בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
קסטרופוביה 
 
 
קארין לוי ויוענה גונן

קארין לוי ויוענה גונן, כתבות האופנה החרוצות של מיקסר, ממליצות על פריט החובה היחיד בקולקציית הקיץ של קסטרו: הפה הפתוח והאנטי-תאגידי של רומי אבולעפיה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
שמח גם אצל הגברים. דודי בלסר
 שמח גם אצל הגברים. דודי בלסר   
איזה מאמי רומי אבולעפיה. כולם אוהבים את רומי, וזה בגלל שהיא לא סתם עוד דוגמנית. כולן אומרות ככה, והן שמחות שסוף סוף נבחרה אשה רגילה לייצג את כולנו בקטלוג הקיץ של קסטרו. כולנו - מידה 46, עם משקפיים וצליעה קלה ברגל שמאל.

לי דונביץ' מעיתון "העיר" כותבת, למשל, ש"היא משלנו. היא יפה - אבל לא עוצרת נשימה, חתיכה - אבל עם חזה ממוצע [...] אבולעפיה מגדירה מחדש עבור מי מיועדים הבגדים של קסטרו: לא רק דוגמניות על, אלא סתם בחורות עם מידות נורמליות ושיק סביר". אפילו העיתונאית החוקרת ליהיא לפיד נזכרת: "היא ישבה לה ככה בשורה הראשונה, עם לסת קצת גדולה ואף לא מושלם, ועצרה את נשימתי ביופיה". אנחנו לא בטוחות איך יודעים שהלסת של מישהי קצת גדולה מדי, אבל אשתו של יאיר ודאי מבינה יותר מאיתנו באסתטיקה, שלא לומר בפרנולוגיה.

לכן היינו באקסטזה כששמענו, שהקולקציה החדשה של קסטרו עלתה סוף סוף לרשת. כעת יכולות גם נשים כמונו, שנאסר עליהן להיכנס שוב לתצוגות אופנה שמייחצן רני רהב, לבחון את מידות הלסת של רומי מקרוב. אחוזות התלהבות נכנסנו לאתר, אבל כבר בתמונה הראשית איים פיה הפעור של רומי לבלוע אותנו. או שהלסת הקצת גדולה מושכת כלפי מטה, או שהיא שרה שיר קטן לכבוד הנכנסים.

שני המקצועות היחידים בהם נשים מרוויחות יותר מגברים הם זנות ודוגמנות. כך לפחות נכתב במחקר אמריקני, שקראנו כדי שנוכל להרשים בנות בדייטים. בזכות האתר של קסטרו סוף סוף הבנו את הסיבה: דוגמניות צריכות להחזיק את הפה פתוח כל הזמן, וזה לא פשוט. לעומת דודי בלסר בקולקציה לגברים, שפותח את הפה רק כדי לחייך, הפה הפתוח והמזמין של רומי הוא פריט חובה במלתחה של קסטרו לקיץ.

לא בזבזנו זמן על בובת המין המתנפחת בדמות רומי, שקסטרו הציבו בעמוד הכניסה. הדפנו אותה הצידה, ושעטנו אל עבר הבגדים. אבל הופתענו לגלות, שגופה הכמעט עירום הוסתר מאחורי פתק אבוד מעתידות בזוקה: "תשאלי את עצמך שאלה, לחצי על הדגם שמושך את תשומת ליבך... ושם תמצאי את התשובה לשאלה שלך. אז תהני... ואל תשכחי שאחרי הכל את יודעת את כל התשובות". מיד שאלנו את עצמנו שאלה שמעסיקה אותנו רבות: "מדוע זה לא מקובל תרבותית לסרס על המקום גברים שמטרידים אותך ברחוב? והאם לא מגיעה לנו משכורת גבוהה יותר עבור המשימות העיתונאיות העבשות שאותן אנחנו נשלחות למלא?"

לפי ההוראות שקיבלנו מהאסטרולוגים של קסטרו, פנינו לקבל את התשובה מאחורי אחד הדגמים. "ברור, את מלכה!" הובטח לנו מאחורי תמונה שבה רומי מלקלקת את שפתיה בחושניות, עטופה במיני תכריכים בסכום כולל של 747 ש"ח. שבעות רצון מהאישור ליכולותינו המקצועיות, פנינו לנסח מכתב לעורך בנושא זה.

המשחק האינטראקטיבי התברר כמלהיב הרבה יותר מהקולקציה המקושקשת של קסטרו, ולכן ניסינו את כוחנו בשנית. "האם כדאי לי להעלות באש את חנות הדגל החדשה של קסטרו תל אביב?" תהתה אחת מאיתנו. "לכי על זה עם כל הכוח" הסכימה התשובה מאחורי תמונתה של רומי מושכת לעצמה בקוקו. "ממי קיבלתי את הפטריה הווגינלית המגרדת הזאת?" ביררה השניה. "תשאלי את החברה הכי טובה שלך" השיבה בידענות רומי, לבושה טייץ צהובים וחגורה ב-139 שקל.
 
האמת היא שהיינו הכי רוצות את רומי בתור החברה הכי טובה שלנו, בעיקר אחרי שקראנו בראיון איתה בגיליון האחרון של "7 ימים" שהיא נקלעה להיות דוגמנית הבית של קסטרו ממש בשוגג. רומי בכלל לגמרי נגד מותגים ונגד הגלובליזציה. היא חשבה ישר לסרב לקסטרו, אבל ההורים לחצו ולא היה לה נעים. גם ההורים שלנו לוחצים עלינו להפסיק עם האובססיה הזו למין אנאלי, אבל הם כנראה לא לוחצים מספיק. אם הם היו קצת יותר נחושים, אולי גם אנחנו היינו היום דוגמנית הבית של קסטרו.

אבל רומי לא מצטלמת בשביל סתם מותג. גם קסטרו הם נורא נגד מותגים וככה, וזה מודגש במיוחד בגלל הקטע המגניב שלהם, שהם קראו לבית הקפה בסניף הדגל התל אביבי "פידל", על שם הקובני ההוא. מגיע לפידל, וגם לצ'ה גווארה שהפכו אותו לאייקון ריק מתוכן על טי-שירטס. להתנגד לקפיטליזם זה נורא לא בקטע. הקפיטליזם מאפשר לנו לקנות את הבגדים הנהדרים של קסטרו, ועל כך אנחנו אסירות תודה לו.

היינו אסירות תודה עוד יותר, אם השומרים בכניסה לחנות הדגל של קסטרו לא היו מעיפים אותנו החוצה, רק בגלל שניסינו להצית את מדף החזיות. אבל בכלל לא אכפת לנו, כי הפריטים המוצלחים היחידים שמצאנו בקולקציה לנשים היו עניבה ושוט, ושניהם לא למכירה.

ליתר ביטחון הלכנו לבדוק גם את קולקציית הגברים, בהנחייתו של דודי בלסר ההורס. שם לא היו תחזיות אסטרולוגיות נסתרות, אבל היו לוקיישנים אקזוטיים, עם נשים עירומות לקישוט. בתמונה הראשונה, מאחורי מכנסי בד לבנים ב-219 ש"ח, ניתן היה לגלות את סוד הקסם שמהלך דודי בלסר על הומואים ישראלים: הבחור מניף משקולות עם הזין. אין דרך אחרת להסביר את הורידים הבולטים שהשתרגו בשיפולי בטנו, ועוררו בנו תחושות קלות של עלפון.

בסופו של דבר מאסנו באתר, התנתקנו מהאינטרנט ויצאנו לפגוש חברים בחומוסייה האהובה עלינו. דימיינו לעצמנו את רומי אבולעפיה יושבת לצדנו בשולחן. היא הרי ממש כמו אחת מאיתנו, מנגבת חומוס-פול והטחינה מטפטפת לה על הז'קט קסטרו ב-299 שקל. חייכנו אליה בחיבה. "כן," היא סיכמה, "תאגידים זה מה זה חרא".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by