בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
כוכב נולד: מי הרוויח באמת? 
 
 
מערכת מיקסר

נינט זכתה בהקלטת אלבום ובאהדת העם, "קשת" זכתה ברייטינג חסר תקדים ובהרבה מזומנים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
תוכנית הגמר של "לא נפסיק לשיר - כוכב נולד" זכתה ל-26 אחוזי צפייה בממוצע בקרב משקי הבית באוכלוסייה היהודית. ברבע השעה האחרונה של השידור הרייטינג כבר טיפס לממדי ענק והגיע ל-32 אחוז מהאוכלוסייה.

מדובר בנתונים מרשימים ביותר, בעיקר לעונת הקיץ הנחשבת יבשה למדי. רק לשם השוואה - מהדורת החדשות בקיץ זוכה ל-14 אחוזי רייטינג בימים טובים, תוכניתו של דודו טופז זוכה בחורף לכ-23 אחוז.

מבחינת מספר האנשים שצפו בתוכנית עצמה, מדובר בכ-1.2 מיליון צופים שהתעניינו בזכייתה של נינט.

ומי המרוויח הגדול? "קשת", כמובן. על פי ההערכות עלתה כל הפקת התוכנית כ-200 אלף דולר. בקשת הבינו היטב שהציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, ובחרו לעשות זאת בשתי דרכים עיקריות: הראשונה, מחירי הפרסומות זינקו ב-20 אחוז לפחות. אם בפריים טיים עלות ספוט של 30 שניות מגיעה ל-9000 דולר, הרי שבתוכנית הגמר נדרשה, לשם השוואה, שטראוס, לשלם 100 אלף שקל עבור פרסומת בודדת.

וכמובן, הציבור ישלם גם באופן ישיר. לא רק נמכור פרסומות ונלעיט את הציבור, אלא גם נגזול ממנו כמה עשרות אלפי שקלים. על כל הודעת SMS ששלחו הצופים בבית, שלשלה קשת 12 אגורות לכיסה. סה"כ הגיעו מיליון ו-400 אלף הודעות שכאלו. את החשבון תעשו לבד.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by