בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
דפנה, תנוחי 

דפנה, תנוחי

 
 
סנונית ליס

קיווינו, ציפינו, פירגנו, אבל בתוכנית האחרונה הוכיחה דפנה לוסטיג שחסר קצת טאקט במשב הרוח המרענן שהביאה לפאנל השופטים, במיוחד כשמדובר במגבלת שמיעה של אחת המתמודדות. מעקב "כוכב נולד" נמשך

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
רק בגלל הסולם? לוסטיג (צילום: יח"צ)
 רק בגלל הסולם? לוסטיג (צילום: יח"צ)   
"בואו נפתח את זה", אם להשתמש במילותיו של צביקה הדר לישראל בר-און, אנחנו אמביוולנטים לגבי דפנה לוסטיג. נכון, דפנה מביאה לפאנל השופטים את האיכויות להן קיווינו: היא לא חוסכת את דעתה מהנבחנים, היא ישירה, כנה ושנונה. היא מוסיפה לפאנל אוזן ביקורתית ומעודכנת ומצליחה למלא את תקן "משב הרוח הרענן", בין הבעות הפליאה של צדי למרגליות של מרגול.

אך קו דק מפריד בין אדג'י לבין וודג'י, ונדמה שהשבוע חצתה אותו לוסטיג כמה פעמים, כשהשתלחה בנבחנים באופן בוטה. צורם במיוחד היה היחס למעין חג'בי, אחת הזמרות הטובות שנבחנו. חג'בי היא מתמודדת עם ליקוי שמיעה באחת מאזניה, כפי שטרחה ההפקה לספר לנו באריכות בתוכנית הראשונה. ליקוי השמיעה לא השפיע כהוא זה על ביצועה הראשון, מה שלא הפריע להפקה לנפנף בו לאורך דקות ארוכות כדי לסחוט עוד כמה עשיריות אחוז של רייטינג מרגש.

באודישן השני, בו צפינו השבוע, התקשתה חג'בי לקלוע לסולם ליווי הפסנתר. בהתיעצות השופטים מיהרה לוסטיג לפסוק: החוצה! לא משנה למה. לא קולעת, לא נכנסת! לבסוף הושבה מעיין לאודישן מכריע: אם תקלע לסולם הנכון - תיכנס לנבחרת. אם לא - תצפה בתוכנית מהבית. עזר טכני כמו אוזניה יכול היה לפתור את הבעיה ולחסוך מחג'בי את ההתמודדות המיותרת. למרות זאת, אף אחד בהפקה הגדולה הזו לא חשב ללכת לקראת המתמודדת, שנכותה נוכסה באופן כה בוטה. פסיקתה הנוקשה של לוסטיג הייתה לא פחות ממקוממת. באותו רגע, לא נראתה חג'בי כמי שמתמודדת עם מגבלה, אלא דווקא ההפקה.

מיקום האודישנים: באר שבע
 
מלאה כרימון.  ספקוטי (צילום: מתוך התוכנית)
 מלאה כרימון. ספקוטי (צילום: מתוך התוכנית)   
המצטיינת

אדווה ספקוטי: סטודנטית ברימון שהעניקה ל"לאט לאט" של שלום חנוך עיבוד ג'אזי ומיוחד בליווי עצמי בפסנתר. ספקוטי הייתה המתמודדת הכי מעניינת בפרק האודישנים האחרון. משום מה, גם היא ספגה ביקורת מתלהמת מצד לוסטיג, שמיהרה לקבוע ללא בסיס ש"בכל שבוע זה יהיה מסוגנן, טכני ולא מעניין". אוחובסקי כינה אותה "כשרונית אבל מעצבנת". לדעתנו, ההיטפלות לעיבוד מקורי יחסית בשלב האודישנים היא המעצבנת. "כוכב נולד" היא הרי לא בדיוק המקום לצפות לשמוע בו ביצועים פורצי דרך במקוריותם.

תגליות נוספות

עוז צוחובוי: לוחם הנדסה הקרבית מסוקס ומחוספס שהעניק ביצוע מרגש ל"אצלך בעולם". הפגין כנות, ייחוד ושירה מלאת אישיות. אוחובסקי טען שהוא בוסרי מדי, אך מזכיר את בעז מעודה, לדעתנו הוא אחד הזמרים המעניינים שנשמעו באודישנים. נראה שיש לו עוד הרבה להציע.

איתן חביב: אחד מהווקאליסטים הטובים שנשמעו בפרק האודישנים האחרון. העניק ביצוע מלוטש עד כאב ל"בדרך שלי". שירתו אמנם היתה קצת סטנדרטית לטעמנו, אך גילו הצעיר, 17, משאיר לו עוד זמן רב לפתח סגנון משלו.
 
 
שומר הראש. איציק
 שומר הראש. איציק   
נכנסו לרשימת המאה

רוני ודנאי: באודישן הראשון העניקה ביצוע בינוני ל"אבות ובנים", אך זכתה להתלהבות השופטים. באודישן השני זכתה מהשופטים למחמאות כמו: "קצת חפרנית", "טיפה שרוטה" אך גם "מיוחדת" ו"מסתורית". בקטע ראש בראש משובח הוצבו כרמל אקמן ורוני ודאני לשיר את שיר האודישנים זו לצד זו ולהתחרות על מקום אחד. ההתמקדות במבטה של כל מתמודדת בשעה שהשניה שרה היתה פנינת ריאליטי משובחת.

אלחי רפואה: שר את "מה אברך" ונשמע כגרסה צרודה ואדוקה של הראל סקעת. למרות שהוא שופע קסם אישי, הקול שלו לא הפיל אותנו לרצפה, וגם לא את מרגול ואת צדי.

איציק "המאבטח", "הגינג'י": התגלה ככותב ההמנון המזרחי "ידיים למעלה". עבר לשלב הבא לאחר שזוהה על-ידי עשרה עוברי אורח. קולו אינו אחד מהמשובחים, אך אין ספק שהוא יודע לתת הופעה. לא נראה שיגיע לנבחרת.
 
 
נכנסו לנבחרת

מעין חג'בי: הצליחה בניסיון השלישי לקלוע לסולם הנכון. אנחנו מקווים שעד תחילת התוכנית ההפקה תלמד לעבוד עם מעין. אין ספק שמדובר באחת הזמרות המשובחות והמוסיקליות ששמענו העונה.

ליבי רן: שבזכותו למדה מרגול "הגשה בריטית" מהי. העניק את גירסת רדיוהד ל"אם תזכרי אותי סיוון". זה היה ביצוע מעניין ומדויק, אך גם חקייני במידת מה. אין ספק שליבי יביא לתכנית צבע מעניין. אנחנו סקרנים לראות את ביצועיו בהמשך.

כרמל אקמן: בעבר שרה את "כנרת שלי" על צוק בצפון, הפעם ביצעה את "מישהו". שירתה אמנם נקייה וייחודית, אך לא מספיק יציבה. לאחר קרב ראש בראש עם רוני ודנאי, עלתה לנבחרת, אך אם לא תחזק את בטחונה העצמי לא תשרוד זמן רב בתחרות.

שגיא טרבלסי: שר את "לא בא לי לשמוע" והוכיח שוב שיש לו את אחד מהקולות המהוקצעים בתחרות, אך ההגשה שלו שגרתית ומשעממת. כמתבקש, עלה לנבחרת. אנחנו חושבים שכדי להגיע לחמישיה הפותחת, הוא יצטרך לפתח סגנון מובהק יותר.

מורן שמואלי: קנתה אותנו כבר בדיבוב מתוקצר של "בת הים הקטנה", והפילה אותנו בביצוע מצמרר ל"עד מתי" של אתי אנקרי. מרגול טענה ש"יש בה משהו לא כובש", אנחנו חושבים אחרת.

ישראל בר-און: אהובנו משכבר וחביב המערכת שר את "אהבת נעוריי" של "שלומל'ה", העניק לו ביצוע חולמני משהו, בעל ניחוח חסידי. נכון, זה היה קצת מחופף, אך מיוחד ומלא מבע. למרות שהפעם ישראל הבריק פחות מבעבר, זה לא גרם לנו, או לשתי ידידותיו הנלהבות, לאהוב אותו פחות. אם ההפקה רוצה למנוע "תסמונת ג'קו", כדאי להצמיד לו איש יח"צ כבר עכשיו.
 
אשר פדידה, שיפוצניק/מלצר
 אשר פדידה, שיפוצניק/מלצר   
פינת הווי ובידור

אשר פדידה: האיש בעל אלף המסיכות בגירסה משלו ל"שיר לשלום" על "יהודים ופלסטנים". שיעשע את השופטים, הפעיל אותם, הגניב אותם ועף.

ניסים בן צור: בביצוע מאגניב ל"עושה לי את זה" שלווה בשפת גוף שצריך ללמד ב"רימון".

רז חליפה: עורר חיבה בביצוע שוגה באשליות ל"אשליות".

מחדל השבוע

איך קרה שכרמל אקמן נכנסה לתחרות, בעוד שוודנאי הרותחת והמעניינת נשארה בחוץ?
 
ציטוטים נבחרים

"אני אוהב את כל העניין הזה, את כל הרוני הזה" (צדי בעניין של ודנאי)

"אם אני השופט, כולכם לא התקבלתם" (אשר פדידה קוטל)

"אני רואה: מרגול, מדבר סהרה, מיטלמן רץ בתחתונים" (אשר פדידה מביים)

"הפציץ, הביא אותה בארטילריה" (צביקה על אלחי)

"ג'ינג'י קוראים לי וכלום לא אכפת לי" (איציק המאבטח)

"חלושעס זה מחלה קשה" (צביקה פיק מאבחן)

"היא טיפה סבתאית, תזכרו את זה, טוב?" (מרגול לא בעניין של כרמל)

"אני יותר התעללתי בעצמי ממה שהתעללתם בי" (ודנאי בעדות סאדו מזוכיסטית)

"איך אתם מתים על הדברים האלה" (ישראל בתגובה לשאלה "אתה רוצה להיות בתכנית?")
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by