בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
טלוויזיה 
אמא חורגת 

אמא חורגת

 
טלוויזיה |
 
ליבי בגנו

אם נתעלם מהעובדה שקשת דחפו לנו את "אמאל'ה" כמו עוד פרוסת נקניק בסנדוויץ' הדשן של "האח הגדול", הסיפתח של העונה השלישית, נראה מבטיח אם כי לא חף מבעיות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אורנה בנאי היא סוג של אשת אשכולות. פעילה חברתית ופוליטית, קומיקאית מוכשרת ובכלל, בן אדם מעניין עם אג'נדה ברורה. אורנה בנאי, עם זאת, היא לא שחקנית. פתיחת העונה השלישית של "אמאל'ה" הוכיחה שוב, שגם תסריט מצוין וקאסט חלומי שמרים אותה למעלה בכל סצינה משותפת, לא יכולים להפוך לנמר את חברבורותיו.

אם בשתי העונות הראשונות של הסדרה, ההקבלות בין בנאי לדמותה, אפי בכר, היו ברורות כשמש ולעתים נדמה היה שאנחנו צופים בדוקומנטרי על חייה, הרי שבעונה הנוכחית מבקשים היוצרים לרכך את דמותה המחוספסת ולשגר אותה היישר לדירה עם ארבעה כיווני אוויר בסביוני הבורגנות עם משפחה אינסטנט וזוגיות ממוסדת. תסלחו לי אם אני לא קונה את זה.
 
מטען חורג. "אמאל'ה"
 מטען חורג. "אמאל'ה"   צילום: יח"צ 
 
 
בעוד הסצינות המשותפות שלה עם צחי גראד מענגות בעיקר בזכותו, בנאי מתקשה לטעמי לספק איזשהו מנעד רגשי רחב דיו על מנת להפוך את הטרנספורמציה המשמעותית כל כך שעוברת דמותה. עזבו לרגע את העובדה שהעלילה מתקדמת מהר מדי ויש בה יותר מחור או שניים, הבסיס לדרמה טובה נמצא שם – בדיאלוג, בשחקני המשנה ובבימוי האנושי והלא מתלהם. כשאפי בכר, היא אורנה בנאי, היא אמאל'ה במובן הרע של המילה, תשתלט על חלקים קטנים יותר של התסריט, או אז ייקבלו דמויות המשנה, שכרגע נסובות סביב צירה של בנאי, את המקום והעומק לו הן ראויות במקום לשמש על תקן גלגל הצלה לכוכבת הראשית.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by