בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פלייבוי מחכה לכם, פתאים 
 
 מתוך אתר פלייבוי   
 
מערכת מיקסר

כשעלה ערוץ פלייבוי בחזרה לאוויר התענגו בחברה על קצב חיבורים אדיר. מאז פסקו החיבורים והקצב איטי למדי. עכשיו הם נזכרו להתחיל עם פרסום

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לפני חודשיים עלה ערוץ פלייבוי בחזרה לאוויר החבילות של המנויים הדיגיטליים בכבלים ובלוויין. בחברת פליי.טי.וי, זכיינית הערוץ, חייכו והתמוגגו מההצלחה, והתפארו בפני כל מי שרק רצה לשמוע שכל הטרראם סביב הערוץ הביא לביקוש היסטרי, והנה, הם עומדים בפני אלפי מתחברים ביום בלי להוציא אגורה שחוקה על פרסום ושיווק. הם גם הבטיחו שתוך חודשיים הם ישאירו הרחק מאחור את מחסום ה-100 אלף מנויים וידהרו לעבר ה-150 אלף.

אלא שחודשיים חלפו, ובינתיים לערוץ יש רק 70 אלף מנויים שהחליטו לשלם 30 שקל לחודש עבור הזכות לראות קצת ציצים. יש לציין כי בעבר 50 אחוז מהמנויים הדיגיטליים התחברו לפלייבוי במסגרת חבילת הארוטיקה. עכשיו מתחילים למצוא את הסיבות, כשהתירוץ הרווח ביותר הוא שבעבר המנויים הצטרפו לחבילה הארוטית של הכבלים והלוויין, עם ערוצים קשים הרבה יותר מאשר פלייבוי, ובעצם פלייבוי קצת רך מדי עבור חלק מהמנויים, שיכולים לקבל את אותו דבר גם במוסך שלהם.

בחברה טוענים שכשישים אחוז מהמנויים הנוכחיים הגיעו מהלוויין, ויש לא מעט בעיות עם הכבלים, בעיקר נוכח העובדה ששירות הלקוחות מסיים עבודתו בשעות הערב המאוחרות, "בדיוק כשהמנויים רוצים להתחבר", אמרו בחברה ל"מעריב".

תירוצים לא חסר, אבל מנויים עדיין אין. אחרי ההתפארות על כך שהם לא צריכים פרסום ושיווק, הבינו בערוץ כי אולי בכל זאת כדאי לעשות משהו בנידון, ובימים אלו ממש שני משרדי יחסי ציבור נאבקים על תקציב הפרסום של הערוץ.

בפליי.טי.וי מתגאים, בין השאר, כי בכל זאת כ-1500 מנויים מצטרפים לערוץ ללילה אחד, תמורת 17 שקל, ובכל מקרה העתיד נראה מבטיח. בקרוב הם עומדים לפתוח רשת חנויות למוצרי פלייבוי, וכי ההתארגנות השיווקית יחד עם פתרון בעיות קלות פה ושם תצליח להביא אותם ל-130 אלף מנויים עד סוף השנה. משהו שווה ערך ל-3.9 מיליון שקל בחודש.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by