בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
קולקציית וינטר 2004 
 
 
מעיין וינטר

מעיין וינטר מזהירה אתכם מפני קטלוג החורף של "קסטרו"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הרשו לי לשתף אתכם בפעם האחרונה בה שקלתי ברצינות לקנות חולצה ב"קסטרו": הייתה זו חולצה שחורה מהסוג היפה שלובשים למסעדות. לאחר בדיקה מוקפדת כי התווית אכן מוחבאת בפנים ואין שום זכר לריבוע אדום בצד, הוצאתי את ארנקי. אבל אז הבחנתי באותC קטנה מוטבעת ביהלומים מזוייפים (!) בצווארון החולצה. חרף התעקשותי לסלק את המטרד, המוכרים הסבירו שהקישוט הוא חלק אינטגרלי מהחולצה, וחדל חשש מהטבעת היהלומים הזניחה, כיוון שזה מאוד מקובל, אפילו בגוצ'י(!!). עכשיו, מילא אם אסתובב עם הדבר המכוער הזה בארץ, אבל מה יקרה אם אשב יום אחד עם החולצה הדי- אלגנטית הזו במסעדה בפריז, נניח? מה יחשבו עליי שם? שאני לובשת "קוצ'י"?!

וזוהי תמצית סוגיית הקסטרו. מצד אחד - יש להם באמת בגדים נחמדים. אבל מצד שני, בכל פעם שאת רוכשת בגד של קסטרו, את רוכשת יחד אתו גם שתי בעיות מאוד מציקות: האחת - הסבירות הגבוהה להבחין בשמלה שלך הולכת מולך ברחוב, ולרוב למצוא בתוכה בחורה שהיא אינה את, ושדי מזעזע לחשוב שיש לך משהו במשותף אתה בכלל וטעם אופנתי זהה בפרט. הבעייה השנייה היא שגם אם תתאמצי לקנות בגד חסר זהות כמו אותה חולצה שחורה, או חולצה כחולה נגיד – תמיד הם ימצאו דרך לתקוע את הלוגו שלהם עליה, ואז כולם יודעים שהיא מקסטרו, ואז את שוב נשאבת לתוך מעגל ההמוניות ממנו כל כך ניסית להימנע (וסליחה על השימוש בלשון נקבה, פשוט אני יודעת שבנים בכלל לא שמים לב אם כתוב להם "קסטרו" בפינה הימנית התחתונה של החולצה, בצד או לא).

אבל אתם הרי תקנו בכל זאת, נכון? אז עלילת הקטלוג החדש של החברה, על פי הבנתי, מתארת את מסעה בזמן של רומי אבולעפיה אל לונדון של שנות השמונים. עד כאן הכול טוב ויפה, חוץ מהעובדה שזה לא עושה היגיון כלל וכלל. מכיוון שרשמית רומי אבולעפיה נולדה ב-1984, לפי החישובים שלי, בתחילת שנות השמונים היא הייתה בת מינוס ארבע ובסוף שנות השמונים היא הייתה בת 6! מה שמביא אותי לשאלה - לאיזו שנה בדיוק חזרה רומי? (וגם: מה פשר השם רומי?) ומה יקרה במצב שבו רומי מהעתיד תפגוש את רומי התינוקת? האם ניתן היה להכחיד את דוגמנית הבית של "קסטרו" ולא עשו זאת?!

השאלה האם אתם אוהבים או לא אוהבים את שנות השמונים בכלל לא רלוונטית במקרה זה. מה שרלוונטי הוא שבקרוב האשה שלכם, החברה שלכם, אמא שלכם, השכנה ועוד כמה בנות שלא נראות מי יודע מה, יחליטו היום או מחר שגם הן נורא אוהבות בעצם את שנות השמונים. ולמה? כי הן קראו על כך בקטלוג של "קסטרו". ופה הרשו לי להפנות אתכם לתמונה השלישית מהסוף (למעלה). קחו מבט עמוק וחודר בבגד הגוף הזה ונסו לחשוב, מה לא בסדר איתו? בוודאי תשימו לב ששכחו לסגור אותו בצדדים, והכי חשוד - אפילו רומי אבולעפיה לא מצטלמת איתו בפרונט. ומדוע? מפני שבמקרה ובחורה ממוצעת תעטה אותו, אזי האיברים המכונים "מותניים" יצאו החוצה בדיוק משני הפתחים האסטרטגיים שהמעצבים של "קסטרו" עשו לו בצדדים. לי אין בעיה אם זה, אבל שוב - נסו לדמיין איך זה יראה על אמא שלכם, שתתעקש בוודאי לקנות, כמו גם אחותכן הקטנה, החברה שלכם, והשכנה. דמיינו איך במסיבה אחת תראו עשרות בנות עם אותו בגד גוף מופלץ ואז תבינו את מימדי האסון ש"קסטרו" יוצרים פה.

לסיום, הלכתי לבדוק את הדופק בבית המקדש עצמו, היכל "קסטרו תל אביב" על מספרתו, על עמדת השידור של רדיו בי-יו, ועל "פידל"- בית הקפה שבו תוכלו לשפוך אספרסו על החצאית הלבנה שלכם. אני לא יודעת אם זה בגלל שבאתי בבוקר, אבל רוב המוכרים היו עסוקים בפיהוקים וקיפולים ולא זיכו אותי אף לא במבט אחד. פעמיים נבהלתי קשות מאשה שרכנה מעליי ופעמיים גיליתי שזאת בובת ראווה. ואולי חוסר היחס הגיע לי מכיוון שבדיוק חזרתי מרופא השיניים והזלתי ריר על עצמי - מה שהרתיע את מוכרי קסטרו האופנתיים מלגשת אליי. ממילא אני לא אקנה אצלם. מפגרים לא קונים בקסטרו. הם הולכים להזיל ריר על הפרסומת של יעל בר זוהר בפוקס.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by