בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אימפריית המותגים (31 - 40) 

אימפריית המותגים (31 - 40)

 
 
מערכת מיקסר

ממשלת מיקסר גאה להציג את רשימת 50 המותגים הישראליים המובילים של שנת 2003. חלק רביעי

 
 
 
 
 
 
 
 
 

31. ערוץ 24

 
כשערוץ 24 עלה לאוויר תלו בו כולם ציפיות שיהיה המושיע של המוזיקה הישראלית. בינתיים הפך הפורטיס לשלמה ארצי ושקע לו בנעימות גלגל"צית. העובדה שהערוץ הזה הוא ברירת מחדל בכל פיצוציה ושכשיש פרסומות בערוץ 2, תמיד מישהו אומר, "תעביר נראה מה יש ב-24", הופך אותו לגורם משפיע בביצה ובשוליה. עכשיו נראה אם לעם העצבני תהיה סבלנות לראות את התוכניות שבין רצף הקליפים.
 

32. סופר דרינק/מיץ פז/קריסטל

(מתוך האתר של יפאורה-תבורי)
 (מתוך האתר של יפאורה-תבורי)   
מסימני המיתון. בשנה בה נכשלה השקת משקאות היוקרה של וירג'ין, יותר ויותר אנשים נאלצו לרכוש משקאות מהזן הצ'יפי של קריסטל/מיץ פז/סופר דרינק. לא רק מובטלים, חרדים ויוצאי חבר העמים הסתובבו עם הבקבוקים הזרחניים האלו, אלא גם אנשים רגילים כמוני וכמוך. טוב לא צריך להגזים, למעשה אף בן-אדם רגיל לא ממש התחיל לשתות את הדבר הזה. הרי אי אפשר להכניס את זה לפה. ובכל זאת, השנה הוכח שעניי ישראל הם בעלי כוח הקניה החזק ביותר, ולו רק בגלל שהם מהווים את המגזר הגדול ביותר במדינה.
 

33. אבריבודי

 
המילואימניקים בצבא, הנוער בסמים והנשים בהיסטריה. איפה ההומואים? בג'ים. לאחר ה-11 בספטמבר הורגש צורך להפיל את חומות הניכור ולחזור למגע האנושי. המרוויחים הגדולים מהסיפור הזה הם בעלי מכוני הכושר, שעקפו את האינטרנט בדרכם להיות הגיי פיק-אפ מספר אחד. בשנה האחרונה התרומם מעל כולם מונופול קווירי אחד, וזה אבריבודי, שפה יפה ל"זיון בתחת". זיעה היא כבר מזמן לא הנוזל העיקרי שמופק שם (בטח לא בחורף, כשכולם מצוננים).
 
 

34. גדר ההפרדה

 
השנה גם אלו שנוהגים לשבת על הגדר נאלצו לומר את דעתם. כולם נשכבו עליה - ימנים, שמאלנים, פלסטינים, אירופאים - ואף אחד לא ידע לאן ולמה. בהתחלה היה דיבור כזה בשמאל שחייבים להקים גדר הפרדה. אחר כך נהיה דיבור ששמאלנים הארדקור חייבים להתנגד לגדר ההפרדה ושרק שמאלנים דמיקולו עדיין בעד. מה זה משנה, העיקר שיהיה משהו לעסוק בו ולהשקיע בו כסף, משהו שישכיח את הדבר האמיתי, את השלום. העיקר שיהיה דיבור.
 

35. יופלה

 
לא בדיוק מותג ישראלי אלא יצור שגויר (בדומה לאורנג'), ולא בדיוק עשה השנה יותר מדי כדי למנף את ההצלחה ההיסטרית דאשתקד, אבל יופלה, האסקייפ של 2002, ממשיך להפגין נוכחות חזקה. מלחמת היוגורטים התבררה כבליץ.
 

36. YNET

 
לא ברור למה ומדוע אתר החדשות המוביל בישראל מתעקש באופן עקבי שלא לאמץ את הקווים המנחים שהפכו את העיתון שמאחוריו (ע"ע) למוצלח ומצליח כל כך: אין הומור, אין מודעות עצמית בשיט, אין התנשאות מרומזת על הקוראים, אין התלהמות, אין סקסיות, אין טיפת דמיון - רק ישימון יצירתי שממש מוריד את החשק להשאר בעניינים.
 

37. עוגת הבית

 
המהפיכה הפמיניסטית האמיתית הגיעה אל שערי ארצנו. לא עוד יסמיקו המארחים והמארחות בהיעדר תכנון לקינוח ראוי ויציעו במקומו חפיסת ופלים דהויים – כי אם ייגשו אל המדף העליון ויוציאו משם אריזה בוהקת של עוגת חנק דוחה ומקובלת על כל הבריות. זה אמנם ממש לא טעים, אבל זה סטנדרט.
 

38. חדשות 10

 
עם או בלי קשר לקריסתו הנצחית של הערוץ, יש דיבור כזה שחדשות ערוץ 10 הן הכי טובות בעיר. זה נכון שהחדשות שלהם יותר מקצועיות, ובהשוואה לשני הערוצים האחרים, המהדורות שלהם הרבה יותר שפויות, ביקורתיות ואחראיות. הרבה יותר נעים ככה לראות פיגועים.
 

39. סינמה סיטי

 
קומפלקס זה לא כזה מסובך. ארגנו 67 אולמות קולנוע עם מקומות לכוס שתייה ואקוסטיקה שמאפשרת לשמוע דרך הקיר את סצינת המשגל-עם-בגדים ב"מטריקס 2" הסמוך, מלאו שלושת רבעי מהם בשוברי קופות מהסוג של "ספר הג'ונגל 2 (מדובב)", מקמו בלב חניון פסטורלי – והרי לכם מרכז בילוי עממי ששווה כל אדוויל.
 

40. FFF

 
ליין המסיבות של שירזי שומר על מעמדו כמותג הומואים מוביל גם השנה, ומשאיר בחוץ שמות גדולים כמו הזמן הוורוד, הארץ והפועל ת"א. ליטל לואי וגה אמנם הבריז ברגע האחרון מביקור הגומלין, אבל רבים אחרים, מפיטר ראופר ועד קינג בריט, עשו את הדרך הארוכה מחו"ל לישראל, וגם זה משהו שאין להקל בו ראש. וגם באפטרים כמובן.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by