בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
לא בא לי טוב בעיניים 
 
 
מורן שריר

למורן שריר יש בטן מלאה על מה שקורה בימים האחרונים בפרוייקט Y: האווירה מיבששת, אין סיכוי לאף זיון מפתיע, ובהיעדרו של אופק מבטיח משלחת בנו ההפקה פרקי הווי משמימים טיחו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
משהו לא טוב קורה לווילה. ענני הגשם המגיעים ממחלף הכפר הירוק מביאים איתם תרדמת חורף שלא פוסחת על אף דייר. במקום סופות ברקים שיהוו רקע הולם לעוד התמוטטות עצבים של אליענה, אנחנו מקבלים טפטוף מונוטוני המחלחל וחודר אל מוחנו בדומה לעינוי יפני או נאום של סירק. קשה לשים אצבע על הרגע בו אבד הכורכום. ייתכן וזה קשור לחיבוק הדב של הקונצנזוס הישראלי (הרחובות ריקים בין עשר לרבע לאחת-עשרה, נשבע) או לעזיבתו של יוגב, הגורם המתסיס האחרון שנשאר בווילה. מה שבטוח זה שהווילה מתנועעת מזה כמה ימים על מסילת אנרציה מדאיגה.

קמילה מתהלכת בבית כרוח רפאים של מה שהיא פעם היתה. מישהו זוכר את הסטריפטיז שעשתה לדניאל? את הצרפתית עם צוף? את ה"אורן אני פאקינג אין לאאאב"? כשילוב בין גלוריה סוונסון ב"שדירות סאנסט" למיס האווישם ב"ציפיות גדולות", מתהלכת בימים אלה קמילה במדרגות שפעם היו הארמון שלה ומביטה על חורבות האימפריה שפעם היו שלה. היא מפוכחת וחדה מתמיד. אם סיראק הוא דוגמא קיצונית של היעדר מודעות מוחלט, קמילה היא הגרסה החדה עד כאב של אשה שיודעת בדיוק מי היא ואיפה היא נמצאת. תסתכלו עליה, בת 19 עם עור פנים של מישהי שכבר עשו לה חיים שכאלה. ספק אם אי פעם נשוב לראות אותה מזדיינת.

ערב הוודקות השבוע הוכיח שדקלה היא היצור הנדחה ביותר ביקום. הכרובית שתתה כוסית יותר מדי ומיד החלה לגעות בזעקות "אורן, אורן" כעגלה מיוחמת. הכרוב שהוא אולי דוחה בפני עצמו אבל עדיין גבר, חטף חררה והחליט לחתוך. אני לא מאשים אותו, גם אני הייתי מעדיף לישון בסלון מאשר לקלף מדקלה את חולצת ה-kenvelo הנצחית שלה ולראות איך היא מנסה "להוסיף שיניים" כמו שאליענה לימדה אותה. סכנת נפשות.

וזה למעשה כל מה שנשאר לנו- צ'יקו ודיקו עם תעלול ההיעלמות שלהם. וכמו שלצ'יקו ודיקו המקוריים היה שטיק קבוע (הם היו חותכים את דליק ווליניץ לשניים כמדומני), כך דקלה ואורן. זה מתחיל בכך שאורן רוצה לשחרר קצת חבל. קצר בתקשורת גורם לדקלה לחשוב שהוא שונא אותה. דקלה חותכת. אורן הולך להריח את קמילה. דקלה נעלבת. שיחה. ירח דבש, וחוזר חלילה. ותחשבו, הזוג פרווה האלה זה הכי הרבה בשר שנשאר לנו. אין לי בעיה אם כמה פרקי אווירה. הרי מדובר באנשים שאני מכיר (אני מתראה איתם יוםיום מעל חודשיים) ואני לא צריך פיצוצים בשביל להיות מרותק. השאלה היא לאן כבר אפשר ללכת מפה.

אני יושב לפעמים בשיעור באוניברסיטה או בפקק תנועה והוגה באיזו הפתעה שתגיע משום מקום. אליענה עם צ'ינו לדוגמא, סתם בשביל להדגים. אבל קשה לי לראות את זה קורה. קמילה די מיצתה את מלאי הזיונים שלה ופיראס לא יישבר בקרוב. הם בעיקר נראים עייפים. החודשיים שעברו והחורף הקרב רק גורמים להם להתגעגע הביתה ואפשר לראות שלאף אחד מלבד צ'ינו אין דרייב היסטרי לנצח בתחרות. לכל השאר מספיק להימנות בחמישיה הסופית ובסך הכל כולם שם מבינים שהם הגיעו מאוד רחוק ושאת האימפקט שלהם (עם או בלי תוכנית טלוויזיה בסוף), הם עשו. הצעד של יוגב היה קריטי ואסור שהחזרה לשיגרה תטעה אותנו. להיפך. אם הנטישה שלו הייתה קוראת בזמן יותר דינמי בחיי הווילה, הייתה נגרמת סערה הרבה יותר גדולה.

אבל במקום לקום לתחייה, מביטים הדיירים הלאים של הווילה בעקבות הבוץ של יוגב וחושבים שאולי הוא עשה את הצעד הנכון מבחינתו. בסך הכל הוא החליט לגזור את הקופונים שלו לפני כולם ועכשיו הוא לא צריך לחלוק את התהילה עם עוד ארבעה פיינאליסטים. הם הבינו את זה כשאורן סיפר שאמו המאמצת אמרה שהיא ראתה "ילדה ג'ינג'ית עם נזם מתראיינת בטלוויזיה". קמילה וחבריה מייד הבינו שאם את צפנת מראיינים לתוכנית הבוקר, אז אותם יהפכו מייד ליקירי גיא פינס ולא שווה להתאמץ בשביל הניצחון.

היחיד שלא שותף לתבוסתנות הזאת הוא צ'ינו, שהחיים הקשים במעברה הפכו אותו ללוחם. השבוע הוא הוכיח את עצמו כשחקן בעל מנעד גאוני (חנון, הומו), זמר סביר ובעיקר מאלתר גאוני (מונולוג המיטות - "יורם לווינשטיין תקוע בביוב, אני שולח מישהו לחלץ אותו"). בהיעדר אינטריגות מעניינות, צף הכישרון המופתי של צ'ינו לתפוס פריים ולזיין לו את הצורה. כאשר מוזכרים לניצחון אנשים כסירק ודקלה, שמעולם לא עמדו לבחירת הקהל (שערוריה ציבורית אם תשאלו אותי), מובן אט אט כי צ'ינו הוא הבן אדם שלא צריך לא את טוני ולא את קמילה שיעשו ממנו מלך. הוא המליך את עצמו וכולם מיישרים קו וסוגדים. בפיראס התאהבתי כבר מזמן אבל הוא מתקשה לגנוב פריימים. אליענה חוטפת התקף חרדה על בסיס יומי ואורן ודקלה יכולים לדגמן דץ ודצה במתנ"ס של מושב יעד. נשאר לנו צ'ינו, רק צ'ינו. ואם לזה הגענו אחרי חודשיים וחצי של רכבת הרים מטורפת אז תאמינו לי, בשביל מה? יכולתי להגיד לכם את זה כבר באודישנים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by