בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אימפריית המותגים (41 - 50) 

אימפריית המותגים (41 - 50)

 
 
מערכת מיקסר

ממשלת מיקסר גאה להציג את רשימת 50 המותגים הישראליים המובילים של שנת 2003. חלק אחרון

 
 
 
 
 
 
 
 
 

41. בזק

 
הראשונה מבין המונופולים-המפרסמים של ארצנו (אחריה ברשימה הקלאסית הזו מדדה חברת החשמל), והסיבה לכך פשוטה - לולא נתנה בזק פייט שיווקי רציני לסלולריים ולכבלים, היה העסק מוכרע מזמן. ישראלים מעדיפים לקבל סרטן מאשר להסתבך עם האפרוריות הבירוקרטית שהיא משדרת בכל מקום מחוץ לפרסומות שלה.
 

42. רייטינג

 
הסתדר להם טוב הריאליטי הזה. "רייטינג" הוא נביא טלוויזיית המציאות מפני שהוא הכריז על עצמו ככזה. זה נכון שהם הראשונים שהפכו את יואב ושרון לבני בית, והשלישיים בערך שפמפמו עם פרוייקט Y, אבל הם עשו את זה מספיק רועש כדי שנחשוב שזו המצאה שלהם. מה שכן הם המציאו זו שפה משלהם שבנויה לא רק מאוצר מילים חדש, אלא גם מהתייחסות חדשה למציאות אותה הם מסקרים. המציאות הזאת עובדת רק בגלל שהיא כיפית וסקסית ואנחנו רוצים שהיא תעבוד. אם יש עולם זוהר בטלוויזיה הישראלית אז זה רק בגלל החנטרישים האלה.
 

43. ההסתדרות החדשה

 
השנה תיזכר ההסתדרות החדשה כזו שהצמידה אקדח לרקה של כל אחד מאיתנו ואמרה, "תהיו נחמדים או שאני אעזור לכם". בלי שאף אחד הבין מה קורה, יצאה ההסתדרות למלחמה כוללת בממשלה, וניצלה בדרך כמה מסכנים שנאלצו לתת לה טרמפ. חמוש בשפם ובבליל אינפורמציות בלתי ניתן לפיענוח, היה הגוף הענק הזה בכל מקום והשתמש במשאבי ענק שלו כדי לממן את איומיו האפוקליפטיים. אנחנו רק עמדנו משתאים בצד בתחושה עמומה.
 
 

44. עלית העראק/וודקה גולד

 
במיתון כמו במיתון. העראק הוא כבר 4 שנים המשקה הרשמי של תל אביב, ואם כבר עראק, אז עלית. כמה זול, ככה משכר, אבל מצד שני יש 25 אחוזי סיכוי שזאת שיושבת לצדך שונאת אניס ואת הריח שיוצא לך מהפה. וודקה גולד אתם אולי לא קונים בפיצוציה ושותים בתחנות אוטובוס, אבל זה בהחלט מה שאתם מקבלים עם הרד-בול תמורת 38 ₪.
 

45. האוזן השלישית

 
העתיד הקרוב של חנויות המוסיקה של האוזן לא נראה ורוד בהתחשב בכך שהקהל שלהן הוא בדיוק זה שיודע כבר להוריד או לקנות באינטרנט בחצי מחיר, אבל לספריות הווידאו המצויינות קשה למצוא תחליף קרוב. ולעזאזל, ארורים נהיה אם נצטרך: המחיר הוגן, המבחר מצויין והאספקה מתחדשת ללא הפרעה. מה שכן, דילול בגזרת הכלבים ולאחר מכן האנשים, יכול להועיל מאוד.
 

46. סטודיו סי

 
באמריקאית קיים המונח MILF , שמשמעותו בעברית צחה - "אמהות שאשמח לאהוב כל הלילה". בארץ זה עוד לא חדר ממש, אבל דומה כי נשים רבות בפריפריה ומחוצה לה לוקחות בשנים האחרונות את עצמן בידיים ומתחילות להחטיב. טוב או רע? שאלו את עצמכם בלבד.
 

47. נובלס/טיים

 
בתור לא מעשנים אנחנו מזדהים עם הבחירה המתמשכת והקולית של הקיבוצניקים/נהגי המוניות שדבקים בתוצרת הישראלית של תעשיית הסירחון – אם כבר למות, אז שיהיה באופן מעורר רחמים.
 

48. TNT

 
הקמפיין המזוויע באווירת גבי ניצן הוא סיבה טובה מספיק לשמור מרחק מ-TNT, אבל גם הבגדים עצמם, השם הצ'יפי וכמובן עומר ברנע, לא עושים טוב למותג הזה. למרות זאת, הרבה יותר מדי צעירים וצעירות נטולי מודעות התנאו השנה בפריטי הקולקציה הזרחנית של חברת האופנה הזאת, אז כנראה שאין ברירה אלא לדחוף אותם פנימה.
 

49. קליניקה און

 
חבר מבקש למסור שאמנם אין לו בעיה, חס וחלילה, אבל אם היתה צצה אחת, רק לשם הוא היה לוקח את העסקים שלו.
 

50. HOT

 
את הפלופ הזה עוד ילמדו בבתי-הספר לשיווק, כמו שאומר בודאי חיים הכט. הכבלים הדיגיטליים ניסו למתג עצמם כצעירים ומגניבים אחרי שגנבו להם את "הסופרנוס", "חברים" ואת "הבית הלבן". ידוע שמי שמכנה את עצמו "חם", הוא פושר מינוס, ושמי ששופך כאלו סכומים על פרסום אגרסיבי, סימן שאלו כספיו האחרונים. מה שבינתיים ברור זה שאלפי בני נוער מכירים בעל פה את המותג "הוט" אבל אף אחד מהם לא יודע מה זה אומר.
 
_______________________________________
באו מאהבה: אחי רז, מורן שריר ואיתי נאור
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by