בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אימפריית המותגים (11 - 20) 

אימפריית המותגים (11 - 20)

 
 
מערכת מיקסר

ממשלת מיקסר גאה להציג את רשימת 50 המותגים הישראליים המובילים של שנת 2003. חלק שני

 
 
 
 
 
 
 
 
 

11. פיצה מטר

 
הרושם בעין בלתי מזויינת הוא שרק רשת ארומה התרחבה השנה יותר מפיצה מטר, שחיסלה לפחות תאגיד פיצות עגולות אחד. מפתה מאוד לתלות את האשם בפשטותו ההנדסית של המלבן בהשוואה לעיגול, אבל מי שחושב שזאת הסיבה היחידה, בטח לא יודע מה זה צ'אחה.
 

12. הליכוד

 
אנשים שוכחים, כנראה מחוסר B12, אבל השנה התקיימו בחירות כלליות. זה היה בפברואר, ומפלגת העם של אריק התארגנה על ניצחון שיווקי חסר תקדים, שכלל מוצרי קרוס-אובר בסגנון רוחמה אברהם, גילה גמליאל וגדעון עזרא (הוא בעצם עוד מפעם, שכחנו). בינתיים המיתוג קצת דעך, אבל עדיין שמח במטבח. צפו לבעיות בקמפיין המיזוגי עם הגרוב החדש של "ההתנתקות החד צדדית".
 

13. רנואר

 
בר רפאלי (17), נשואה בלי, לא הסכימה להתפשט בשבילנו, אז החלפנו אותה באחת שכן מסכימה. זו הרוח, דודז.
 
 

14. לייף

 
ברמה האישית עלינו לאכזב את פרנסי "סופר פארם" ולהודיע שאף מוצר של המותג הזה, ממקלות אוזניים ועד לכדורי פרצטמול, לא נכנס ולא ייכנס אלינו הביתה (לפחות לא לבית של אחי רז). לעולם. אבל הרמה הלאומית – יט אגיין - לא רואה עם אחי עין בעין. "לייף", על הלוגו המכוער ובקבוקי המים המינרליים הבטוח מאוד מינרליים ונקיים ופקוקים בקפידה שלו, ממשיך להסתמן כמותג-על בקרב רבים שלא מטריחים את עצמם בזוטות כמו עיצוב, מיצוב או היגיינה. הא!
 

15. סרבנות

 
השנה פרח ושגשג מותג הסרבנות הפנים צה"לית, ותקע יתד גם ביחידות העילית של צבא העם. בניגוד למילואימניקים העייפים שאין אלא לברך אותם על ההתגלות המוסרית המאוחרת, קשה להחניק את אנחת הצער על המלש"בים חדורי האידאולוגיה, שבשמה יבלו את שלוש השנים הכי טובות של חייהם בכלא 6, במקום להוציא 21 כמו כולם. גם ליהנות מהחיים זה צו מוסרי עליון, אתם יודעים.
 

16. גולדסטאר

 
מאז ולתמיד. מי שיביט בעיון בעמודי התמונות של אקסטרה המעדכנים מהנעשה במועדוני העיר, יופתע לגלות שהחתיכות והחתיכים שותים רק גולדסטאר. התחבולה הפרסומית עובדת כה מעולה מאותה סיבה שהמונולוגים של סיינפלד מצחיקים כל כך: כי אתה אומר לעצמך, "היי, זה באמת ככה". חוץ מזה שמדובר בבירה הכי טעימה בתל אביב.
 

17. בנק הפועלים

 
אף אחד לא הצליח לשכנע אותנו שבנק ששמו מתכתב בצורה יפה כל כך עם הכורים של ניוקאסל וסבלי המספנות של ליברפול יכול להיות בעצם אימפריית רשע תמנונית, עד שהם לקחו מאיתנו בחודש שעבר 41 שקל עמלה על העברה לחשבון בדיסקונט. עכשיו גם אנחנו מבינים שיש פה עסק עם תאגיד לא ידידותי, אבל כבר מאוחר מדי להוציא אותם מהרשימה, אז שיהיה.
 

18. YTV

 
רק אידיוט יתייחס להצלחה של YTV מבלי להתייחס לפרוייקט Y. עכשיו לאחר שהתייחסנו, הרשו לנו להמשיך הלאה. החשובה היא לא הסיבה אלא התוצאה, והתוצאה היא ש-YTV (בניגוד לשנים הראשונות) הפך כעת לשם נרדף לנוער של היום, זה עם ה-SMSים והדיבורים המלוכלכים מאוחר בלילה. רק לחשוב על כמה פעמים מפיקי פרסומות קשישים הזכירו את הצירוף "וואי טי וי" בסיעורי מוחות, והנה עולה לה בחילה הגונה.
 

19. מכבי תל אביב

 
בשנה האחרונה נהיה טרנד חזק של לאהוד את מכבי. לא מדובר על ליכודניקים וצ'חצ'חים מהפריפריה אלא על אליטות, בשר מבשרינו, שעושים הפוך על הפוך. כנראה שזה לא פשוט להם לראות את המדינה שלהם בקאנטים ולא להתחבר למפעל ישראלי שמצליח בחו"ל. וזה לא מעניין אותם שמדובר במוסד מושחת ושהחמישיה שלהם מורכבת מארבעה כושים ומוקה. למיעוט השפוי, האדום, נותר רק להמשיך לקרוא לשמעון מזרחי לקחת אחריות אישית ולעשות מעשה.
 

20. השמירה

 
כאן היתה יכולה להתייצב באותה מידה כל חברת מאבטחים אחרת, רק שהזיכרון הקולקטיבי שלנו דולה בעיקר את הסמל של החברה המסוימת הזו רקום על מעיל הניילון השחור והאופנתי. בכלל, הקטע שאבטחה זה המקצוע הכי מבוקש כיום בשוק, מאפשר להיתקל מדי יום בתופעה של אנשים שכל מרצם התעסוקתי מתמצא בלשחק תפקיד אופי בהצגה הגדולה של החיים - הם הרי חייבים לעשות כאילו הם בודקים את התיק, למרות שברור שלא שכחנו שם פצצה, וזאת רק כדי שאם יעמוד מאחורינו מחבל, אז שלא ייעלב. לפעמים הם אפילו מפרגנים הלאה עם המחזה, ומוסיפים את שורת ההכנה להנחתה: "יש לך נשק?". המתחכמים, אגב, הם הכי לוזרים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by