בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
שיא רייטינג לשרון ויואב 
 
 
מערכת מיקסר

כ-30 אחוזי רייטינג ויותר ממיליון וחצי איש צפו בפרק האחרון של |קחי אותי שרון". בנק הפועלים שילם 150 אלף שקל על פרסומת רגע לפני הבחירה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מרון שריר יכול להבהיר לכל מדינת ישראל כמה מיותרים שרון וחבריה. את עם ישראל זה לא מעניין. גם החשיפה כאן כבר לפני שבועיים שיואב הוא הזוכה, לא ממש הזיזה לאף אחד.

כמיליון וחצי איש צפו אמש בפרק הבחירה של שרון. ב'קשת' מתגאים בנתוני הרייטינג המרשימים. כ- 29.6 אחוז בממוצע ופיק של 35.4 אחוז ב-22:15.

וגם כסף יש, כמובן. רגע לפני ההכרעה שודרה פרסומת בודדת של בנק הפועלים שנמכרה בלא פחות מ- 150 אלף שקל. ממוצע העונה כולה עומד על 23.3 אחוז ממשקי בית וכ-2.5 מיליון איש שנחשפו לשרון וסיפוריה במהלך כל התכניות. מאז עלתה התוכנית עלה ממוצע הצפייה בערוץ 2 בשבת בכשלושים אחוזים.

אז שרון ויואב עכשיו בטוסקנה, אבל בקשת כבר דוהרים לעבר הפורמט הבא של התוכנית. רייטינג רייטינג תרדוף.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by