בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
האסונות של פאולה 

האסונות של פאולה

 
 
סנונית ליס

את השואו של התוכנית האחרונה סיפקה פאולה עבדול, שנתנה ביקורת לשני שירים של קסטרו בעוד שהוא ביצע רק אחד. הקונספירציות ברשת כבר החלו לצמוח ולפרוח. מעקב אמריקן איידול נמשך

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
צריך להוריד את הכובע בפני פאולה עבדול. הכוכבת הצבעונית הפליאה השבוע באחד הפספוסים הגדולים שידע המסך הקטן. זאת לא פעם ראשונה שפאולה מפשלת בשידור - בעבר היא אף התראיינה כשהיא שיכורה, אך השבוע היא התעלתה על עצמה. הפספוס הנפלא התרחש בלב פרק דחוס במיוחד של איידול: לראשונה העונה ביצעו המתחרים שני שירים. השופטים היו אמורים להעביר את ביקורותיהם לאחר האזנה לשני הביצועים, אך במהלך השידור הוחלט שהם יבקרו לאחר ששמעו שיר אחד בלבד.

כשהגיע תורה של פאולה, היא הקריאה מדף עליו רשמה את הערותיה - ביקורת מנומקת על השירים של קסטרו. רחש עבר בקהל וצחקוקים החלו להישמע. הראשון שהגיב היה רנדי שאמר, "אבל שמענו רק שיר אחד". פאולה, שרק אז הבינה את טעותה, השיבה: "או, אלוהים, חשבתי ששרת פעמיים". ראיין סיקרסט יצא מההלם, ניסה להפיג את המתח ולהתבדח על כך שפאולה רואה את העתיד. השופטת המחוקה ניסתה לטעון שהקריאה בטעות את הערותיה על ביצועו של דיויד קוק.

אלא שקשה לקנות את ההסבר הצולע הזה. פאולה נתנה לקסטרו ביקורת צוננת, בעוד שעל דיויד קוק אמרה שהיה נפלא. אז מה בעצם קרה שם? בתכנית הרדיו של ראיין סיקרסט, ששודרה בבוקר שאחרי, ניסתה פאולה להסביר את הפישול, כך דיווח Entertainment Weekly. לדבריה, באותו יום הגיעה במקרה לאולפנים מוקדם מהרגיל ושמעה את קסטרו (ורק אותו) מתכונן לתוכנית ועל כך ביססה את ביקורתה. באשמת התוכנית הצפופה התבלבלה ברשימותיה. צופים ברחבי העולם סירבו לקבל את ההסברים הקלושים. תיאוריות קונספירציה מובילות גורסות שהשופטים צופים בהקלטות הביצועים לפני התוכנית, או גרוע מכך - שהערותיהם מוכתבות על-ידי ההפקה.

בשידור התוצאות ניסה סיקרסט לצמצם נזקים ואמר: "השמועות אינן נכונות. פאולה היא חלק ממשפחתנו, אנו אוהבים אותה ונראה לי שסיימון עדיין רוצה להיכנס איתה למיטה". הפארסה של פאולה הסיטה את תשומת הלב מעיקר התוכנית: המוסיקה. חבל, כי המתחרים ביצעו משיריו של ניל דיימונד. מי, חוץ מפאולה, פישל ומי הציל את הערב? התשובות לפניכם

נפרדנו כך: מברוק וויט, שברגע ההדחה פרצה כהרגלה בבכי קורע לב.

מצטיין השבוע: דיוויד קוק, שהושיע בעיבוד מבריק ל - "All I Really Need is You".

כישלון השבוע: ג'ייסון קסטרו, שנראה בביצועו השני כאילו שר מתוך שינה.

מדד הצלילות של פאולה: 100 - האם פאולה חיה ביקום משלה?

במקום הלפני אחרון: סיישה מרקדו.
 
 
 
הגיע זמן לישון. קסטרו (צילומים: יח"צ)
 הגיע זמן לישון. קסטרו (צילומים: יח"צ)   
ג'ייסון קסטרו: זה היה אמור להיות השבוע של קסטרו. סגנונו של דאימונד הרי מתאים לו בהרבה מבלדות הפופ של מריה קארי. כששר את "Forever in Blue Jeans", הוא נראה ונשמע נינוח. התוצאה הייתה יפה, גם אם לא הורסת או מפתיעה. במהלך שירת "September Morn", נראה ג'ייסון כהה חושים ומנומנם. ביצועו היה משעמם ומונוטוני. האם ג'ייסון נרדם בשמירה כי קיבל מפאולה ביקורת עוד לפני הביצוע?
עצה לעתיד: הופע בלי חולצה ונסלח לך על הכל.

דייויד קוק: זאת כבר מסורת - ביצועיו של קוק מצילים את התוכנית מעצמה. "I'm Alive" הפך בזכות קוק ללהיט פופ- רוק בועט. למרות עיבוד אייטיזי מדי, זה נשמע טוב. לדאימונד זה עשה צמרמורת, לנו זה עשה נעים. קולו המחוספס של קוק השתלב נהדר עם השיר הרך "All I Really Need is You". קוק העניק לשיר עיבוד מרתק. הפזמון המכוסח שבר את הקו השומם של התוכנית. ביצוע זה זכה לתשואות מכל השופטים.
עצה לעתיד: נצל את ספיישל הרוק שבתוכנית הבאה כדי לגנוב לארצ'ולטה את המקום הראשון.

דייויד ארצ'ולטה: השיר "Sweet Caroline" עשה את הלא יאומן וגרם לארצ'ולטה להיראות כאילו יש לו אישיות. הוא אמנם נשמע כגירסה לבקנית של סטיבי וונדר, אך הפעם, לשם שינוי, לא נרדמנו תוך כדי האזנה. האם ארצ'ולטה הוא אחיה האבוד של כריסטי לי קוק? כריסטי הוכיחה שבחירת שיר המכיל את המלה "אמריקה" תשאיר כל אחד בתחרות. ארצ'ולטה רכב על הגל, שר את "America" בביצוע, שכמו מושא ההשראה כריסטי, היה משעמם ודביק.
עצה לעתיד: חשוף בתכנית הבאה צד רוק פרוע שהסתרת עד כה.
 
 
היי שלום. וויט
 היי שלום. וויט   
ברוק וויט: שרה את "I'm a Believer" כשהיא מבוהלת להפליא. קולה נשמע נוקשה והיא נראתה סובלת. חיוכיה מלאי האימה לא ממש שיכנעו אותנו. ברוק טענה שנהנתה, אנחנו לא מאמינים לה. בשיר השני, "I Am I Said", נשמעה וויט סוף סוף כאילו התעוררה על הצד הטוב שלה. בשירה שקטה, כשהיא ישובה ליד פסנתר, הזכירה לנו ברוק שהיא יכולה להישמע כחברתה הטובה של ג'וני מיטשל. קולה רעד במובן החיובי של המלה. היה מרגש ומשכנע.
עצה לעתיד: החזירי את הפולק לפלייליסט האמריקאי באלבום מהקרביים.

סיישה מרקדו: הפכה את "Hello Again" לבלדה דביקה של מריה קארי. העיבוד הסכריני ממש לא הוסיף לשיר היפה הזה. סיישה נראתה נינוחה ומחויכת. אם תשאלו אותנו, ללא סיבה טובה. ב - "Thank the Lord for the Night Time" הציגה מרקדו את הצד התיאטרלי והבטוח שראינו בתכנית הקודמת. קולה לא נשמע מדהים, אך החן, הפיזוזים ושמחת החיים פיצו על כך.
עצה לעתיד: שירי בתכנית הבאה את: " Born in the U.S.A" - זה הסיכוי היחיד שלך לשרוד.
 
 
"זו באופן רשמי התכנית הכי מוזרה שעשינו" (סיימון על הפישול של פאולה)

"הכל מאוד כאוטי היום" (סיימון בהגיג נוסף על הפישול של פאולה)

"זה היה כמו ליל בנות בקריוקי בר" (סיימון מפרט את דעתו על השיר הראשון וויט)

"זו הייתה בחירת שיר חכמה. אני חייב חייב להצדיע לך, סימנת צ'ק בכל התיבות" (לארצ'ולטה על בחירת השיר שבו מופיעה המילה אמריקה)
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by