בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
סקופ גדול: ציצים מרגיזים דתיים 
 
 הפרסומת הבלתי מצונזרת. חינם   
 
תמר גלזרמן

"ידיעות" ו"מעריב" סירבו לפרסם את הקטלוג החדש של חברת האופנה "לי-קופר" בשל חשש לפגיעה ברגשות הציבור. "בלי להרגיש הצנזורה חדרה עמוק עמוק לחיינו", נדהם מנכ"ל החברה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בחברת האופנה "לי-קופר" מביעים היום תדהמה ואכזבה כתוצאה מסירובם של שני היומונים הגדולים, "ידיעות אחרונות" ו"מעריב", שלא לפרסם אצלם את הקטלוג החדש והפרובוקטיבי של החברה. על פי "לי-קופר" הקטלוג מגלם את הסיסמה של החברה: "צפה לבלתי צפוי". הסיבה שניתנה על ידי העיתונים - רגשות הציבור עלולים להפגע.

"ההפקה הנוספת עלתה לנו עוד עשרות אלפי שקלים וגרמה לנו נזק", מקונן מנכ"ל החברה, גידי גולדפינגר. "רצינו להקדים את יתר חברות האופנה בהצגת הקולקציה החדשה, אבל כעת הקטלוגים שלהן יקדימו את הקטלוגים שלנו. בלי להרגיש", מוסיף גולדפינגר כאילו טיפת דיו לא נשפכה על מכתב הסופרים, "הצנזורה חדרה עמוק עמוק לחיינו".

דחיית הקטלוג, שמציג לראווה, תחת הכותרת "מגוון תנוחות נועזות" (תרגום - יש דוגמנית שרואים לה, לדוגמנים, כמובן, לא רואים כלום), הפתיעה מאוד את אנשי "לי-קופר", שככל הנראה לא העלו על דעתם את האופציה שדווקא כאן מישהו בעיתונים הגדולים יחשוש מפשקעווילים עוינים.

"הסיפור", חושפת ההודעה תגלית אמיתית ומדאיגה, "מעלה שאלות נוקבות לגבי חופש הביטוי בישראל ומעורר תהייה באשר למהימנות ההצהרות של העיתונים הגדולים, כאילו הם כלבי השמירה של חופש זה". לאחר הצינזור הסכים "מעריב" לפרסם את הקטלוג; "ידיעות" נותר איתן בסירובו.

"לי-קופר" משקיעה כחצי מיליון דולר בהפצת שתי גרסאות שונות לקטלוג אופנת חורף וכן בשילוט החוצות. את הקטלוג הקונטרוברסיאלי ניתן יהיה להשיג רק בסניפים. לעיתונים יגיעו, לאחר רעש תקשורתי מתבקש ומועיל, אך ורק הפרסומות המצונזרות.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by