בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
נבואות איש הקש 
 
 זה כל כך אין להיות אאוט. גיא פינס   
 
ניר נון נוה

ניר נון נוה ראה את גיא פינס בערוץ 2, והתחבט בשאלה האם אירוניה עצמית זה הכי אין או טרנד בדרך החוצה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ה-21 בפברואר יירשם כתאריך היסטורי. אפשר כבר להכין את התביעות לבג"צ. זה היום בו נחתם הגולל והתרשלותו של הממונה על ההגבלים העסקיים הגיעה לכדי פשע, כשאפשר לאימפריית גיא פינס, לאחר שהשתלטה על הכבלים, לחדור עמוק עמוק גם לערוץ השני. לב הקוצנזוס. שישי בשבע ורבע, מול התוכנית של מיכל זוארץ בערוץ הראשון. ממש תחרות קשה.

בלי רצון לפגוע ובלי ניסיון לרמוז, חלילה וחס, לגבי הדמויות עצמן - אלא אך ורק לגבי המוצר הסופי, זוהי מלחמה עקובה מדם בין הדבילי לאינפנטילי. מאחר וברור לכל שלדביל יש הרבה יותר ממון להשקיע, אפשר להמר מי ינצח במלחמת הרייטינג.

בניגדו ל"ערב טוב" בכבלים, שמיועדת בעיקר להעביר חדשות בידור ואת הוויית הוליווד לסלון הישראלי, הרי ש"אין ואאוט" החדשה היא כבר בעלת יומרות גבוהות בהרבה. זו התוכנית שתעדכן אתכם מה אין ומה אאוט, מה קורה, מהם הטרנדים הכי חדשים ומה יהיה החל ממחר בבוקר הדבר שאתם הכי צריכים לדעת עליו.

אז מה שאתם באמת צריכים לדעת זה שפינס בערוץ 2 לא שונה מפינס של ערוץ 3. איך שלא מסתכלים על זה, פינס הוא פינס. גם בעברית. אותו פרצוף פוקר תמידי, אותן בדיחות דלוחות ואותו סגנון תוכנית של "אנחנו כאילו קולים כאלה, מה זה זוהרים ובעניינים ומוזמנים לכל המקומות הנחשבים, ואת, מסעודה יקירה, מה זה צריכה לקנא בנו".

אבל בתור תוכנית שמתיימרת להיות בעניינים ולהעביר לנו את הטרנדים שמחר בבוקר יפרצו לנו לסלון, "אין ואאוט" לוקה בדיליי ששום טיסה של אל-על לא יכולה להתחרות בה. בתור סיפתח ניסו להאכיל אותנו שהטרנד הבא הוא לא פחות מאשר אף יהודי עבה, ארוך, גס והררי. לצורך העניין סקרו כמה כוכבים שאפם הולך לפניהם ואפילו הביאו סקסולוגית שופעת, כאילו אמרו "הישארו עמנו, כי כמה שאנחנו בעולם הזוהר כולנו דקיקים, יהירים, מושקעים, זחוחים ואחרי 20 ניתוחים פלסטיים, בסופו של דבר נעשה גם לכם, המכוערים בבית, קצת טוב על הנשמה".

בהמשך קיבלנו את הניוז המרעיש על כך שבניו יורק מפסיקים לעשן. כלומר, החוק לא מתיר לעשן. סקופ ברמת הווטרגייט, כאילו כל מי שהגיע למנהטן בעשור האחרון וראה את המעשנים המסכנים עומדים מחוץ למשרד במינוס 15 מעלות, הניח שמדובר בבחירה אישית. אז נכון, בעוד כחודש וחצי ייכנס לתוקפו החוק שאוסר גם על עישון בפאבים, ועל כן בהחלט יש ללכת למסיבה של כל הדוגמנים והדוגמניות כדי לשאוף קצת ניקוטין. ברמת הטרנד החדש - יש כאן בעיית הגדרה קלה, ברמת הפוזה – היי תראו, הגענו עד ניו יורק. אז מה אם חצי מהאנשים שם במסיבה היו ישראלים.

במרכז הפקת השיא של התוכנית הייתה גלית גוטמן - שעדיין לא הפנימה את הטרנד החדש של אפים גבשושיים - שנשלחה לגלות את המדהימים שבסקופים: מדי צבא נכנסו לאופנה. והיא עוד מבהירה כי מדובר בטרנד שתופס בעולם כולו, ולא רק בישראל.

כמי שלא מתיימר להבין באופנה וסובל מעיוורון צבעים קל, עדיין מצאתי את עצמי מוודא שלא מדובר בהפקה משנת 1990. בכל זאת, טרנד חדש? לא ברור מה קרה לכל נציגינו ברחבי העולם, אולי הם עסוקים מדי במסיבות ניקוטין עם פליטים ישראלים, אבל כל מי שעיניו בראשו ואינו זקוק למשקפיים בעלי מספר העולה על 9, יכול היה כבר מספר שנים לגלות בכל מועדון נחשב בחו"ל, וכבר מזה זמן לא מועט גם בארצנו הקטנטונת, את לובשי המדים למיניהם. וגוטמן, שלטובת האייטם הזה יצאה לצלם בממלכת משחקי הפיינטבול, אפילו לא דיברה על מדים אמיתיים. בפעם הבאה, היא איימה שתדרוש ביטוח. נדמה שגם אנחנו נזדקק לו, אם זה יימשך כך.

אבל הבשורה המרעישה באמת היתה כי ממש ברגעים אלה, בדקות אלו ממש, הולך ותופס תחת אפנו טרנד הבראנצ', שאם זכרוני לא בוגד בי, כבר בשלהי שנות השמונים נכנס אפילו לקפולסקי, או שרי, או עוד אחת מהרשתות המיועדות לקשישות טורדניות. שוב - בעיה קלה הקשורה להגדרת המונחים אין ואאוט. אולי זה כל כך אין להיות אאוט. אולי הם בכלל ניסו לרמוז על טרנד הרטרו. ואולי באמת, אחרי 1000 תוכניות בערוץ 3, כבר נגמרו ההברקות וממחזרים רעיונות.

וכאילו כדי להעמיק ולהשריש את השמועות על פינס, חרדת התחרות בו והצורך בקונטרול תמידי, גם הפעם הוא מבצע ווייס אובר כמעט לכל המבזקים והכתבות. שחס וחלילה לא יצוצו עוד איזה איה ושירלי שיהפכו לכוכבות תחת שרביטו.

אבל מה? הפתיח לא רע. ואפילו האולפן בסדר. העיקר שב"רשת" יוכלו להכניס עוד 45 דקות למסגרת הפקת מקור.

____________________________________
In&Out עם גיא פינס, שישי ב-19:15, ערוץ 2
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by