בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אימפריית המותגים (21 - 30) 

אימפריית המותגים (21 - 30)

 
 
מערכת מיקסר

ממשלת מיקסר גאה להציג את רשימת 50 המותגים הישראליים המובילים של שנת 2003. חלק שלישי

 
 
 
 
 
 
 
 
 

21. סלקום

 
אמנם יוצאת אחרונה מבין שלושת הגופים הסלולריים ברשימה, אך עדיין אוחזת בנתח מרגש מאוד בלבבותיהם של הישראלים. אם היינו לייעץ מיתוגית לסלקומיסטים, כנראה שהיינו ממליצים להם לוותר על ניסיונות תחכום כמו של אסקייפ או על סדנאות ויפאסנת-המוצר של אורנג', ובמקום זאת להבליט ולהדגיש את האיכויות הערסיות הטבעיות והאותנטיות שלהם. זה עובד עם ישראלים ברמות שקשה לתאר.
 

22. במבה

 
השנה הכריזה המדינה על מפעל אסם כעל חיוני לשעת חירום, וזאת בשל כמויות הבמבה המטורפות בהן אימהות ישראליות מאביסות את ילדיהן. מסתבר שהאיום הצהוב רק מחזק משנה לשנה את מעמדו כחטיף הלאומי הישראלי, ויותר מכל נדמה שזה המנחם הרשמי לחיילות אומללות ובחורות שהגבר שלהן עזב אותן. באלפי בתי-אב ובסיסים אי-שם, יושבות כרגע בנות וממררות בבכי על מר גורלן. בפיהן ריח בוטנים, על הסנטר פירורים צהבהבים וראשן חפון בתוך שקית מסיבמבה ענקית.
 

23. רוברטו

 
אולי אנחנו רק מדמיינים את זה, אבל נדמה שרוברטו נמצא רגע לפני השלמת הפיכתו למותג גנרי, לפחות בקרב משיגניות צעירות מהפרברים. ליהי אלון, אגם רודברג ומורן אטיאס עלו על רכבת ההצלחה בזמן, ושימו לב לסיגל כהן, מהדורה משופרת של מיכאלה ברקו, ש-2004 אמורה להיות השנה שלה.
 
 

24. הסכם ז'נבה

 
טיוטת ההסכם של ביילין וחבריו הגיעה אלינו באיחור טראגי של שנה-שנתיים, כשאפילו אווזים פותים שכמוכם הבינו ששלום זה בסה"כ משהו שכותבים על המחצלת של הרגליים. למרות זאת, המאמצים הכנים, כולל פריסה יפה במוספי סוף השבוע והפצת ההסכם לכלל תיבות הדואר בישראל, בטוח ראויים לאיזה הודנה, או לפחות לאיזו הושענה רבה.
 

25. גלגל"צ

 
2003 השכיחה סופית את הדי הוויכוח המלכתחילה לא כל כך מעניין סביב עריצותו של הפלייליסט הגלגל"צי, מה שכנראה היטיב עם כולם. מי שרוצה לתמוך במוסיקה ישראלית חדשה, שיעביר עכשיו לערוץ 24, יש קליפ של פאנקייק בהופעה בפטיפון.
 

26. פוקס

 
קולקציית 2003 של פוקס הייתה רק תירוץ בשביל קמפיין מושקע ועתיר התכתבויות פנימיות בכיכובם של היב"ז ובח"לה לשעבר, יהודה לוי, שעקפו בקלילות את הצוות הבעייתי ליהי אלון ועומר ברנע ל-TNT. בשנה שעברה, אגב, אחי רז קנה שלוש חולצות של פוקס ב-99 שקל, והוא מבקש למסור שהוא מאוד מרוצה.
 

27. ספורט 5 +

 
אבי מלר לבדו שווה מקום 36, אבל בזכות קמפיין ההתנשאות שובה הלב שלהם על גיגית הכדורגל המקומית, מגיע להם מינימום 27.
 

28. משינה

 
"לא מוצא עכשיו ת'נרות/ מחפש אותם באור" אמנם היה יכול להיות להיט חנוכה משגע, אבל אנשי הלהתראות-שלום-זה-לא-נגמר-זה-רק-הסוף סימנו את קיץ 2003 בתור הרגע הנכון שלהם. הג'ובות התעופפו, המבטים נזתגגו וכולם נזכרו פתאום בימים שבהם סופרסטארים קונצנזוסיאלים נולדו בלי תוכניות ריאליטי. משונה.
 

29. זק"א

 
לפיגועים דינמיקה משלהם. אחת המסורות שאי אפשר לסגור פיגוע בלעדיה היא טיפולם המסור של עובדי זק"א. הזקאיסטים עשו עבודת יח"צנות מעולה למגזר החרדי וידעו למנף את המצב הבטחוני כדי לשפר את תדמיתם בפני החילונים. שיא הרהביליטציה היה ביום העצמאות, כאשר משי-זהב הדליק משואה בטקס שהכי מזוהה עם הישות הציונית החילונית. זה לא משנה שהם לא הצילו נפש אחת בישראל, לא ניטרלו אף פצצה ולא הנשימו אף פצוע. הציבור ראה את החריצות ולמד להעריך אותה.
 

30. מפעל הפיס

 
כי לתת זה לדעת לתת. או לקבל. בימים שבהם כל מחזור שחון של הליגה הישראלית קובר עוד יותר את מה שנשאר מהטוטו, נדמה שכל העירית ענבי שבעולם לא יצליחו להפיל את ענק הדוכנים הכתומים שבונה מרכזי אמנות זהים לתלמידים בכל רחבי הארץ. בטח לא כשלהרים את סוף השנה עם הגרלת 50 מיליון הגונה הופך לסוג של מנהג. ואנחנו אומרים, אם כבר אופיום להמונים, למה לא אופיום?
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by