נאחזים באילנות פופולריים. הפעם אמרו החברים בחברת המשקה המוגז בפחית האדומה: "אם פפסי לקחו את טימברלייק, אנחנו נלך על מישהו סקסי עוד יותר". אז הם הביאו את סטואי, התינוק השולתתת!1 מ"איש משפחה", רק כדי שילך מכות עם פלוטו של דיסני. אנחנו בעד.
 
 

3. באדווייזר

אוהב בירה. וויל פארל  (מתוך הפרסומת)
 אוהב בירה. וויל פארל (מתוך הפרסומת)   
נחמד לגלות שבניגוד למפרסמים אצלנו, באדווייזר בוחרת שלא ללכת על המכנה המשותף הנמוך ביותר, רק בגלל שהיא פונה לקהל גברי. באתר הזה תוכלו לצפות בכל פרסומות הסופרבול שלה מהמשחק השנה, מיד אחרי שתזינו את תאריך הלידה שלכם כדי לוודא שגילכם מעל 21 ומותר לכם לצפות בפרסומות לאלכוהול על פי חוקי ארצות הברית. הפרסומות יופיעו כריבועים כהים בתחתית המסך, ויפתחו במרכזו כשתלחצו עליהן. מומלצות במיוחד הפרסומת עם הבחור יורק האש, האיש העף, זה שהמציא את הגלגל, וזו בה מוסברת שפת האהבה. גם וויל פארל חביב, אבל אליו כבר התרגלנו.
 

4. פד-אקס

אתה מדבר אלי? (מתוך הפרסומת)
 אתה מדבר אלי? (מתוך הפרסומת)   
עוד חברה שהפרסומות שלה מצטיינות בכל פעם. השנה נקטה פד-אקס בצעד שנוי במחלוקת ובחרה לצחוק על תאגיד הובלה אחר. מומלץ בחום למי שעשה את הפרסומת הזו להרחיק את המכונית שלו בזמן הקרוב מעצים. כי לא יפה לגחך על מתחרים, אבל פה זה דווקא מאוד מרשים ומשעשע.

5. טייד

העובדה שהפרסומת הזו מוצלחת מפתיעה במיוחד, כי מדובר למעשה בקליפ שיווקי לדטרגנט כביסה, מאותו מפרסם שמיטב היצירתיות אליה הצליח להגיע אצלנו כלל לתת לנשים בכיכר דיזנגוף ללבוש ורוד. תודו שהפרסומת הזו הרבה יותר מתוחכמת ומשכנעת.
 

6. אגוזים

חיית יער מבועתת (מתוך הפרסומת)
 חיית יער מבועתת (מתוך הפרסומת)   
אתם יודעים למה יש את הכוח להפוך מכוערת למושכת, ולגרום לבחורים להשתגע ולרייר אחריה כמוכי כלבת? אם עניתם ניתוח פלסטי, שבו בפינה. הפרסומת הזו תבהיר לכם מהו סוד קסמן של נשים אמיתיות.

7. מים מינרלים

הבטיחו לנו שמייקל ג'קסון יופיע בפרסומת בסופר בול. אז הבטיחו. במקום, קבלו להקת לטאות רוקדות לצלילי Thriller יחד עם נעמי קמפבל ידידתו של הפדופיל לכאורה הידוע. טוב נו, למען האמת אנחנו מוכנים להסתפק בתחליף הזה בכל יום. ופעמיים בלילה.
 

8. ברידג'סטון

שתי פרסומות לצמיגי מכונית, לכאורה אחד מהנושאים המשמימים בעולם. באחת מופיע כוכב העבר המפחיד של הרוק הכבד אליס קופר, ובשניה מככבות חיות יער מבועתות. למען האמת, השניה מוצלחת יותר, אבל גם הסטאר קואליטי של קופר לא פוזר כאן לחינם.
 

9. אאודי

מה מזכיר לך הראש הבא? (מתוך הפרסומת)
 מה מזכיר לך הראש הבא? (מתוך הפרסומת)   
החברים הגרמנים כנראה לא חזקים במקוריות, לכן הם הכינו פרסומת המבוססת על סצינה מוכרת מסרט ידוע. האם זה עובד גם בגרסה המודרנית? הדעות חלוקות בקרב המבקרים. החלטנו לתת לכם להחליט.

10. יהלומי הלצבורג

מי שחשב שיהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האשה - טעה. האמת היא שבחורים צריכים אותם הרבה יותר. הנה שתי סיבות למה.

11. CareerBuilder.com

הפרסומת הזו מוקדשת מעומק הלב לכל מי שאי פעם ישב בעבודה מבואס, ופנטז על הרגע בו יגש לבוס ויגיד לו את מילות הקסם: "אני מתפטר". מסתבר שיש כאלה שנמצאים במצב הרבה יותר גרוע מכם.
 

12. Cars.com

בנים, זיכרו את מה שחשוב (מתוך הפרסומת)
 בנים, זיכרו את מה שחשוב (מתוך הפרסומת)   
שתי פרסומות מצחיקות לאתר למכירת מכוניות, המציעות פתרונות חלופיים ולא מאוד קונבציונליים לאנשי מכירות מעצבנים.

13. ויקטוריה סיקרט

לסיום, החליטו להזכיר לבנים שאולי נבלעו עמוק מדי בתוך המשחק, מהם הדברים החשובים בחיים. לשם כך שכרו את שירותיה של אדריאנה לימה, ונתנו לה לשחק עם כדור. זו התוצאה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by