בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
סוף עידן קסטרו 

סוף עידן קסטרו

 
 
סנונית ליס

הוא החל כפייבוריט, הוא כבש את הבנות עם הראסטות והוא שר לא רע בכלל. אבל כמו בכל ריאליטי, הגיע הזמן להיפרד מאחד הגיבורים, והפעם זה ג'ייסון קסטרו. ככה זה כששוכחים את המילים של בוב דילן. מעקב "אמריקן איידול" נמשך

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הוא פרץ לחיינו כזמר פולק חובב ראסטות וכבש את לבן של בנות אמריקה. תנועותיו המגושמות של ג'ייסון קסטרו, קולו הכן וסגנונו המיוחד הפכו אותו למשב רוח רענן בתוכנית המלוטשת והמסחרית שקרויה "אמריקן איידול". עיניו התכולות וחוסר המודעות המוחלט שלו ליופיו ההורס, הביאו אותו רחוק בתחרות. כל זה נגמר השבוע, לאחר שג'ייסון שכח את מלות "Mr. Tambourine Man" של בוב דילן, וגימגם כשורה ממנו בחיוך מתנצל. "אני חושב שהמוח שלי לא יכול היה להתמודד עם זה", הסביר קסטרו בחן את התקרית המביכה בראיון באתר הרשמי של התכנית. "ברגע שהיינו צריכים לבצע שני שירים, לא יכלתי לחבר אותם, המוח שלי נקרע ביניהם", תירץ את התקף השכחה והוכיח שהוא לא העיפרון המחודד ביותר בקופסה.

הדחתו של המתחרה החינני לא הפתיעה איש, אפילו לא אותו. בשבועות האחרונים ביצועיו של קסטרו איכזבו. הוא גימגם על הבמה באומללות ונראה שהיה מעדיף לעבור עקירת שן ללא הרדמה, במקום לבצע שירים של מריה קארי או של אנדרו לויד וובר."אני חש מעט הקלה, יש שלושה שירים בשבוע הבא, אני לא יודע מה הייתי עושה", אמר לאחר ההדחה, ושר את שיר הפרידה בחיוך רחב, תוך נפנוף ראסטות חסר דאגות.

השבוע שרו המתחרים שירים מהיכל התהילה של הרוקנרול. למרבה הצער, לא נצפו ביצועים יוצאי דופן. איכזב במיוחד דייויד קוק, שלא הצליח לנצל את ההזדמנות כדי לתפוס יתרון על פני ארצ'ולטה. את המצב הצילה הופעת אורח של בו בייס, זוכה המקום השני בעונה הרביעית של איידול, שהזכיר רוקנרול אמיתי מהו. חלק משעשע מהרגיל סיפקו שאלות הצופים. מתקשרת תמוהה תהתה מדוע סיימון לא זכה לתואר אבירות. "אני חושב שהוא מתייחס אל עצמו כאל הוד מעלתו", השיב סיקרסט. צופה נוספת הזמינה את סיימון להיות ג'יימס בונד הבא והכתירה אותו כ"סקסי ומסתורי" - האם זו הייתה אמו של השופט הידוע לשמצה? מי, חוץ מסיימון, זכה לשבחים, ומי זכה ממנו לתארים מפוקפקים שאינם קשורים לאבירות? התשובות לפניכם בסקירה השבועית.

נפרדנו כך: מג'ייסון קסטרו.

מצטיין השבוע: ג'ייסון קסטרו. למרות ששכח את המילים, הביצוע שלו ל - "Mr. Tambourine Man" היה הדבר הכי אותנטי בתוכנית.

כישלון השבוע: ג'ייסון קסטרו. כי אם יש אמן שאסור לשכוח את המלים בשיריו, זה בוב דילן.

מדד הצלילות של פאולה: 9, הייתה רהוטה, חדה וקולעת לשם שינוי. האם קסטרו גנב לה את הממתקים?

במקום הלפני אחרון: סיישה.
 
 
 
אני הולך הביתה, אני והגיטרה. קסטרו (צילום: יח"צ)
 אני הולך הביתה, אני והגיטרה. קסטרו (צילום: יח"צ)   
דייויד קוק: ניסה להעניק ל-"Hungry Like the Wolf" גירסה עדכנית. זה עבד באופן חלקי. קשה לחלץ את הלחן הזה משנות ה-80', העיבוד לא היה שונה בהרבה מהמקור, והתוצאה נשמעה הרבה פחות טוב ממנו. לפאולה זה עשה מאנצ'יז, לנו לא ממש. לעומת זאת, ביצועו ל - "Baba O'Riley" נשמע הרבה יותר טוב. העיבוד היה מעניין יותר, גם אם לא לגמרי אחיד. "אני רוצה עוד דייויד קוק", אמרה פאולה. אנחנו אתה.
עצה לעתיד: שלוף עיבודים מפתיעים וקרוץ לפאולה – רק לשם הביטחון.

ג'ייסון קסטרו: "הפעם היו כמה שירים ברשימה שהכרתי", הבהיר קסטרו, אך למרבה הצער זה לא עזר לו. כששר את "I Shot the Sheriff", הוא נראה ונשמע כגירסה חיוורת של בוב מארלי. זה אמנם היה הרבה יותר טוב מביצועו בשבוע שעבר, אך לא טוב מספיק. בסבב השני החל קסטרו ביצוע טוב למדי של "Mr. Tambourine Man", אך שכח בבית את המילים. ההמשך היה לא רע, אבל הפספוס המביך נותר בעינו. למרות שהשופטים ירדו עליו, לדעתנו, אם לא היה שוכח את המלים, זה היה עשוי להיות הביצוע הטוב שלו מזה זמן רב.
עצה לעתיד: החזר לפאולה את החומרים האסורים שגנבת ממנה, הם לא מועילים לזיכרון.

דייויד ארצ'ולטה: רק מתחרה כמו ארצ'ולטה יכול לקחת נושא כמו "היכל התהילה של הרוקנרול", ולהוציא ממנו את הסקס, את הסמים ובעיקר - כל זכר לרוקנרול. בביצועו ל - "Stand By Me", נשמע דייויד כגירסה נשית ושדופה של איש הפילסברי. זה היה משעמם, מצוחצח מדי וטוב, במובן הכי רע של המלה. עניין? תעוזה? חדשנות? לא בבית ספרו. היה משהו פדופילי בביצועו של ארצ'ולטה בן ה-17 ל -"Love Me Tender" . אם אלביס פרסטלי היה חי, הוא בוודאי היה בוחר לסיים את חייו לאחר הביצוע הזה. השופטים כולם הריעו למתחרה הצעיר. לדעתנו זה היה מזעזע.
עצה לעתיד: פצח ברומן סוער עם דייויד קוק והוצא אותו מריכוז לפני הגמר.
 
 
שייק איט בייבי. מרקדו
 שייק איט בייבי. מרקדו   
סיישה מרקדו: מהרגע שבו סיישה הבינה שמותר לה ממש, שומו שמיים, ליהנות בתחרות, הביצועים שלה הפכו מעניינים בהרבה. כששרה את "Proud Mary", קשה היה שלא להדבק בהנאתה. נענועיי האגן והריקודים הוכיחו שבשלב הזה יש לה משהו ייחודי להציע לתחרות. לעומת זאת, את "A Change Is Gonna Come" , פתחה סיישה בזיוף. כדי לגוון, היא הרביצה בסיום הביצוע צווחת איימים מחרישת אזניים. לאחר ביקורת רעה מרנדי וביקורת טובה היא פרצה בבכי נוגע ללב. האם סאישה השתמשה בכישוריה כשחקנית כדי לסחוט קולות סימפטיה? מה שזה לא יהיה, זה עבד.
עצה לעתיד: פתי את ארצ'ולטה, קטפי את בתוליו והסיחי את דעתו מהתחרות. אם לא בשבילך, אז בשבילנו.
 
 
"זו הייתה גירסה רעה וצווחנית של טינה טרנר" (לסיישה, אחרי השיר הראשון)

"הדימיון היחידי היה בשיער. אסור לעשות את זה" (סיימון מתרעם על בחירתו של ג'ייסון בשיר של בוב מארלי)

"זה היה פשוט זועה. זה שיר שלא נוגעים בו" (מוודא הריגה לאחר ביצוע "I shot the sheriff")

"יכולת לשרוק והיית נשמע טוב יותר מהשיר הקודם" (לארצ'ולטה, ששר אחרי קסטרו)

"תראה, רנדי, גרמת לה לבכות" (סיימון התמים גוער)

"לא ניצחת את המתחרים הערב, מחצת אותם" (במחמאה מאיימת לארצ'ולטה)
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by